Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - اشتباه داور باعث شد که کمال دقایق زیادی را بی‌احتیاط تکل بزند و بجنگد.

به گزارش وبسایت نود، کمال کامیابی‌نیا خوش شانس بود که در دربی 85 اخراج نشد. کامیابی‌نیا یک بار در دقیقه 34 مسابقه با تکل خشنی که روی پای ابراهیمی رفت، می‌توانست کارت بگیرد. ولی دارو مسابقه به اشتباه محسن ربیع‌خواه که در صحنه حضور داشت را جریمه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ربیع‌خواه در صحنه خطا نه حرکت خطرناکی انجام داده بود و نه بعد از آن اعتراضی داشت که منجر به دریافت کارت شود. ولی ربیع‌خواه کارت گرفت تا در تمام طول مسابقه، به‌جای کمال کامیابی‌نیا، این محسن ربیع‌خواه باشد که بااحتیاط بازی کرد. کمال که مطمئن بود در آن صحنه کارت به بازیکن کناری‌اش داده شد، در طول مسابقه بی‌پروا تکل می‌زد و می‌جنگید. تا این که بالاخره در دقیقه 78 داور را مجاب کرد که به او هم کارت بدهد. کارتی که اگر داور به درستی ثبت می‌کرد، کامیابی‌نیا دربی را به پایان نمی‌رساند.

دقیقه33: کامیابی‌نیا تکل خشنی روی پای امید ابراهیمی می‌زند، ولی ربیع‌خواه با کارت داور جریمه می‌شود.

دقیقه 78: برای دومین مرتبه خطای کامیابی‌نیا کارت زرد دارد. این بار داور به درستی به کمال کارت می‌دهد. ولی چون اولین کارت به نام ربیع‌خواه ثبت شده بود، کمال اخراج نشد. 

 

14001

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۷۲۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۸۲۰۰ آزمایشگاه بهداشتی و درمانی در کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، کاظم وطن خواه، با بیان اینکه تشکیل شبکه های آزمایشگاهی حوزه بهداشت و درمان از برنامه های اولویت دار وزارت بهداشت است، اظهار داشت: طبق اسناد بالادستی تا سال ۱۴۰۴ باید ۸۵ درصد آزمایشگاه های بیمارستان های دولتی تحت پوشش شبکه آزمایشگاهی قرار گیرند.

وی افزود: در حال حاضر شبکه آزمایشگاهی در ارتباط با بخش خصوصی طبق آیین نامه ها موجود است و در صورت داوطلب بودن می توانند در شبکه آزمایشگاهی قرار گیرند.

وطن خواه گفت: بیش از ۸ هزار و ۲۰۰ آزمایشگاه بهداشتی و درمانی در کشور در حال فعالیت هستند که از این تعداد حدود ۳ هزار و ۵۰۰ آزمایشگاه بهداشتی هستند.

کد خبر 6092779 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • اخراج عالیشاه درست بود/ بازیکنان قصد عصبی کردن داور را داشتند
  • آیا خرید عینک آفتابی گران قیمت ارزش دارد!؟
  • درخشش رادیو خراسان جنوبی در سومین جشنواره پژواک
  • کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست
  • هوش مصنوعی ادوبی ویدیو‌های تار را ۸ برابر واضح‌تر می‌کند
  • فعالیت ۸۲۰۰ آزمایشگاه بهداشتی و درمانی در کشور
  • کمال نامه ی مستان حیدری / امیرالمؤمنین در شعر خواجوی کرمانی
  • فریم هایی از مردان معدن
  • روزهای درخشان کامیابی نیا با بازوبند در اصفهان
  • حمام شیشه‌ای سازه‌ای نوین طراحی دکوراسیون داخلی