Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: با توجه به ثبت نام ۶۹ بنگاه تولیدی برای بازسازی و نوسازی، پرداخت ۴۳ میلیارد ریال تسهیلات بانکی مصوب شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدحسین حسینی‌محمدی در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان بوشهر با تاکید بر حل مشکلات و موانع واحدهای اقتصادی و تولیدی اظهار داشت: رونق اقتصادی در عرصه واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی از اولویت‌های استان بوشهر  است که در این راستا کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید تشکیل و راهکارهای لازم را برای حل مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی ارائه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در راستای رفع مشکلات بنگاههای تولیدی امسال ۵۰ جلسه کارگروه تسهیل تشکیل شده خاطر نشان کرد:در راستای اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی بمنظور رونق تولید و فعال سازی بنگاههای اقتصادی در ۷ ماه امسال ۵۰ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید  برگزار شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از مصوبه رفع موانع تولید در این استان خبرداد و افزود: با توجه به دستور کارجلسات کارگروه تسهیل تاکنون ۳۶۴ مورد مصوبه در خصوص تسهیلات بانکی، مسائل تامین اجتماعی، امور مالیاتی و غیره برای رفع موانع بخش صنعت و معدن استان تعیین شده است.

حسینی محمدی با اشاره به ثبت نام ۲۴۷ متقاضی در  سامانه بهین یاب استان بوشهر بیان کرد:  ۲۴۷ متقاضی دریافت تسهیلات در بخش‌های حوزه صنعت، معدن و کشاورزی در سامانه الکترونیکی مربوطه بهین یاب موفق به ثبت نام شده‌اند که از این تعداد  ۱۱۸ مورد آنها در کمیته‌های بررسی تعیین تکلیف و ۱۰۷ مورد آن در کارگروه استانی مطرح شده که جمعا مبلغ  ۱۳۴ میلیارد تومان در کارگروه استان مصوب شده است.

وی از ثبت نام برای نوسازی و بازسازی بنگاه‌های تولیدی استان بوشهر خبرداد و تصریح کرد: با توجه به ثبت نام ۶۹  بنگاه تولیدی برای بازسازی و نوسازی، پرداخت ۴۳ میلیارد ریال تسهیلات بانکی مصوب شده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۶۵۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰۰۰هکتار از نخلستان‌های استان بوشهر بهسازی می شود

ایسنا/بوشهر معاون بهبود سازمان جهادکشاورزی استان بوشهر گفت: ۸۰۰۰ هکتار از نخلستان های درجه دو استان بوشهر نوسازی و بهسازی می شود.

کبری توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در بوشهر افزود: نخلستان‌های درجه ۲ در شهرستان های دشتستان، تنگستان، دشتی، جم و بوشهر هستند که به اصلاح بسترباغ و انجام عملیات نوسازی و بهسازی نیاز دارند.

وی اضافه کرد: در باغ‌های درجه ۲ مدیریت باغ ضعیف و برخی از درختان تکریب نشده اند و همین امر عاملی برای ایجاد آفت‌ها شده که بهبود سازی و بهینه کردن شرایط باغ برای رسیدن به عملکرد بالاتر الزامی است.
به گفته وی دراین راستا با اعتبار استانی و  مشارکت باغداران برای اجرای عملیات تکریب نیاز به همت بیشتر باغداران  با جهاد کشاورزی است.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شناسایی ورفع موانع ومشکلات قبل سرمایه گذاری
  • اختصاص بیشترین سهم قیر رایگان آذربایجان شرقی به اهر
  • ۳۰ درصد شهر اهر دارای بافت فرسوده و ناکارآمد است
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • ۸۰۰۰هکتار از نخلستان‌های استان بوشهر بهسازی می شود
  • باید برای جهش تولید به رفع موانع پرداخت/ لزوم توجه به موضوع عفاف و حجاب در جامعه
  • بنگاه‌های املاک همدان زیر ذره‌بین نظارت کارگروه تنظیم و کنترل بازار مسکن
  • ضرورت تسهیل و رفع موانع تولید در تحقق شعار سال
  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری