Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم شهرستان های بجنورد، گرمه، جاجرم، راز و جرگلان و مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت می خواهد توپ یارانه را به زمین استانداران بیندازد.

به گزارش ایسنا منطقه خراسان شمالی، علی قربانی در جلسه شورای برنامه ریزی استان افزود: در هیات دولت مطرح شده است که توزیع یارانه هر استانی به استانداران استان‌ها واگذار شود که به عقیده بنده دولت درصدد است توپ اعطای یارانه ها را به زمین استان ها بیندازد تا استانداران به دنبال دهیار، شورا، فرماندار و معتمدان بیفتند و در نهایت نیز مردم و مسئولان به جان یکدیگر افتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به اینکه اعتبارات توازنی، برای رونق بخشی به مناطق کمتر توسعه یافته تعریف شده، گفت: طی دو سال اخیر اختصاص این اعتبارات به استان‌های کمتر توسعه یافته صفر شده و هیچ اعتباری به این استان ها اختصاص نیافته است.

قربانی اظهار کرد: بر اساس قانون، مصوب شده است که باید سه درصد از کل بودجه عمومی کشور و سه درصد از منابع درآمدی حاصل از صادرات نفت و گاز کشور به عنوان اعتبارات توازنی به مناطق کمتر توسعه یافته کشور اختصاص داده شود تا این مناطق نیز رشد کنند.

وی با بیان اینکه طی دو سال اخیر اختصاص این اعتبارات به مناطق محروم صفر شده و هیچ اعتباری به این استان ها اختصاص نیافته است، عنوان کرد: بنده نقد این موضوع را به رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گوشزد کردم که او در پاسخ اعلام کرد از سال آینده اعتبارات توازنی را متناسب با اعتبارات تملکی در نظر خواهیم گرفت.

قربانی به عرضه اوراق مشارکت نیز اشاره کرد و گفت: در حال حاضر موضوع اوراق مشارکت به یکی از مشکلات اصلی کشور تبدیل شده است.

وی گفت: در حالی مبلغ اوراق مشارکت در سال آینده از ۲۱ هزار میلیارد تومان به مبلغ ۳۳ هزار میلیارد تومان افزایش می یابد که کل بودجه کشور در سال آینده ۳۳ هزار میلیارد تومان نیز نمی شود و چگونه این اوراق مشارکت در سال آینده باید نقد شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۶۲۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه هزار قطعه زمین در بخش احمدآباد مشهد به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت

محسن داوری فرماندار مشهد گفت: ۲ هزار و ۶۰۰ قطعه زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در بینالود اختصاص یافته که ۱۰۰ قطعه زمین از این تعداد برای طرح جوانی جمعیت امروز میان خانواده‌های واجد شرایط دارای چهار فرزند قرعه کشی شد.

او افزود: پارسال نیز بیش از ۶۰۰ قطعه زمین به طرح نهضت ملی مسکن شهر ملک آباد اختصاص یافت و به متقاضیان واگذار شد که متاسفانه هنوز ۳۶۰ متقاضی پی ریزی یا همان فونداسیون این واحد‌ها را آغاز نکرده اند.

فرماندار مشهد ادامه داد: طی ۲۳ سال گذشته متاسفانه زمین در شهر ملک آباد برای طرح‌های مسکن دولت‌های گذشته تامین نشده بود که با اهتمام ویژه این دولت ۲۳ هکتار زمین در قالب ۲ پهنه به محدوده شهر ملک آباد الحاق شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است
  • اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت خوابگاه‌ دانشجویی
  • انتقاد مدیریت بحران استان از نبود تخصیص اعتبار بحران به استان
  • فیلم | کلنگ بیمارستان مادر و کودک بجنورد بر زمین خورد
  • اختصاص ۲۵ هزار میلیارد تومان به حوزه رسانه در سال جاری
  • آینده برجام / توافقی صورت می گیرد؟
  • سه هزار قطعه زمین در بخش احمدآباد مشهد به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • تخصیص یارانه دارو به خوبی انجام نمی شود / تلاش دولت برای تثبیت قیمت نان در 1403 با سه برابر کردن یارانه
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • اختصاص ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب ایلام