Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@00:03:33 GMT

صادقیان با شکست رکورد جهانی راهی فینال شد

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۶۲۰۹۳

صادقیان با شکست رکورد جهانی راهی فینال شد

تهران- ایرنا- تیرانداز نوجوان ایران در مسابقات فینال فینالیست‌ها ضمن شکستن رکورد جهانی، راهی فینال تفنگ 10 متر شد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از فدراسیون تیراندازی، در ادامه رقابت‌های فینال فینالیست‌ها که به میزبانی هند در حال برگزاری است، آرمینا صادقیان در تفنگ بادی 10 متر به مصاف حریفان رفت. این دختر نوجوان کشورمان با ثبت 422.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

3 امتیاز و ضمن شکستن رکورد جهانی به عنوان نفر اول به فینال راه یابد.
این دور از رقابت ها در سومین روز خود در حال پیگیری است.
در رشته تفنگ بادی ۱۰ متر بانوان، تنها نماینده ایران در جدال با حریفان جهانی خود توانست با راهیابی به فینال با امتیاز 422.3 رکورد جوانان جهان را ارتقاء دهد. پیش از «ینجی ژو» تیرانداز چینی با امتیاز 421.4 رکورد این رشته را در دست داشت.
در این مسابقات بعد از ایران نمایندگان کشورهای، سنگاپور، چین دو ورزشکار، صربستان، ایالات متحده امریکا، رومانی و نروژ راهی فینال شدند.
فینال این رقابت ها تا دقایقی دیگر آغاز می شود.
مسابقات فینال فینالیست های جام جهانی با حضور 160 ورزشکار از 45 کشور جهان در شهر دهلی نو - هندوستان برگزار می شود.
برنامه ورزشکاران ایران در امروز و روزهای آینده به این شرح است:
پنج شنبه 4 آبان ماه:
تفنگ بادی بانوان + فینال

جمعه 5 آبان ماه:
تپانچه 50 متر مردان+ فینال
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی*1724*9129
تنظیم کننده: مهدی رهبر * انتشار: حسین فتح الهی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۶۲۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا - تایلند؛ ایران برای دومین بار به فینال رسید

به گزارش قدس آنلاین، رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا با حضور ۳۲ تیم از روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت آغاز شد و امروز (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت) در روی‌اِت کشور تایلند با معرفی برگزیدگان پایان می‌یابد. تیم ملی والیبال ساحلی ایران یک (حبیب اکبرزاده – امیرعلی قلعه نوی) با پیروزی دو بر یک برابر استرالیا یک (راکر گراهام جت – دونووان کیلیان) فینالیست این دوره از مسابقات شد.

ملی‌پوشان ساحلی با امتیازات ۲۱ بر ۱۰، ۱۶ بر ۲۱ و ۱۵ بر ۱۰ حریف را شکست دادند تا برای دومین بار در طول تاریخ به دیدار نهایی مسابقات قهرمانی زیر ۱۹ سال مردان آسیا راه یابند. حبیب اکبرزاده و امیرعلی قلعه نوی در مرحله مقدماتی در گروه C قرار داشتند و ویتنام یک(انگوینهووآنگ لانگ – دان چان سامای)، استرالیا دو (بنت فینلی – فجس آدام) و تایلند سه (اوتای جائنگ – وانسون گوئن) را شکست دادند و به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شدند و با شکست هنگ کنگ دو (وونگ هویی یو – لی هویفونگ) و نیوزلند دو (پاچئو داوی – وستی توماس) به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

حبیب اکبرزاده و امیرعلی قلعه نوی با کسب این نتایج در رقابت‌های آسیایی موفق به کسب سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جهان شدند که این رقابت‌ها در شانگلو چین برگزار می‌شود. نادر انصاری ناظر داوری مسابقات قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا است و عبدالرئوف بستگانی به عنوان سرمربی، مرتضی احمدی پوربندری (مربی)، محمد رمضانی (سرپرست) و اکبر مسیبی به عنوان داور همراه، ملی پوشان را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • تیرانداز چینی رکورد تفنگ ۱۰ متر بانوان جهان را شکست
  • صعود هانیه رستمیان به فینال جام جهانی باکو
  • هانیه رستمیان به فینال جام جهانی رسید
  • جام جهانی تیراندازی| صعود رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر
  • ۱۹ و ۳۶، رتبه تیراندازان المپیکی ایران در جام جهانی
  • جام جهانی تیراندازی| نکونام از صعود به فینال بازماند
  • بازماندن تیراندازان ایران از فینال جام جهانی/ نکونام ۱۱ و نوروزیان ۵۸ شدند
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا - تایلند؛ ایران برای دومین بار به فینال رسید
  • ایران برای دومین بار به فینال رسید
  • رده نهم، بهترین رتبه تیم‌های میکس تفنگ بادی