Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@03:23:17 GMT

پلمپ 10 قلیان سرا درشهرستان پلدختر

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۵۵۰۳۷

پلمپ 10 قلیان سرا درشهرستان پلدختر

خرم آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی پلدختر گفت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی با همکاری شبکه بهداشت و درمان پلدختر 10 واحد قلیان سرا در شهرستان پلدختر را پلمپ و 70 جام قلیان را جمع آوری کردند.

سرهنگ صفر عبدالوند روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اقدام در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و افزایش احساس امنیت در شهرستان و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی هدف از اجرای این طرح را مقابله با تخلفات و پیشگیری از آسیب های اجتماعی دانست و گفت: عرضه قلیان در اماکن عمومی از جمله قهوه خانه ها براساس قانون جامع کنترل و مبارزه با دخانیات مصوب سال 85 و آیین نامه اجرایی مصوب سال 86 ممنوع است.
طبق گفته کارشناسان با هر وعده استعمال دود قلیان هزاران میکروب وارد ریه انسان می شود.
آخرین اخبار و رویدادهای استان لرستان، ایران و جهان علاوه بر سایت ایرنا لرستان در کانال تلگرامی @irnalorestan نیز منتشر می شوند.
7272/3022
خبرنگار: فاطمه مهرابی** انتشاردهنده: احسان کردی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۵۵۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند

محمد چراغ جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: در پی گزارش‌های متعدد شهروندان مبنی بر شرارت تعدادی اراذل و اوباش در محدوده شهرک حجت، بولوار نجف و روستای کوشک مهدی پیگیری موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی مشهد با رصد‌های اطلاعاتی خود مخفیگاه پنج نفر از این افراد شرور که به صورت مداوم مخفیگاه خود را تغییر می‌دادند، شناسایی و در ۲ اقدام ضربتی و غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: در این عملیات چهار قبضه قمه، ۲ قبضه چاقو و هفت عدد چماق کشف شد.

چراغ بیان کرد: مزاحمت برای نوامیس، شرکت در نزاع‌های دسته جمعی، مجروح کردن چند شهروند، ایجاد رعب و وحشت برای اهالی و انتشار فلیم‌های درگیری در فضای مجازی از مهمترین عناوین مجرمانه در پرونده این متهمان است.

او با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا، تصریح کرد: تحرکات و فعالیت‌های اراذل و اوباش و افرادی که قصد برهم زدن آرامش مردم را دارند، در رصد اطلاعاتی پلیس است و در صورت ارتکاب هرگونه اوباشگری و قانون شکنی پلیس مقتدرانه و قانونی عمل خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد
  • دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز
  • اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • اجرا نشدن فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین