Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: کمیته اسکان آمادگی اسکان شبانه ۱۱ هزار زائر را دارد که هماهنگی‌های لازم در این ارتباط انجام شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، سرهنگ قدرت کریمیان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با هماهنگی و تعامل اعضای ستاد اربعین شهرستان 3 ایستگاه صلواتی برای زائرین عزیز حسینی در ایلام راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این ایستگاه‌های صلواتی در میدان ارغوان جهت مسیر رفت و ایستگاه کمربندی شرقی شهر ایلام نرسیده به تونل دوقلوی چغاسبز، جهت مسیر برگشت و ایستگاهی نیز در شهر چوار جهت پذیرایی از زوار اربعین برپا شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در ادامه به برخی دیگر از اقدامات انجام شده برای زائرائران اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: کمیته اسکان آمادگی اسکان شبانه 11 هزار زائر را دارد که هماهنگی‌های لازم در این ارتباط انجام شد.

وی در ادامه توضیح داد: همچنین هماهنگی لازم با حدود 240 آشپز خانه خانگی در سطح استان و شهر ایلام نیز انجام شده است تا به زائران اربعین خدمت‌رسانی کنیم.

کریمیان خاطرنشان کرد: در روزهای آینده با همکاری همکارانمان در بهداشت و درمان کلاس آموزشی ویژه این افراد شاغل در آشپزخانه‌ها برگزار می شود.

انتهای پیام/

R41468/P1377/S6,52,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۵۵۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۵۵ زائر اردبیلی راهی سرزمین وحی می‌شوند

ابراهیم احدی در همایش آموزشی – توجیهی حجاج استان اردبیل در مصلی اردبیل اظهار کرد: این حجاج در قالب ۷ کاروان روز‌های ۱۲ و ۱۳ خردادماه راهی سرزمین وحی خواهند شد که امسال عزیمت کاروان حجاج از فرودگاه اردبیل به صورت مستقیم به فرودگاه مدینه خواهد بود.

او خاطرنشان کرد: امروز در قالب همایش توجیهی – آموزشی سعی کردیم تا حجاج را بیشتر با مناسک و آداب حج آشنا کنیم که شامل انجام طواف، اقامه نماز در مکان‌های معنوی و همچنین انجام اعمال سعی بین صفا و مروه بود.

مدیرکل حج و زیارت استان اردبیل گفت: دوره‌های آموزشی متنوعی در شهرستان‌ها برگزار شده و ما به صورت تجمیعی و متمرکز امروز شاهد برگزاری این دوره معنوی بودیم.

احدی افزود: زمان بازگشت حجاج از طریق فرودگاه جده به اردبیل ۱۵ و ۱۶ تیرماه خواهد بود که امیدواریم با صحت و سلامتی حجاج ابراهیمی حج تمتع را به جای آورده و به اردبیل بازگردند.

او ادامه داد: تا اسفندماه مراحل پیش ثبت نام و ثبت نام قطعی حجاجی که سال‌های ۸۵ و ۸۶ ثبت نام کرده بودند انجام شد تا ما آمادگی خود را برای اعزام حجاج اعلام کنیم.

مدیرکل حج و زیارت استان اردبیل تصریح کرد: با حضور روحانیون ۷ کاروان اعزامی به حج از استان اردبیل تلاش مان بر این است تا هماهنگی بیشتر با زائران انجام شده و به دور از هرگونه کوتاهی و خطا بتوانیم حج باشکوهی را با همراهی حجاج به انجام برسانیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم
  • ریزش برداری در ۳۸ مقطع از محور‌های ایلام انجام شد
  • توزیع اقلام‌ اساسی بین خانوارهای حادثه دیده آتش‌سوزی روستای امام زاده ابراهیم
  • ۸۵۵ زائر اردبیلی راهی سرزمین وحی می‌شوند
  • اعزام ۹۲۸ زائر حج تمتع از استان بوشهر به جده
  • حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد
  • راه‌اندازی کتابخانه تخصصی ارتباطات در تبریز
  • قرارگاه رسانه‌ای اربعین در مرکز پیگیری می‌شود
  • رویکرد اصلی ما تفکیک زباله از مبدا است
  • تفکیک زباله از مبدأ یک ضرورت است