Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-02@22:50:32 GMT

نفر به نفر پرسپوليسي‌ها در دربي

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۷۱۶۴۶

نفر به نفر پرسپوليسي‌ها در دربي

خبرگزاري آريا - تيم فوتبال پرسپوليس با وجود ارائه يک بازي نه چندان جذاب با تک گل علي عليپور از سد استقلال گذشت تا بازي بزرگ نيم فصل اول را به سود خود تمام کند.
به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان در اين بازي تيمي محتاط و تقريبا دفاعي بودند که روي برخي حرکات فردي صاحب موقعيت‌هايي شدند. براي اينکه بدانيم سرخپوشان در اين بازي چه نمره‌اي دشت مي‌کنند با مشورت محمد تقوي کارشناس فوتبال و بازيکن پيشين استقلال به نمايش سرخپوشان نمره داده‌ايم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عليرضا بيرانوند (7 از 10)
عليرضا بيرانوند در يکي از روزهاي خوب دروازه‌باني دوباره نشان داد که مي تواند در صورت تمرکز نمايشي بهتر از ديگر دروازه‌بان‌هاي ليگ داشته باشد. او کاملا بدون اشتباه نمايش داد و بارها با خروج‌هاي عالي و مشت‌هاي هوشمندانه خطر را از روي دروازه پرسپوليس دور کرد و حتي اين بار روي شوت‌هاي از را دور فريب نخورد.

حسين ماهيني (6.5 از 10)
حسين ماهيني در کارهاي دفاعي بسيار کم اشتباه اما در کارهاي تهاجمي چندان فوق‌العاده نبود با وجود آنکه به دليل پوشش خوبش بشار رسن هافبک عراقي نمايش خوبي از خود نشان داد. ماهيني در لحظات پاياني بازي لغزش‌هاي اندکي داشت اما در کل جزو خوب‌هاي اين مسابقه بود.

سيدجلال حسيني (7.5 از 10)
اگر سيدجلال حسيني روي فرم و آماده باشد، قطعا کار تيم مقابل بسيار دشوار خواهد بود. او امروز وظيفه کاپيتاني خود را به نحو احسن انجام داد و در کار دفاعي کاملا شجاعانه و بدون خستگي 90 دقيقه با مدافعان استقلال جنگيد. حسيني که ميدان بزرگ زياد ديده در اين بازي حضور کاملا مثبت و اميدوارکننده‌اي داشت.

شجاع خليل‌زاده(7 از 10)
شجاع با ريسک‌هاي کمابيش دفاعي امروز به خوبي از پس وظايفش برآمد و توانست علي قرباني مهاجم استقلال را به خوبي مهار کرده و باعث تعويض او هم بشود. شجاع در کارهاي تهاجمي هم حضور خوبي داشت اما باز هم يکي، دو اشتباه ريز روي برخي حرکات انجام داد که اين به دليل سبک بازي اوست. با اين حال زوج وي و سيدجلال نمايش موفقي را از سر گذراند.

محمد انصاري(6 از 10)
انصاري روز کاملا پرکاري را در سمت چپ دفاعي گذراند و بارها با خسرو حيدري و وريا غفوري تنه به تنه شد. اگرچه اين بازيکن علاقه دارد در پست دفاع وسط به ميدان برود اما اجبار ترکيب او را به پستي برده که ديگر دوست ندارد در آنجا بازي کند. انصاري امروز بخشي از موفقيت پرسپوليس در کار دفاعي بود.

محسن ربيع‌خواه (5.5 از 10)
ربيع‌خواه که با القابي مثل پسر برانکو روزهاي دشواري را پشت سر مي‌گذارد امروز با يک ضربه سر بلند پايه‌گذار تک گل بازي شد اما ميزان فشارها روي او آنقدر زياد است که اعتماد به نفس او را کم مي کند. ربيع‌خواه بخصوص در نيمه دوم پاس‌هاي رو به عقب و اشتباه زيادي داشت که فشار روي دروازه پرسپوليس را باعث شد.

کمال کاميابي‌نيا(4.5 از 10)
اين يکي از ضعيف‌ترين بازي‌هاي اين هافبک دفاعي ممتاز براي پرسپوليس بود. اگرچه کمال در لحظات پاياني با حضور در سمت راست خط هافبک نمايش بسيار بهتري از خود ارائه کرد اما او همچنان به شدت دور از آن ستاره‌اي است که انتظارش را داريم. کمال در دو فصل گذشته يکي از بهترين‌هاي پرسپوليس بوده و بايد به همان مرز بازگردد.

بشار رسن(7 از 10)
اين هافبک عراقي بهترين موقعيت‌هاي نيمه دوم بازي را روي حرکات انفجاري و تکنيک فوق‌العاده‌اش ايجاد کرد اما همچنان بايد در ترکيب پرسپوليس بيشتر جا بيفتد. رسن که به دليل مصدوميت جاي خود را به محسن مسلمان داد با خروج از ميدان اميدهاي تهاجمي پرسپوليس را کاست. او البته با اين نمايش جاي خود را در ترکيب پرسپوليس سفت کرد.

وحيد اميري (8 از 10)
وحيد ستاره پرسپوليسي‌ها در ديدار دربي بود و شايد مي‌توانست يک پنالتي هم در پايان نيمه اول براي تيمش به ارمغان بياورد. اميري بازيکني که در بازي دفاعي و ضدحمله‌اي پرسپوليس بيشترين نقش مثبت را ايفا مي‌کرد، امروز اگر کم اشتباه‌تر بود مي‌توانست نمره خيلي بهتري هم بگيرد. با اين حال در همين حد هم نمايش 90 دقيقه‌اي او کاملا قانع‌کننده و در خدمت تيم بود.

علي عليپور(7 از 10)
بخش مهمي از نمره اين مهاجم پرسپوليس به پنالتي و گل او برمي‌گردد. اما در شرايطي که انتظار داشتيم عليپور در نيمه دوم تشنه‌تر و با ميل به هجوم بيشتر بازي کند، اين شرايط با نمايش نه چندان خوب هافبک‌ها برايش مهيا نشد تا در نيمه دوم کاملا دور از ديد باشد.

گادوين منشا(7.5 از 10)
منشا با خروج مهدي طارمي از پرسپوليس بازي‌هاي فوق‌العاده‌اي از خود نشان داده و امروز هم متعصب، دونده و باهوش بازي کرد و البته پايه‌گذار تک گل پرسپوليس شد. اين بازيکن به موقع به داد پرسپوليس رسيده و زوجش با عليپور کاملا خطرناک است. منشا بايد اين فرم را در ادامه مسابقات هم حفظ کند.

محسن مسلمان (4 از 10)
اينکه محسن مسلمان پاس به عقب بدهد و اين کار را چند بار تکرار کند کاملا باورنکردني است. اما او در روزي که مي‌توانست در پست بهتري مورد استفاده تيم قرار بگيرد، روي نيمکت نشست و به محض ورود به زمين هم قرباني حضور در يک منطقه نامانوس شد. مسلمان براي ادامه کار در پرسپوليس بايد مشکلات خود با برانکو را حل کند ...

* سيامک نعمتي و شايان مصلح مدت کمي در بازي بودند و نمي‌شود آنها را مورد قضاوت قرار داد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۷۱۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش به پرسپولیسی‌ها در آستانه بازی با سپاهان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌تواند تیمش را در بازی حساس با سپاهان همراهی کند. این بازیکن در بازی مقابل صنعت نفت آبادان دچار مصدومیت شد، ولی بعد از انجام مراحل درمانی، حالا به شرایط بازی رسیده است.

به گزارش تسنیم، عالیشاه از لحاظ پزشکی مشکلی برای بازی فردا با سپاهان ندارد، ولی اینکه او برای این بازی در لیست پرسپولیس قرار بگیرد یا نه، به تصمیم اوسمار لوس ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس مربوط می‌شود.

دیدار پرسپولیس - سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 19:30 فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901423

دیگر خبرها

  • کرمانی‌مقدم: بازی پرسپولیس و سپاهان خسته‌کننده و بی‌روح بود
  • واکاوی تساوی سپاهان و پرسپولیس؛ سرد، کسل کننده و بی‌روح
  • مطهری و استفاده بهینه از مطهری!
  • نورافکن: پرسپولیسی‌ها دق دلی خود را سر من خالی می‌کنند!
  • قلب خط دفاعی پرسپولیس بدون تغییر مقابل سپاهان
  • چرخابی: مشکل سپاهان در پرسپولیس هم وجود دارد
  • مس رفسنجان - گل گهر سیرجان؛ در انتظار دربی ال کرمانو | پیش بازی
  • خبر خوش به پرسپولیسی‌ها در آستانه بازی با سپاهان
  • صدرنشینی استقلال بی دلیل نبوده/ ساختار دفاعی پرسپولیس ایراد دارد
  • پرسپولیس کنعانی را سرپنجه می‌خواهد