Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام محمدعلی نظری در حاشیه نهمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار امتداد در تبریز با اشاره به اینکه استقبال مردم از نمایشگاه کتاب و مطبوعات تبریز بی‌نظیر است، اظهار داشت: امیدواریم این نمایشگاه‌ها تداوم‌یافته و در اشاعه فرهنگ اسلامی و قرآنی در جامعه نقش مؤثری بتواند ایفاء کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: جامعه امروزی به رسانه‌های فضای مجازی، مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری در راستای انعکاس اخبار دقیق و صحیح نیاز دارد چراکه مردم نیازمند اطلاع از رویدادهای جامعه هستند.

رئیس دادگستری شهرستان اهر بر لزوم توجه رسانه‌ها به سبک زندگی اسلامی، شناسایی آسیب‌های اجتماعی، امنیت و سلامت جامعه تأکید کرد، گفت: اگر رسانه‌ها بیش از گذشته به این مسائل و معضلات توجه کرده و جامعه را به سمت درستی هدایت کنند قطعاً می‌تواند نقش خود را به‌خوبی ایفاء نماید.

وی بابیان اینکه بیشترین پرونده‌های تشکیل‌شده در دادگستری شهرستان اهر در زمینه نزاع‌های فردی و دسته‌جمعی است، ابراز داشت: نزاع‌های فردی و دسته‌جمعی ضمن اینکه بیشترین پرونده‌ها را به خود اختصاص داده بلکه در ردیف نخست جرائم ده‌گانه این شهرستان است.

رئیس دادگستری شهرستان اهر اضافه کرد: بر اساس سیاست‌های دستگاه قضایی، مدت‌زمان رسیدگی به پرونده‌ها در دادگستری اهر کاهش‌یافته و امروز شاهدیم که پرونده‌ها در کمتر ۲۰ الی ۳۰ روزبه نتیجه می‌رسد.

نظری در ادامه با تأکید بر اینکه امنیت پایدار ایران اسلامی در دنیا مثال‌زدنی است، بیان کرد: استان آذربایجان شرقی در بحث تأمین امنیت رتبه نخست کشوری را کسب کرده است و علاوه بر این ما همیشه شهرستان اهر را مثال می‌زنیم که در این شهرستان جرائم خشن رخ نمی‌دهد و امیدواریم همه‌ آحاد جامعه برای سلامت و امنیت جامعه پای‌کار باشند.

وی در پایان با ذکر اینکه خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان اهر انصافاً فعال و بی‌ادعا هستند، خاطرنشان کرد: از دست‌اندرکاران غرفه مطبوعات و پایگاه‌های خبری اهر از بابت برپایی این غرفه تشکر می‌کنم و در شهرستان نیز خبرنگاران بدون هیچ چشم‌داشتی برای دسترسی مردم به اطلاعات در کمترین زمان تلاش می‌کنند که در جای خود قابل‌تقدیر است.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۷۲۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل جلسه شورای امنیت برای گور‌های جمعی غزه

قرار است شورای امنیت طی روز‌های آینده نشستی را به درخواست الجزایر درباره گور‌های جمعی غزه برگزار کند.

به گزارش ایسنا، شورای امنیت طی روز‌های آینده نشستی را پشت در‌های بسته به درخواست الجزایر درباره گور‌های جمعی نوار غزه برگزار خواهد کرد. به گفته منابع احتمالا این نشست روز سه‌شنبه برگزار شود.

آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل خواهان انجام تحقیقات بین‌المللی مستقل درباره گور‌های جمعی در بیمارستان‌های الشفا در شهر غزه و مجتمع پزشکی ناصر در خان یونس شده است. ۲ گور جمعی در بیمارستان الشفا با ۵۰۰ جسد و سه گور جمعی در مجتمع پزشکی ناصر با ۳۹۵ جسد پیدا شده است.

دیگر خبرها

  • رتبه نخست شهرستان گرمسار در طرح زراعت چوب
  • عوامل درگیری دسته جمعی در تویسرکان دستگیر شدند
  • درخواست الجزایر از شورای امنیت درباره گورهای جمعی غزه
  • شورای امنیت درباره غزه تشکیل جلسه می‌دهد
  • (تصاویر) مرگ دسته جمعی ماهی‌ها بر اثر گرمای سوزان
  • شورای امنیت درباره گور‌های دسته‌جمعی در غزه تشکیل جلسه می‌دهد
  • تشکیل جلسه شورای امنیت برای گور‌های جمعی غزه
  • درخواست الجزایر برای نشست شورای امنیت درباره گورهای جمعی غزه
  • درخواست الجزایر برای برگزاری جلسه شورای امنیت سازمان ملل
  • اسپوتنیک: الجزایر خواستار برگزاری نشست شورای امنیت درباره گورهای جمعی در غزه شد