Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@17:34:18 GMT

برنامه کاراته کاهای ایران در روز دوم مسابقات جهانی

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۵۶۲۸۳

برنامه کاراته کاهای ایران در روز دوم مسابقات جهانی

دهمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی رده های سنی جهان فردا پنجشنبه چهارم آبان ماه با برگزاری مبارزات کومیته انفرادی رده جوانان پیگیری می شود.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اسپانیا، این دوره از مسابقات امروز چهارشنبه با حضور ۱۷۱۰ کاراته کا از ۱۰۹ کشور جهان به میزبانی اسپانیا در سالن «سانتیاگو مارتین» شهر تنریف آغاز شد که نمایندگان کشورمان در کاتای انفرادی توسط احمدرضا محمودی و حدیثه جمال موفق به کسب دو نشان برنز شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما فردا پنجشنبه در روز دوم این مسابقات کاراته کاهای رده سنی جوانان به روی تاتامی می روند. بهر همین اساس لیلا برجعلی در وزن۴۸- کیلوگرم دور نخست«چلی لیدون» از انگلستان را پیش رو دارد و در صورت برتری باید با «بارباس» از مجارستان پیکار کند. فاطمه سعادتی در وزن ۵۳- کیلوگرم در اولین دیدار به مصاف«آروس استیلدو» از شیلی می رود و در ادامه «دامیلا اوکاک» از ترکیه را پیش رو دارد. 

در وزن ۵- کیلوگرم نگین آلتونی در اولین دیدار باید با «آنا هیرت» از سوئیس مبارزه کند و در صورت کسب پیروزی به مصاف رقیبی از کوزو می رود. مینا یوسفی هم در وزن ۵۹+ کیلوگرم ابتدا «لوزانو» از پرو را پیش رو دارد و سپس به مصاف اسکیلر لینگر» از آمریکا خواهد رفت. 

در بخش پسران و در وزن ۵۵- کیلوگرم مرتضی نعمتی دور نخست با «جوزه خاویر  » از پرتقال پیکار می کند.وی در صورت برتری باید با «شریف الدین اف» از روسیه مبارزه می کند. قاسم خوبرو در وزن ۶۱- کیلوگرن در اولین پیکار خود «تالر» از اسلوونی را پیش رو دارد و سپس با برنده فیلیپین و مراکش پیکار می کند. 

سید علی کریمی در وزن ۶۸ –کیلوگرم در گام نخست باید با «ایکازاوا» از ژاپن مبارزه کند و در صورت برتری به مصاف برنده مبارزه صربستان و بوسنی خواهد رفت. وزن ۷۶ –کیلوگرم باربد صداقت ابتدا «آنربیتسکیناشویلی» از  گرجستان را پیش رو دارد و سپس با برنده دیدار بوتوسوانا و کوزو مبارزه می کند. مجید نیکوهمت هم در وزن ۷۶ +کیلوگرم در اولین دیدار به مصاف «ماکسیم ریوست» از کانادا می ورد و در صورت برتری به دیدار نماینده یونان خواهد رفت. 

این دوره از مسابقات تا روز یکشنبه در اسپانیا جریان خواهد داشت.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۵۶۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست تمام کمانداران ریکرو ایران در دور حذفی

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات مرحله اول کاپ جهانی در مرحله حذفی در شانگهای چین برگزار شد و کمانداران کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.

فائز محمدی در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از ترکیه رفت و با نتیجه ۶ بر صفر به برتری رسید. وی در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۳ مقابل نماینده اندونزی شکست خورد.

رضا شبانی در مسابقات ریکرو در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از اسلوونی رفت و با نتیجه ۶ بر صفر شکست خورد.

محمدحسین گلشنی در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از جزیره ویرجین رفت و با نتیجه ۶ بر ۵ به پیروزی رسید. وی در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۳ مقابل کمانداری از فرانسه شکست خورد.

صادق اشرفی در مسابقات ریکرو در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از آلمان رفت و با نتیجه ۷ بر یک شکست خورد.

مبینا فلاح در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از قزاقستان رفت و با نتیجه ۶ بر ۴ به برتری رسید. وی در دور دوم با نتیجه ۶ بر ۲ مغلوب کمانداری از کره جنوبی شد.

یسنا پورماهانی در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از ژاپن رفت و با نتیجه ۶ بر صفر شکست خورد.

کد خبر 6089006

دیگر خبرها

  • طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند
  • حذف کماندار کیش از رقابت‌های کاپ جهانی شانگهای
  • کری‌خوانی سرمربی تایلند برای ایران پیش از فینال
  • سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند: هدف ما قهرمانی است
  • ووشوکار اسدآبادی، بر سکوی قهرمانی انتخابی جام جهانی
  • شکست کمانداران ریکرو ایران در دور حذفی
  • نتایج کمانداران ایران در دور حذفی کاپ جهانی شانگهای
  • شکست تمام کمانداران ریکرو ایران در دور حذفی
  • سکوت برادران گرایی بعد از اعلام شرایط جدید ملی‌پوش شدن‌شان؛ قهرمان المپیک به مبارزه با سعید اسماعیلی تن می‌دهد؟
  • هاکی روی یخ جوانان آسیا؛ نمایندگان کشورمان نتیجه را مقابل تایلند واگذار کردند