Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان رم گفت کاری که جیجی بوفون در تیم ملی ایتالیا انجام داده، تکرار شدنی نیست و زمانی که بوفون اولین بازی ملی اش را انجام داده، او ۱۴ ساله بوده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ده روسی کاپیتان رم گفت کاری که جیجی بوفون در تیم ملی ایتالیا انجام داده، تکرار شدنی نیست و زمانی که بوفون اولین بازی ملی اش را انجام داده، او ۱۴ ساله بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانلوییجی بوفون، کاپیتان آتزوری ۲۰ سال در تیم ملی ایتالیا حضور داشته و به نظر می رسد در پایان فصل از فوتبال خداحافظی می کند. او ۱۷۳ بازی ملی در کارنامه دارد. دنیله ده روسی کاپیتان باسابقه رم در گفتگو با Vivo Azzurro گفت:

زمانی که جیجی بوفون برای اولین بار در تیم ملی بازی کرد، من ۱۴ ساله بودم. در آن زمان من در رم حضور داشتم اما در تیم ملی نبودم. در ۱۶ سالگی برای اولین بار در ترکیب تیم جوانان ایتالیا به میدان رفتم. مانند رویا بود اما خوشبختانه برای سال ها این افتخار را داشتم تا برای تیم ملی بازی کنم.
به نظر می رسد کاری که انجام داده ام باورنکردنی است، هر چند بوفون ۲۰ سال است که برای تیم ملی به میدان می رود. حضور در تیم ملی برای یک بازیکن استثنایی است و کاری که جیجی در تیم ملی ایتالیا انجام داده، تا ابد غیر قابل تکرار خواهد بود.

کاپیتان رم در این ویدئو گفت بازیکنان مورد علاقه اش پپ گواردیولا، ادگار داویدز و روی کین هستند. همچنین کارتون سیمپسون ها، کارتون مورد علاقه اوست.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۶۸۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی بوفون از صعود پارما به سری آ

جان لوئیجی بوفون دروازه‌بان اسطوره ای سابق و مدیر فعلی تیم ملی ایتالیا، پس از اینکه پارما تیم سابق خود صعودش به سری آ را قطعی کرد در صفحه شخصی خود نوشت: بالاخره سری آ ! چقدر هیجان انگیز است که شادی را در چهره کسانی می‌بینم که سال‌های آخر دوران بازی‌ام را با آنها تقسیم کردم.

دوستان عزیز، طرفداران عزیز پارما، از این دستاورد که به مدت طولانی به دنبال آن بودیم لذت ببرید. این فصل بهترین زمان برای کسب آن بود!  تبریک به بازیکنان، کادر فنی و مربیان! با تمام وجودم، زنده باد پارما!

بوفون  در سال ۱۹۹۵ اولین بازی خود را در تیم پارما انجام داد و در سال ۲۰۰۱ به یوونتوس پیوست، اما برای یک دوره دو ساله بین سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۳ به این باشگاه بازگشت و در نهایت در همین باشگاه از فوتبال خداحافظی کرد.

پارما با تساوی یک بر یک مقابل باری ۷۴ امتیازی  و در صدر جدول سری بی قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • پپ گواردیولا: با توجه به آمادگی آرسنال، باید تمام امتیازات لازم در لیگ را کسب کنیم
  • پیام ده‌روسی به لورکوزن: به کامبک اعتقاد داریم
  • گواردیولا: موفقیت فودن برای خودش است، نه من!
  • سلفی با کاپیتان، عامل هجوم به تمرین استقلال
  • با یک روز استراحت بیشتر فینال را به اسپانیا نمی‌باختیم
  • واکنش بوفون به بازگشت پارما به سری A
  • خوشحالی بوفون از صعود پارما به سری آ
  • دلتنگی پپ گواردیولا از نبود ایلکای گوندوعان در منچسترسیتی
  • با وجود علاقه منچستریونایتد و بایرن مونیخ؛ بارسلونا به فروش آرائوخو فکر نمی‌کند
  • ده روسی: رم می‌تواند اولین تیمی باشد که بایرلورکوزن را شکست می‌دهد