Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-01@20:23:27 GMT

هر زائر اربعین نائب الزیاره یک شهید

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۶۱۲۷۷

هر زائر اربعین نائب الزیاره یک شهید

همزمان با اربعین حسینی طرح نایب الشهید با شعار "در مسیر اربعین نایب الزیاره یکی از شهدای مدافع حرم باشیم" اجرا می شود.

به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری صدا و سیما؛  همزمان با اربعین حسینی طرح نایب الشهید اجرایی می‌شود در این طرح شهدای کشور‌های مختلف انتخاب و کارت‌های نایب الشهید برای این شهیدان صادر و چاپ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارت‌ها به ۴ زبان فارسی، اردو، عربی و انگلیسی صادر شده و خادمانی داریم که به این زبان‌ها مسلط هستند و متقاضیان را در رابطه با طرح نایب الشهید و چگونگی اجرای آن توجیه می‌کنند و برای زائران کشور‌های مختلف شهدای همان کشور برای نیابت معرفی می‌شوند و اسامی این شهدا در بانک اطلاعات  وجود دارد.

 هدف از اجرای این طرح به گفته حسین عامریان، رییس کارگروه شاهد کمیته فرهنگی اربعین آن است که فرهنگ ایثار و شهادت را به زندگی روزمره جامعه اسلامی وارد کرده و شهدا را به الگوهایی کارآمد و زنده تبدیل کنیم. شهدا زنده هستند ولی این زنده بودن زمانی احراز می شود که ما برای آن برنامه ای داشته باشیم و در مسیر آنها گام برداریم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۶۱۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد

روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران اعلام کرد: تیم بانوان مازندران عنوان نایب قهرمانی مسابقات مینی گلف کشور را کسب کرد.

این مسابقات که با حضور ۲۴ استان به میزبانی اصفهان برگزار شد، در نهایت در یک جدال نزدیک و حساس تیم قم قهرمان شد، مازندران عنوان نایب قهرمانی را بدست آورد و خراسان جنوبی نیز عنوان سومی را کسب کرد.

مراسم اهدای مدال و کاپ قهرمانی به تیم‌ها و نفرات برتر با حضور مسئولان فدراسیون در اصفهان برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ۶۲۲ کاروان از سراسر کشور راهی سرزمین وحی می شوند
  • کاهش ۹ درصدی نرخ بیکاری در جامعه ایثارگری کشور
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • دیدار معاون وزیر کار با خانواده شهید وطن خواه کردستان
  • یادواره‌های شهدا، دشمن‌ستیزی را در دلها زنده نگه می‌دارد
  • کشتی‌گیر کرمانشاهی نائب‌قهرمان جام تختی شد
  • حیات و جاودانگی امروز کشور مرهون خون شهدا است
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • تصویب طرح یادمان و جانمایی کاربری‌ها در تپه روضه الشهید