Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بولتن نیوز»
2024-05-08@10:33:53 GMT

تبریک رهبر کره‌شمالی به رئیس‌جمهوری چین

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۶۶۶۷۹

تبریک رهبر کره‌شمالی به رئیس‌جمهوری چین

به گزارش بولتن نیوز، «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی روز گذشته –چهارشنبه- در اقدامی نادر با ارسال نامه تبریک به «شی جین پینگ» رئیس جمهور چین برای وی آرزوی موفقیت بزرگ در آینده کرد.

خبرگزاری رسمی کره‌شمالی درباره نامه رهبر این کشور به رئیس‌جمهوری چین نوشت: «کیم جونگ اون در این نامه ابراز امیدواری کرده است که روابط میان دو کشور با هدف تحقق منافع مردم دو کشور توسعه و ارتقا یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

در این نامه آمده است: «مردم چین وارد مسیر ساخت نظام سوسیالیستی با ویژگی‌های چینی در دنیای امروز شدند.»

این نامه یک روز پس از پایان کنگره حزب کمونیست چین از سوی رهبر کره‌شمالی به رئیس‌جمهور این کشور ارسال شد. در این کنگره ساختار جدیدی از رهبری چین بدون شفاف شدن جانشینی آن مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

چین بزرگ‌ترین و تنها متحد کره شمالی محسوب می‌شود و بیش از ۹۰ درصد از حجم تجارت کره‌شمالی را به خود اختصاص داده است.

نوزدهمین کنگره حزب کمونیست چین که هر پنج سال یک‌بار برگزار می‌شود، در آخرین روز از نشست خود به اضافه کردن اندیشه‌ها و تفکرات شی جین‌پینگ به قانون اساسی این کشور رای داد. این حزب در نشست خود تصویب کرد که تفکر شی جین‌پینگ در جایگاهی شبیه اندیشه‌های «مائو تسه دونگ» بنیانگذار چین کمونیست قرار گیرد.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۶۶۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک بشار اسد به پوتین

رئیس جمهور سوریه امروز (چهارشنبه) انتصاب دوباره ولادیمیر پوتین در سمت ریاست جمهوری روسیه را به وی تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، در پیام تبریک «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه به «ولادیمیر پوتین» همتای روس وی آمده است: تحلیف شما به عنوان رئیس جمهور فدراسیون روسیه را تبریک می‌گویم و برای شما آرزوی موفقیت روزافزون و موفقیت پایدار در وظایف و مسئولیت‌هایتان دارم.

طبق گزارش خبرگزاری سانا، بشار اسد همچنین تاکید کرد: همه ما یقین داریم که سال‌های آینده برای فدراسیون روسیه، تحت رهبری شما و با اراده و تلاش ملت دوست روسیه، رفاه و پیشرفت بیشتری را به همراه خواهد داشت و شما با هم قادر خواهید بود با همه چالش‌ها مقابله کنید، از منافع ملی کشور خود دفاع کنید و تمدن باستانی آن را حفظ کنید.

این پیام پس از آن ارسال شد که ولادیمیر پوتین سه‌شنبه برای پنجمین بار در کاخ کرملین سوگند ریاست‌جمهوری یاد کرد.

این سیاستمدار کهنه کار ۷۱ ساله در اوایل سال جاری میلادی با ۸۷.۲۸ درصد آرا برای بار پنجم به عنوان رئیس‌جمهور روسیه انتخاب شد و قرار است به مدت شش سال تا ۲۰۳۰ رئیس جمهور باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بشار اسد به پوتین تبریک گفت
  • تبریک بشار اسد به پوتین
  • جایگاه ترکیه در سیاست همسایگی ایران ویژه است
  • اردوغان: کارهای ناتمام‌ خود را در سوریه به پایان خواهیم رساند
  • پیام پوتین به غرب در آیین تحلیف
  • پوتین برای پنجمین بار رئیس‌جمهور روسیه شد+ فیلم
  • توییت نیچروان بارزانی پس از دیدار با رهبر انقلاب
  • مراسم تحلیف «پوتین» فردا برگزار می‌شود
  • (ویدئو) چرا همه عاشق آهنگی درباره کیم جونگ اون شده‌اند؟
  • نامه ۱۰ انجمن بزرگ تولیدی به رهبر انقلاب