Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز از دیر، حجت الاسلام سید ابراهیم سعیدی ظهر امروز در نشست با اعضای هیئت‌های مذهبی شهرستان دیر با تاکید بر نقش مهم این نهاد در برپایی مراسم بر اساس اهداف تدوین شده اظهار داشت: هیئت‌های مذهبی در تحقق اهداف تبیین شده اثرگذار هستند که در ماه محرم این مهم مورد توجه ویژه قرار دارد.

وی شبکه وسیع هیئات مذهبی با داشتن اعضا فعال را بزرگترین شبکه فرهنگی تبلیغی  دانست و تاکید کرد: هیئات مذهبی در تعمیق فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) و توسعه باورهای دینی در جامعه و داشتن مصونیت از آسیب پذیری جایگاه والا و ظرفیت وسیع و نقش قابل توجهی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فعالیت ۱۴۶ هیئت مذهبی در این شهرستان  از برگزاری پنجمین دوره انتخابات شورای هیئات مذهبی افزود: ثبت نام پنجمین دوره انتخابات شورای هیئات مذهبی در این شهرستان  تا 20 مهر ادامه داشت که با استقبال خوب مسئولان هیئت‌ها روبه‌رو شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیر با اشاره به برگزاری پنجمین دوره انتخابات شورای هیئات مذهبی خاطر نشان کرد:همزمان با سراسر کشور فردا پنجم آبان ماه انتخابات پنجمین دوره شورای هیئات مذهبی شهرستان دیر برگزار می‌شود.

وی هدف از انتخاب شورای هیئت مذهبی را انسجام، وحدت، تحکیم و هماهنگی فکری و عملی در فعالیت‌های هیئات، استفاده از توان بالقوه و بالفعل نیروهای مذهبی، جذب مشارکت و هدایت همکاری‌های مردمی از طریق شناسایی و صدور مجوز هیئات، افزایش مدیریت مشارکتی در تصمیم‌سازی‌های فرهنگی و اجرای فعالیت‌های هیئات را از اهداف شکل‌گیری شورای هیئات مذهبی بیان کرد

سعیدی بابیان اینکه مقوله کار فرهنگی گاهی اوقات بین سیاست و اقتصاد  تحت‌الشعاع قرار می‌گیرد افزود: شورای هیئات مذهبی باید با تمام نهادی‌های مذهبی و فرهنگی تعامل خوبی برقرار کند و نهادها نیز در راستای این تعامل همکاری لازم داشته باشند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۴۶ هیئت مذهبی شهرستان دیر در سامانه اینترنتی ثبت نام کرده‌اند تصریح کرد: از این حیث شهرستان دیر از برترین‌های استان بوشهر است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیر افزود: امسال ۱۲ نفر برای انتخابات شورای هیئات مذهبی شهرستان دیر نامزد شده‌اند که از این تعداد هفت نفر به عنوان عضو اصلی و دو نفر نیز عضو علی البدل  انتخاب می‌شوند.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۶۶۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمانبندی تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس،تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس از بامداد ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ساعت  ۸ صبح یک روز قبل از انتخابات ادامه خواهد داشت.
در این مرحله ۹۰ نامزد برای کسب ۴۵ کرسی دور دوازدهم مجلس با یکدیگر رقابت می‌کنند.
این نامزد‌ها از ۲۲ حوزه انتخابیه در سراسر کشور در انتخابات شرکت می‌کنند.
دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس ساعت ۸ صبح جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.
این مرحله از انتخابات در حوزه‌های انتخابیه «تبریز»، «تهران»، «آبادان»، «شیراز»، «کرمانشاه»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر» و «ملایر» به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود. آموزش‌های لازم در این خصوص از طریق صدا و سیما و سایر مراکز اطلاع رسانی به مردم ارائه خواهد شد.
وزارت کشور برگزاری انتخابات الکترونیکی در برخی حوزه‌های انتخابیه در دور اول را موفقیت‌آمیز دانسته و اعلام کرده که مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس فراهم شده است.

دیگر خبرها

  • مهرواره هوای نو؛ آماده‌سازی هیئات برای چهل‌واره دوم انقلاب
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • زمانبندی تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس
  • از «جهانبخش امینی» چه می‌دانیم؟
  • انتخابات ۱۴۰۲ توسط ۷۵ هزار نفر عوامل اجرایی استان تهران برگزار شد
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد