Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بررسی ماهانه قیمت سکه بهار آزادی و سکه طرح امامی نشان می‌دهد سکه بهار آزادی در مهر ماه افزایش 62 هزار تومانی و سکه طرح امامی افزایش 58 هزار و 800 تومانی داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، سکه بهار آزادی ابتدا ماه را با قیمت یک میلیون و 203 هزار تومان آغاز کرد، سپس با وجود نوسان‌های متعدد در نهایت روند صعودی به خود گرفت تا جایی که در اواسط ماه به رقم یک میلیون و 227 هزار تومان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم ماه تغییرات قیمت با نوسان کمتری مواجه بود البته سکه بهار آزادی تجربه قیمت یک میلیون و 277 هزار تومان را نیز داشت و در نهایت روند به نسبت نزولی به خود گرفت و در دامنه قیمت یک میلیون و 265 هزار تومان تا یک میلیون و 277 هزار تومان در نوسان بود.   

بیشترین قیمت ثبت شده برای سکه بهار آزادی در تاریخ هفتدهم و بیست و چهارم مهر ماه به قیمت یک میلیون و 277 هزار تومان و کمترین قیمت آن برای دومین روز از ماه به قیمت یک میلیون و 199 هزار تومان گزارش شده است.

اختلاف اولین و آخرین روز قیمت سکه بهار آزادی نشان دهنده رشد قیمت 62 هزار تومانی قیمت سکه است.

 

 

سکه طرح امامی ماه گذشته را با قیمت یک میلیون و 237 هزار و 700 تومان آغاز کرد و روند صعودی به خود گرفت تا جایی که در دهه اول در بازه یک میلیون و 237 هزار تومان تا یک میلیون و 248 هزار تومان در نوسان بود.

پس از آن در دهه دوم ماه شاهد بیشترین تغییر قیمت و روند صعودی هستیم، به شکلی که در فاصله سیزدهم تا پانزدهم ماه رقم از یک میلیون و 253 هزار تومان به یک میلیون و 287 هزار و 500 تومان رسید. این روند ادامه داشت تا بیستم مهر ماه به رقم یک میلیون و 320 هزار تومان رسید.

در دهه سوم روند تغییر قیمت سکه طرح امامی نزولی بود تا جایی که آخرین روز از ماه را با قیمت یک میلیون و 296 هزار و 500 تومان به پایان رساند.  

بیشترین قیمت ثبت شده برای سکه طرح امامی مبلغ یک میلیون و 320 هزار تومان در تاریخ بیستم ماه و کمترین رقم آن یک میلیون و 237 هزار و 700 تومان در اولین روز از ماه گزارش شده است.

 اختلاف قیمت اولین و آخرین روز از ماه مهر نشان دهنده رشد قیمت 58 هزار و 800 تومان است.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۵۹۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۰


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای 18 عیار هر گرم 3 میلیون و 388 هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم 37 میلیون تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز 40 میلیون و 400 هزار تومان است.

 

در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 23 میلیون و 500 هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 14 میلیون و 300 هزار تومان و سکه یک‌گرمی 6 میلیون و 500 هزار  تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، 14  میلیون و 680 تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی 2341 دلار است.

 

در معاملات امروز (دوشنبه10 اردیبهشت 1403) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با کاهش نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ 44 هزار و 314 تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ 41 هزار و 376 تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با کاهش نسبت به روز کاری قبل به 47 هزار و 423 تومان و نرخ حواله یورو به 44 هزار و 279 تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با کاهش نسبت به روز کاری گذشته، 12 هزار و 66 تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز 11 هزار و 266 تومان است.

دیگر خبرها

  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۱۲ اردیبهشت ماه
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۰:۳۰
  • توقف در روند کاهشی دلار؛ خریداران دوباره برگشتند!
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
  • فرونشست دومتری منطقه جنوب غرب کشور طی ۹ سال
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
  • ادامه روند کاهشی قیمت دلار در بازار
  • ریزش قیمت دلار تا ۵۸ هزار تومان!