Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تشییع دو شهید مدافع حرم و پنج شهید دفاع مقدس، از میدان فیض به گلستان شهدای اصفهان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، تشییع پیکر دو شهید مدافع حرم حسین آقادادی و حجت‌الاسلام احمد قنبری به همراه پنج شهید دفاع مقدس سیف‌الله آقا تهرانی، محمد آقا جهانگیری، غلامرضا یلبویی، علی اصغر شبانی و محسن ملیکان با بدرقه اشک‌های مردم شهید پرور اصفهان از ساعت 8:30 صبح به سوی گلستان شهدا آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نسیم صبحگاهی امروز حال و هوای عجیبی از کربلا را در گلستان شهدا به ارمغان آورده بود، زن و مرد و پیر و جوان برای بار دیگر بدرقه گر شهیدان خود شدند.

عده‌ای بسیاری از مردم از طلوع صبح در میدان فیض به انتظار نشسته بودند و عده‌ای بسیار دیگری نیز در گلستان شهدا و مزار شهید حسین آقادادی را با خواندن زیارت عاشورا متبرک می‌ساختند.

لحظه به لحظه به جمعیت در گلستان شهدا افزوده می‌شود، صدای زیارت عاشورا تمام گلستان شهدا را در برگرفته است.

شهید سیف‌الله آقاتهرانی متولد سال 1315 اصفهان در سال 61 در جبهه سوسنگرد، محمد آقاجهانگیری متولد سال 1344 شهرکرد در سال 66 در منطقه زوبیدات، غلامرضا یبلویی متولد سال 1344 نجف آباد در جزیره مجنون، علی اصغر شبانی سلفی در سال 1366 در دهلران و محسن ملکیان متولد سال 1344 کوهپایه اصفهان در سال 66 در زوبیدات عراق به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

امروز 7 شهید از استان اصفهان در آرامگاه ابدی خود به خاک سپرده می‌شوند.

انتهای پیام/

R41346/P1377/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۶۰۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مسئول نمایندگی ولی فقیه در ستاد عتبات عالیات گلستان در مراسم گرامیداشت شهید صادق شیبک در گالیکش با بیان اینکه وعده صادق سیلی محکمی به رژیم صهیونیستی بود گفت: با عملیات وعده صادق و جبهه مقاومت سیلی محکمی به دشمن زده شد و با این اقدام نیرو‌های اسلام همه کشور‌ها عظمت ایران اسلامی را مشاهده کردند.

حجت الاسلام موسوی پارسایی افزود: امروز پاسداری از آرمان‌های شهداء و حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه وظبفه همه ماست.

همچنین مراسم گرامیداشت هفتمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم حاج احمد غلامی و شهدای پایگاه مقاومت مسجد امام علی (ع) آزادشهر با حضور مردم ولایتمدار برگزار شد.

شهید صادق شیبک نهمین شهید و حاج احمد غلامی چهاردهمین شهید مدافع حرم از استان گلستان است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو
  • گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر