Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- کاراته کاهای ایران روز چهارشنبه در نخستین روز رقابت های رده های سنی جهان به دو مدال برنز در بخش کاتا دست یافتند.

به گزارش ایرنا، دهمین دوره رقابت های کاراته قهرمانی (نوجوانان، جوانان و امیدهای) جهان از امروز (چهارشنبه) با حضور بیش از یک هزار و700 ورزشکار از 109 کشور به میزبانی شهر «تنه ریف» اسپانیا آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم ایران در هر سه رده سنی و در دو بخش کاتا و کومیته دختران و پسران در این رویداد مهم شرکت کرده است.
امروز و در آغاز این رقابت ها، کاتاروها به میدان رفتند که «احمدرضا محمودی» در رده سنی نوجوانان پسران و «حدیث جمالی» در رده سنی جوانان دختران به مدال برنز دست یافتند.
**نتایج کاتاروهای ایران در مسابقات امروز بدین شرح است:
*رده سنی امید/
«فاطمه صادقی» در اولین دیدار موفق شد «وینگ چان کا» از هنگ کنگ را شکست داده و همچنین «ماریانا بلو» پرتغال با از پیش روی برداشت.
وی سپس مقابل «والریا هرناندز» از ونزوئلا هم صاحب پیروزی شد، اما در چهارمین رقابت نتیجه را به «لیدیا رودریگرز» از اسپانیا واگذار کرد.
صادقی در جدول شانس مجدد هم برابر «کریستین وینگر» از اتریش شکست خورد و حذف شد.
«جاوید بهمن جاه» در همان دور نخست برابر «لوئیک ترانیک» از فرانسه شکست خورد و به کار خود پایان داد.
*رده سنی جوانان/
«امیر یزدان تدین» در دور نخست نماینده پرو را چهار بر یک شکست داد و در ادامه «لوکاس سانتوس» برزیلی را از پیش روی برداشت.
وی در دور سوم نتیجه را به «اویی سان هونگ» از مالزی واگذار کرد و حذف شد.
در بخش دختران، «حدیث جمالی» ابتدا «هالی بوسکات» از استرالیا را پنج بر صفر شکست داد و در ادامه «والریا فرناندز» از پرو سه بر دو مغلوب کرد.
جمالی سومین پیروزی خود را نیز مقابل «سمیلا هاگمن» از سوئد تجربه کرد و در ادامه «آیا ناصیری» مراکشی را با شکست بدرقه کرد و به نیمه نهایی رسید.
کاتاروی شایسته کشورمان در مرحله نیمه نهایی برابر «پاتریشیا باهلدووا» از اتریش در پایان رقابتی حساس با حساب سه بر دو شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند.
وی در دیدار رده بندی «سیارینا کارتویچ» از بلاروس را پنج بر صفر شکست داد و برنز گرفت.
*رده سنی نوجوانان/
«زینب السادات حسینی» ابتدا حریفی از کشور میزبان را سه بر دو مغلوب کرد و سپس نتیجه را به «یونمی نووو» از بلژیک واگذار کرد و از گردونه مسابقات کنار رفت.
«احمدرضا محمودی» در نخستین رقابت کاتاروی صربستانی را سه بر دو شکست داد و در دومین رقابت نیز «ژوروسلاو پیستا» از اسلواکی را با پنج پرچم مغلوب کرد.
نماینده ایران در دور سوم برابر «انیس اوزدمیر» از ترکیه چهار بر یک شکست خورد، اما با توجه به فینالیست شدن نماینده ترکیه، محمودی به جدول شانس مجدد رفت.
وی در این جدول ابتدا «عبدالله الهالو» از عربستان را از پیش روی برداشت و سپس «کریم والد قالی» مصری را مغلوب کرد و مدال برنز را بر گردن آویخت.
رقابت های بخش کومیته (مبارزه) از فردا آغاز می شود و دختران و پسران کاراته ایران به مصاف حریفان خود می روند.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**3783**1368
خبرنگار: امیر میرزاییان**انتشار: خیراله شفیعی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۵۵۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختران تنیس کمتر از ۱۲ سال ایران قهرمان غرب آسیا شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا که از سوم تا هشتم اردیبهشت ماه به میزبانی اردن آغاز شده بود دقایقی پیش با قهرمانی تیم دختران کشورمان بسته شد.

لاوین حکیمی، شایلین ظفریکایی و سوگند عالیشاهی با هدایت هنگامه عزیزی در این مسابقات حضور داشتند، دختران کشورمان با برتری مقابل تنیسورهایی از کشورهای اردن، لبنان، سوریه و بحرین عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادند تا یک‌بار دیگر این عنوان به تنیسورهای نوجوان کشورمان برسد.

تیم پسران کشورمان نیز در دیداری حساس برابر عربستان به میدان رفته که تکلیف برنده این بازی در دیدار دونفره مشخص خواهد شد. برنده این رقابت نیز به فینال غرب آسیا صعود می کند. سرپرستی تیم اعزامی کشورمان بر عهده سیدرضا کافی رئیس هیات تنیس خراسان شمالی است.

کد خبر 6089272

دیگر خبرها

  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • مازندران قهرمان دو رده سنی کاراته کشور
  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر
  • قهرمانی دختران ایران در تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا
  • قهرمانی کافا در مشت دختران زیر 19 سال
  • قهرمانی دختران تنیس ایران در غرب آسیا
  • دختران تنیس کمتر از ۱۲ سال ایران قهرمان غرب آسیا شدند