Web Analytics Made Easy - Statcounter

خوانسار-رئیس اداره ورزش و جوانان خوانسار گفت: از سوی نماینده شهرستان در مجلس از محل اعتبارات ارزش افزوده ۴۵۰ میلیون تومان برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام خوانسار اختصاص داده است.

محمد حسامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان خوانسار به مناسبت هفته ورزش و جوانان، اظهار کرد: به مناسبت هفته ورزش و جوانان گروه کوهنوردان خوانساری به قله ۳۷۰۰ متری سیل صعود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: به مناسبت هفته ورزش و جوانان جشنواره عکس ورزشی با موضوع ورزش و مدارس، ورزش و کودکان، ورزش و معلولان، ورزش و بانوان، ورزش و چالش‌ها و نقد و انتقادات برگزار می‌شود و برای ارسال آثار به دبیرخانه یک ماه فرصت داده شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان خوانسار بیان داشت: خوانسار در ردیف ۱۲۹ شهر سه‌شنبه‌های بدون خودرو پیوست و در هفته جاری این طرح اجرا می‌شود.

وی افزود: باتوجه ویژه مسئولان خوانسار در امر ورزش، اعتبارات ورزش شهرستان افزایش یافته است.

حسامی هیئتهای ورزشی را بازوی اجرایی ورزش و جوانان دانست و افزود: هیأت‌های ورزشی خوانسار جهادگونه برای ورزش شهرستان فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه ۳۰ هیئت ورزشی در شهرستان وجود دارد که از این تعداد ۲۵ هیأت فعال هستند، گفت: هیأت‌های ورزشی خلاء کمبود اعتبارات ورزشی را از سوی خیران و اسپانسرها تأمین می‌کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان خوانسار اظهار داشت: در سال ۹۴، ۳۰۰ ورزشکار و اکنون ۷۰۰ ور زشکار در شهرستان خوانسار بیمه شده اند.

وی بیان اینکه در سال جاری اعتبارات خوبی از سوی تملک دارایی و ملی اختصاص داده شده است، افزود: از سوی نماینده شهرستان در مجلس از محل اعتبارات ارزش افزوده ۴۵۰ میلیون تومان برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اختصاص داده است.

حسامی بیان کرد: موسسه فرهنگی ورزشی با نام انقلاب و انجمن پیشکسوتان و حامیان ورزش و دو تعاونی توسعه ورزش چشمه‌سار و شرکت تعاونی اسب داران متحد خوانسار به ثبت رسیدند.

وی با اشاره به اینکه خوانسار برای برگزاری مسابقات بزرگ ورزشی نیازمند سالن دو طرفه سکودار است، بیان داشت: در شهرستان یک مجموعه ورزشی شامل زمین چمن و سالن ورزشی، مجتمع ورزشی که شامل محیط اداره، سالن تنیس روی میز، سالن کشتی، سالن انقلاب، سالن کوثر، سالن روستایی شهدای ویست وجود دارد.

رئیس اداره ورزش وجوانان خوانسار گفت: با توجه به جمعیت شهرستان ۷ هزار و ۹۱۲ متر مربع اماکن ورزشی سرپوشیده و ۲۷ هزار و ۸۹۵ متر مربع اماکن ورزشی روباز وجود دارد.

وی گفت: سرانه ورزشی سرپوشیده  مفید شهرستان خوانسار ۲۴ صدم متر مربع برای هر نفر و ۸۴ دهم متر مربع روباز و در مجموع یک و هشت صدم متر مربع است.

حسامی گفت: سوله ورزشی استخر شنای خوانسار به دلیل معوق ماندن پس از بهره برداری با گذشت ۱۰ سال از افتتاح دچار فرسودگی شده است برای بازسازی اعتبار از سوی مسئولان اختصاص داده شده است که تا پایان سال آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه علی هاشمی در رده سنی پیشکسوتان در رشته پاورلیفتینگ و کاپ آزاد ترکیه دو مدال طلا و یک مدال برنز به دست آورد، گفت: در رشته تیر و کمال محدثه عصاری و محمدرضا مرآتی در رده سنی نوجوانان در مسابقات کشوری مقام آوردند و به مسابقات جهانی آرژانتین دعوت شدند اما به دلیل بضاعت مالی اعزام نشدند./

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۸۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود یکهزار و 700 کلاس درس نیمه تمام در آذربایجان‌غربی

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی

در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی با بیان اینکه یکهزار و 700 کلاس درس در استان نیمه تمام است، گفت: برای رسیدن به میانگین کشوری در سرانه فضای آموزشی، احداث پنج هزار کلاس درس در استان نیاز است.

علی مطهری، با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم، یکهزار و ۳۴ کلاس درس به فضای آموزشی استان اضافه شده است، افزود: آذربایجان‌غربی جزو چهار استان اول نیازمند گسترش فضای فیزیکی است، لذا شتاب گرفتن مدرسه سازی امری ضروری است.

مطهری،با بیان اینکه مشارکت خیرین در امر مدرسه سازی در مقایسه با سالهای گذشته حدود چهار برابر افزایش داشته است، اضافه کرد: شعار محوری آموزش و پرورش، تحول است و لازمه تحول، تأمین نیروی انسانی، فضا و تجهیزات آموزشی و محتواست اما از ارکان اساسی توسعه، پیشرفت و تحول در آموزش و پرورش، توسعه فضا و تجهیزات آموزشی است.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان هم در این مراسم از تعهد خیرین برای ساخت ۷۷ مدرسه با ۴۱۶ کلاس درس در جشنواره خیرین مدرسه ساز امسال خبرداد و گفت: برای ساخت این تعداد کلاس درس به یکهزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

آخوندیان افزود: در جشنواره خیرین سال ۱۴۰۱، ۸۹ مدرسه با ۴۴۵ کلاس درس و با اعتبار ۴۳۸ میلیارد تومان تحویل آموزش و پرورش شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان‌غربی هم در این مراسم گفت: سرانه فضای آموزشی در استان وضعیت مناسبی ندارد و نیازمند تخصیص اعتبار برای احداث و تکمیل مدارس استان هستیم.

یاسر رهبردین افزود: تکمیل مدارس نیمه تمام اولویت استان است و تاکنون اعتبارات خوبی برای تکمیل مدارس و احداث مدارس جدید تخصیص یافته است.

وی، در ادامه خواستار توجه ویژه به استان با تخصیص اعتبارات ملی، برای احداث و تکمیل مدارس نیمه تمام شد.

در این مراسم از زحمات قهرمان رحمانی،مدیرکل سابق قدردانی و پیام صدقی به عنوان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی معرفی شد.

 

 

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه
  • شهر یزد به اعتبارات ملی نیاز دارد/ پروژه‌های نیمه‌تمام دفع آب‌های سطحی تکمیل می‌شود
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود
  • وجود یکهزار و 700 کلاس درس نیمه تمام در آذربایجان‌غربی
  • تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم