Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - آخرین باری که مهدی رحمتی دربی را از روی نیمکت آغاز کرد، 11 سال قبل بود.

به گزارش وبسایت نود، انتخاب دروازه‌بان استقلال برای دربی، سخت‌ترین تصمیم وینفرد شفردر آستانه حساس‌ترین بازی فصل محسوب می‌شد. شفر یا باید دروازه‌بان اصلی تیمش در هفته‌های اخیر را نیمکت نشین می‌کرد تا به کاپیتان استقلال بازی بدهد، یا حاضر می‌شد رحمتی را در دربی روی نیمکت بنشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصمیم شفر، بازی دادن به حسینی بود و کاپیتان استقلال امروز هم باید بازی را از روی نیمکت تماشا کند.

آخرین باری که رحمتی، دربی تهران را از روی نیمکت تماشا کرد 11 سال قبل بود. لیگ ششم، رحمتی بازی رفت درون دروازه استقلال ایستاد و با عملکرد ضعیفش، عامل باخت تیمش شد. بازی برگشت هم مرفاوی، وحید طالب‌لو را درون دروازه قرار داد. طالب‌لو در آن مسابقه عملکرد فوق العاده‌ای داشت و عنوان بهترین بازیکن زمین را هم بدست آورد.

بعد از لیگ ششم، رحمتی از استقلال رفت و لیگ یازدهم، دوباره به این تیم برگشت. از لیگ یازدهم تا سیزدهم، رحمتی دروازه‌بان استقلال در دربی بود و بعد از یک فصل حضور در پیکان، دو فصل گذشته هم در حساس‌ترین درون دروازه تیمش ایستاد. امروز رحمتی، دوباره اتفاقی را تجربه می‌کند که آخرین بار، برایش خوش یمن نبود و به جدایی از استقلال رسید. حسینی هم امیدوار است مثل طالب‌لوی لیگ ششم، شب خاطره انگیزی را با نیمکت نشین کردن رحمتی پشت بگذارد.

 

22330

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۶۷۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض استقلال به محرومیت سیدحسین حسینی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حسین حسینی کاپیتان استقلال به دلیل مصاحبه‌ای که بعد از بازی با شمس‌آذر انجام داد از سوی کمیته انضباطی یک جلسه از همراهی تیمش محروم شد تا در بازی حساس برابر تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر غایب باشد.

به گزارش ایسنا، مسئولان حقوقی استقلال نسبت به این حکم کمیته انضباطی به کمیته استیناف اعتراض و نامه‌نگاری کرده‌اند تا در صورت امکان محرومیت این بازیکن باز هم به جریمه نقدی تبدیل شود.

قرار است کمیته استیناف قبل از دیدار استقلال مقابل تراکتور به اعتراض آبی‌پوشان رسیدگی کند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900065

دیگر خبرها

  • رضایت ده روسی از نگرش پاتریسیو در رختکن؛ احتمال تمدید قرارداد او به عنوان دروازه‌بان ذخیره
  • طالب‌زاده با وجود اهانت‌های گروه‌های مختلف، هیچگاه نه مردد شد و نه ترسید/زیست شهیدانه در زندگی نادر دیده می‌شد
  • استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم
  • نبرد تاکتیکی استقلال و تراکتور/ آبی‌ها چگونه در غیاب حسینی از دروازه‌شان محافظت می‌کنند؟
  • سه مصدوم تراکتور برای استقلال
  • (عکس) حسین حسینی به جانشینش در استقلال؛ مطمئنم که می‌درخشی
  • حمایت بازیکن استقلال از جانشینش؛ از تو مطمئنم + عکس
  • اعتراض استقلال به محرومیت سیدحسین حسینی
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت سیدحسین حسینی در کمیته استیناف
  • خبری از بخشش حسینی نیست؛خالدآبادی مرد شماره یک نکونام در تبریز