Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست هنگ مرزی اترک شهرستان گنبدکاووس گفت: ۸ شکارچی که به شکار پرندگان کمیاب مبادرت می‌کردند توسط مرزبانی در منطقه مرزی گنبدکاووس دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس, محمدرضا سراوانی, ظهر امروز در جمع خبرنگاران در منطقه مرزی گنبدکاووس اظهار داشت: 8 شکارچی که به شکار پرندگان کمیاب مبادرت می‌کردند توسط مرزبانی در منطقه مرزی گنبدکاووس دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در هنگام دستگیری این 8 شکارچی, 8 دستگاه موتورسیکلت, تله های شکاری پرندگان ,2 قبضه سلاح شکاری غیرمجاز, 3 قبضه سلاح سرد, 2 عدد دوربین, ادوات استعمال موادمخدر به همراه 10 گرم تریاک کشف و ضبط شد.

سرپرست هنگ مرزی اترک شهرستان گنبدکاووس افزود: در چند روز گذشته, طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در مناطق مرزی در حوزه استحفاظی هنگ مرزی اجرا شد و در این طرح توانستیم سیگار قاچاق, مواد مخدر و مشروبات الکی را کشف و ضبط کنیم.

سراوانی تصریح کرد: در این طرح, 40 گرم ماده مخدر شیشه, 120 گرم تریاک و شیره, 2 لیتر مشروبات الکی خارجی پلمپ شده به همراه 4 هزار نخ سیگار خارجی کشف و در این رابطه 7 نفر دستگیر شدند.

سرپرست هنگ مرزی اترک شهرستان گنبدکاووس گفت: دستگیرشدگان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند و هنگ مرزی اترک مسئول حراست از مرزهای خاکی جمهوری اسلامی ایران با ترکمنستان به طول 350 کیلومتر است که مقر آن در گنبدکاووس است.

انتهای پیام/

R41471/P1377/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۶۵۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهدید با سلاح سرد در منطقه آبشار شاهرود/ ۳ نفر متخلف دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی شائینی پیش از ظهر جمعه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی شاهرود ضمن بیان اینکه شب گذشته در پی وقوع نزاع و درگیری و تهدید با سلاح سرد بلافاصله عوامل انتظامی در محل حاضر شدند، ابراز داشت: عده‌ای با عربده کشی قصد برهم زدن نظم عمومی را داشتند که همه این افراد شناسایی شدند.

وی ضمن بیان اینکه سه نفر از اراذل و اوباش در محل حادثه دستگیر شدند، افزود: پرونده این افراد تشکیل و به مقامات قضائی ارجاع داده شد.

فرمانده انتظامی شاهرود ضمن بیان اینکه امنیت خط قرمز پلیس است، ابراز داشت: با هر فرد یا گروهی که امنیت را خدشه دار کند به طور جد برخورد خواهد شد.

شائینی در ادامه تصریح کرد: اجازه قدرت نمایی و عرض اندام به مخل آرامش مردم داده نخواهد شد و دستگیری و زندان در انتظار آنها خواهد بود.

کد خبر 6095536

دیگر خبرها

  • تهدید با سلاح سرد در منطقه آبشار شاهرود / ۳ نفر متخلف دستگیر شدند
  • تهدید با سلاح سرد در منطقه آبشار شاهرود/ ۳ نفر متخلف دستگیر شدند
  • چهار حفار غیرمجاز اماکن تاریخی در تربت‌حیدریه دستگیر شدند
  • کشف مواد افیونی در مرز‌های جنوبی سیستان و بلوچستان
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در منطقه هلن چهارمحال‌وبختیاری
  • پزشکان قلابی طب سنتی در رشت دستگیر شدند
  • اتباع غیرمجاز افغان دستگیر و از کشور خارج می شوند /۵۰ درصد اتباع در کدام شهر ساکن هستند؟
  • پیش‌بینی استحصال ۱۰ تُن گُلاب از مزارع گل‌محمدی در شهر مرزی کُرَند
  • ایجاد دهکده لجستیکی مرزی سرخس
  • استاندار تهران: اتباع غیرمجاز دستگیر و از کشور خارج شوند