Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، این جلسه روز چهارشنبه با حضور پسندیده سرپرست دادسرای رسیدگی به جرایم پولی و بانکی، تابش نماینده مجلس شورای اسلامی، حیدری معاون نظارتی بانک مرکزی، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره موسسه اعتباری کاسپین، اعضای هیئت تصفیه تعاونی منحله فرشتگان و تعدادی از سپرده گذاران این تعاونی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





در این جلسه بر ضرورت رسیدگی هر چه زودتر به مشکلات سپرده‌گذاران تعاونی منحله فرشتگان تاکید شد و پس از ایراد مباحث مختلف، اعضای جلسه تصریح کردند که حساسیت خاصی در خصوص قیمت‌گذاری منصفانه دارایی های تعاونی منحله فرشتگان وجود دارد و بر همین اساس تمام تلاش این کمیته برای احقاق حداکثری حقوق سپرده‌گذاران خواهد بود.

براساس اعلام وکیل هیات تصفیه تعاونی منحله فرشتگان، در حال حاضر ۶۸ فقره ملک متعلق به این تعاونی وجود دارد که در این جلسه مقرر شد هیات تصفیه، دارایی های تعاونی را به سه دسته زیر تقسیم و گزارش آن را به کمیته نظارت ارائه کند؛

۱- اموالی که در حال حاضر دارای خریدار بوده و امکان فروش آنها به بالاترین قیمت وجود داشته و فروش آنها و واریز وجوه حاصل از فروش این املاک با نظارت مرجع قضایی و بانک مرکزی به حساب سپرده گذاران.

۲- اموالی را که درباره قیمت آنها، هیات تصفیه تعاونی با هیات مدیره موسسه اعتباری کاسپین توافق دارد برای تسریع در پرداخت سپرده های سپرده گذاران به موسسه مذکور منتقل کند.

۳- آن دسته اموالی را که هیات تصفیه قیمت آنها را بیشتر از قیمت های تعیین شده توسط کارشناس رسمی دادگستری می داند، برای بررسی به کمیته نظارت ارائه کند.

همچنین در این جلسه مقرر شد کمیته نظارت پس از ارائه گزارش هیات تصفیه در اسرع وقت، مراتب را بررسی و نتیجه را برای حصول توافق و اجرا به هیات تصفیه تعاونی منحله فرشتگان و هیات مدیره موسسه اعتباری کاسپین ابلاغ کند تا تعیین تکلیف سپرده گذاران با سرعت بیشتری صورت گیرد.

در این جلسه پیشنهادهای تعدادی از سپرده گذاران تعاونی منحله فرشتگان ارائه شد و پس از بررسی مقدماتی این پیشهادات، ادامه رسیدگی به جلسه بعد کمیته نظارت موکول شد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۷۲۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در حاشیه جلسه هیات دولت

جمعی از اعضای هیأت دولت، صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت پس از جلسه در محوطه نهاد ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران حاضر و به سوالات آنها پاسخ دادند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078344 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • نظارت میدانی رئیس قوه قضائیه در بازدید از بندر شهید رجایی
  • واگذاری کارخانه سامان کاشی بروجرد به هیات حمایت از صنایع
  • تشکیل کارگروه رفع موانع سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری ساوجبلاغ
  • تشکیل هیات امنای واحد برای ستادهای توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم برگزار شد + اسامی اعضا
  • هیات های اندیشه ورز در استان ها تشکیل شود
  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی برگزار شد + اسامی اعضا
  • در حاشیه جلسه هیات دولت
  • تشکیل تعاونی تامین مسکن برای کارگران گلستانی
  • تعداد حقوق المپین‌ها تغییر می‌کند؟