Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-30@02:16:32 GMT

خانه های 60 و 70 متری بیشتر فروش می روند

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۶۱۰۰۳

خانه های 60 و 70 متری بیشتر فروش می روند

رویداد۲۴-در شهریورماه سال جاری توزیع فراوانی تعداد واحدهای مسکونی معامله شده بر حسب زیربنای هر واحد مسکونی نشان می‌دهد بیشترین سهم از معاملات انجام شده در شهر تهران به واحدهای مسکونی با زیربنای ۶۰ تا ۷۰ متر مربع معادل ۱۴.۸ درصد اختصاص داشته است. واحدهای دارای زیربنای ۷۰ تا ۸۰ و ۵۰ تا ۶۰ متر مربع به ترتیب با سهم‌های ۱۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴ و ۱۲.۷ درصدی در رتبه‌های بعدی قرار دارند.درشهر تهران طی شهریورماه سال جاری بیشترین فروش خانه‌ها مربوط به واحدهای ۶۰ تا ۷۰ متر مربع با سهم ۱۴.۸ درصد از کل معاملات بوده است.

در مجموع در شهریورماه واحدهای مسکونی با سطح زیربنای کمتر از ۸۰ متر مربع ۵۰.۴ درصد از معاملات انجام شده را به خود اختصاص دادند.

هم‌چنین در شهریورماه ۱۳۹۶ واحدهای مسکونی دارای دامنه قیمتی ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان  با اختصاص سهم ۱۱.۴ درصد بیشترین سهم از معاملات انجام شده را به خود اختصاص داده‌اند. واحدهای دارای ارزش ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیون تومان و ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان نیز هرکدام با اختصاص ۱۰.۹ و ۹.۸ درصد در رتبه‌های بعدی قرار گرفته‌اند. در مجموع در این ماه حدود ۴۳.۷ درصد از معاملات به واحدهای مسکونی با ارزش کمتر از ۳۰۰ میلیون تومان اختصاص داشته است.

از نظر عمر بنا نیز بررسی توزیع واحدهای مسکونی معامله شده حاکی از آن است که در شهریورماه واحدهای ۵ سال ساخت با سهم ۴۷.۵ درصد بیشترین سهم از واحدهای مسکونی معامله شده در تهران را به خود اختصاص داده‌اند. سهم مذکور در مقایسه با شهریورماه سال قبل ۳.۹ درصد کاهش یافته و در مقابل به سهم واحدهای با قدمت ۶ تا ۱۰ سال و بیش از ۱۵ سال افزوده شده است.

 

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۶۱۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصر/ کشف 1118 عتیقه و چند مومیایی در یک خانه مسکونی

یک شهروند مصری در حال جمع آوری تابوت و مومیایی در محل سکونت خود در اسیوط با هدف تجارت آنها دستگیر شد.

به گزارش اسپوتنیک؛ افسران وزارت کشور مصر شهروندی را دستگیر کردند که 1118 عتیقه را به منظور تجارت آنها نگهداری می کرد، و از برجسته ترین اقلام ضبط شده: یک مدل تابوت با یک مومیایی در داخل آن، دو تابوت چوبی حاوی دو مومیایی با نوشته‌ ها و کتیبه ‌های فرعونی، تابوت با دو قسمت ناتمام ساخته شده از آلاباستر، و دو مجسمه چوبی با حکاکی و طراحی، تعدادی نقاشی روی سنگ و اشکال مختلف هستند.

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • قیمت واحدهای مسکونی در منطقه ۱۹ تهران + جدول
  • حقوقی‌ها از بازار سرمایه دست کشیدند/ بورس سرخ‌پوش شد!
  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان
  • (عکس) کشف ۱۱۱۸ عتیقه و چند مومیایی در یک خانه مسکونی در مصر
  • مصر/ کشف 1118 عتیقه و چند مومیایی در یک خانه مسکونی
  • با ۵۰۰ میلیون تومان در کجای تهران می‌توان خانه رهن کرد؟
  • قیمت خانه در جنت آباد تهران امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی واگذار شد
  • بازدید استاندار مازندران از روند فعالیت نیروگاه شهید سلیمی