Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@15:21:42 GMT

استقرار 200 واحد گشتی پلیس راه در محور ایلام - مهران

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۷۲۱۱۹

استقرار 200 واحد گشتی پلیس راه در محور ایلام - مهران

ایلام - ایرنا - فرمانده پلیس راه ایلام از امادگی کامل این پلیس در ایام اربعین در سطح جاده های مواصلاتی استان خبر داد و گفت: بیش از 200 واحد گشتی پلیس راه بصورت شبانه روزی در مسیر ایلام - مهران حضور دارند.

سرهنگ رضا همتی زاده عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پلیس را استان با استفاده از تمامی امکانات و تجهیزات در اختیار و با استفاده از نیروهای کمکی 200 واحد گشتی در محور های مواصلاتی منتهی به پایانه های مرزی مهران در ایام اربعین به صورت شبانه روزی و به صورت محسوس در جاده ها حضور دارند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از جانمایی هفت ایستگاه پلیس راه در محورهای مختلف استان در این ایام خبر داد و افزود: این ایستگاه ها در محورهدیزتونل کربلا، بهرام اباد مهران، کنجانچم، سراب ایوان، 2 راهی میشخاص - ملکشاهی، تونل ازاری و سه راهی کاور جانمایی و مستقر شده اند. رییس پلیس راه ایلام تاکید کرد: در این ایام 47 ایستگاه نظامی، ترافیکی در جهت روان سازی ترافیک و تامین امنیت زایران و تسهیل در تردد انها در مسیرهای مختلف این لستان جانمایی شده است.
همتی زاده یادآور شد: تلاش های مستمری در طول سال گذشته تا کنون از سوی دستگاه برای رفع مشکلات تردد زائران صورت گرفته و بخش های زیادی از آنها مرتفع گردیده و بسیاری از نقاط که باعث گره های ترافیکی و بروز مشکلات ترافیک شده اند امسال رفع گردیده اند.
وی گفت: زئرانی که به صورت پیاده در کنار حاشیه جاده ها در مسیرد ایلام به مهران راهی عتبات عالیات هستند باید مراقب خودروهای عبوری باشند و با احتیاط کامل حرکت کنند و قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را مدنظر قرار دهند تا رویداد تلخی برای آنها رقم نخورد.
همتی زاده اضافه کرد: با توجه به کوهستانی بودن و پر پیج و خم جاده ای استان، رانندگان باید صبر و حوصله داشته باشند و با آرامش رانندگی کنند و از ارتکاب تخلفات حادثه ساز بپرهیزند.
خبرنگار: فرهاد فرامرزی ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
3032/6119

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۷۲۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران شدید در خوزستان / دکل‌های برق فشارقوی سقوط کردند

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ سعید رحیمی شامگاه جمعه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: به علت آب‌گرفتگی و سقوط پایه‌های برق، محور سر بندر به آبادان در محدوده شادگان مسدود شد.

رئیس پلیس راه خوزستان افزود: همکاران ما در پلیس راه از منطقه خور دورق مسیر را یک‌طرفه کرده‌اند تا عوامل امدادی نسبت به جمع‌آوری پایه‌ها و کنترل برق اقدام کنند.

وی ادامه داد: به علت بارش شدید باران در چند نقطه در محور ایذه به دهدز ریزش کوه صورت گرفت که توسط عوامل راهداری پاکسازی و مسیر باز شده است.

رئیس پلیس راه خوزستان بیان کرد: همچنین در محور اندیکا در منطقه تاراز مه گرفتگی و ریزش باران شدید صورت گرفته که با همکاری عوامل راهداری و پلیس راه مسیر پاکسازی شد

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است
  • ترافیک در مسیر بازگشت از شمال/ جوی آرام در دیگر جاده‌های کشور
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور
  • آخرین وضعیت جاده ها | ریزش سنگ در  آزادراه تهران-شمال | جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال یک طرفه شد
  • باران شدید در خوزستان / دکل‌های برق فشارقوی سقوط کردند
  • جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال یک طرفه شد/ریزش سنگ در آزادراه تهران-شمال
  • آخرین اخبار از وضعیت ترافیکی راه‌هایی کشور امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت/ کدام محورها مسدود است؟
  • وضعیت جاده‌ها/ جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال یک طرفه شد
  • جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال یک طرفه شد/ ریزش سنگ در آزادراه تهران - شمال
  • جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال یک طرفه شد/ریزش سنگ در  آزادراه تهران-شمال