Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-30@02:54:05 GMT

فردا، برگزاری مراسم تشییع حجت الاسلام بحری

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۵۷۴۷۶

فردا، برگزاری مراسم تشییع حجت الاسلام بحری

به گزارش جهان نيوز، حمله ناجوانمردانه به حجت السلام و المسلمین دکتر جمشید بحری در خروجی متروی امام خمینی (ره) از روز گذشته خبرساز شده است. به گفته سرپرست دادسرای جنایی قاتل سابقه بستری در تیمارستان را داشته و دچار اختلالات روانی است.

ساعت 6 بعدازظهر دیروز مأموران کلانتری 113 بازار در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت خبر قتل یک روحانی را اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دقایقی بعد از اعلام این خبر محسن مدیرروستا؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت به‌همراه اکیپ تشخیص هویت آگاهی در صحنه جرم حاضر شده و مشغول تحقیقات درباره این پرونده شدند.

تحقیقات اولیه حاکی از آن بود که مقتول یک روحانی و دکترای الهیات و چهل و پنج ساله بود که با پنج ضربه چاقو توسط یک مرد چهل و سه ساله حدود ساعت 16:50 دیروز مقابل در خروجی متروی امام خمینی(ره) (درب خیابان خیام) به‌شدت مجروح شد و پس از انتقال به بیمارستان سینا به‌علت شدت جراحات جان خودش را از دست داد. همچنین ضارب به‌سرعت توسط پلیس بازداشت شده بود.

قاتل روحانی حادثه مترو امام خمینی (ره) در امین آباد بستری شد
قاضی شهریاری در رابطه با آخرین وضعیت پرونده قتل یک روحانی که در خروجی مترو امام خمینی (ره) مورد ضرب و شتم قرار گرفت، گفت: متهم چندین بار سابقه بستری در تیمارستان را داشته و دچار اختلالات روانی است.
وی اظهارکرد: این فرد چند روز پیش به تهران آمده بود و اعلام کرده است که روحانی را نمی‌شناخته و برخلاف مصاحبه‌هایی که انجام شده، موضوع شخصی نیست، این فرد مدعی است که به او الهام شده و حکم الهی را اجرا کرده است.

وی تصریح کرد: این فرد دارای اختلالات شدید روحی روانی بوده است و در ارتکاب جرم فاقد اراده و قوه تمیز میباشد.

قاضی شهریاری بیان کرد: پزشکی قانونی همچنین اعلام کرده است که به خاطر شرایط حالت خطرناک وی به قید فوریت در یک مرکز روانپزشکی بستری شود.

سرپرست دادسرای جنایی گفت: در این راستا بر اساس دستورات این فرد در امین آباد بستری شده است.
سرپرست دادسرای جنایی تهران ادامه داد: جسد مرحوم برای تعیین علت فوت به پزشکی قانونی منتقل شده است و آلت قتاله که تیز «بُر» کفاشی است نیز کشف شده و تحقیقات در حال انجام است.

در عین حال، پزشکی قانونی پس از معاینه قاتل روحانی تهرانی، نظرش درباره اختلالات روحی و روانی این قاتل را به محسن مدیرروستا؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت اعلام کرد.

بنابر اعلام کارشناسان پزشکی قانونی قاتل روحانی تهرانی با توجه به اختلال شدید روانی در زمان ارتکاب جرم، فاقد قوه تمیز و مسئولیت کیفری و دچار جنون بوده است.

بدین ترتیب با اعلام نظر سرپرست دادسرای امور جنایی تهران و بازپرس پرونده این قاتل به یک بیمارستان روانی در تهران منتقل می‌شود همچنین پس از حضور اولیای‌دم مقتول، نظریه پزشکی قانونی به آنها ابلاغ می‌شود و در صورت شکایت اولیای‌دم نسبت به این نظر، پرونده قاتل به کمیسیون ارجاع می‌شود.

توضیح پلیس در خصوص دو حمله اخیر به روحانیون
سردار حسین رحیمی ، رئیس پلیس تهران بزرگ در جمع خبرنگاران درباره حمله‌هایی که به دو تن از روحانیون در شهر تهران انجام شده که متاسفانه در یکی از آنها به فوت یکی از روحانیون انجامید، گفت: همانطور که پیش از این نیز اطلاع رسانی شد این دو مورد هیچ ارتباط با یکدیگر نداشتند و در مورد اول اختلافات همسایگی باعث بروز ضرب و جرح شد و در مورد دوم نیز فرد ضارب یک فرد سابقه‌دار با 3 مورد زندان و 8 جرم مختلف بود که هیچ یک از این موارد ارتباطی با هم نداشتند.

مراسم تشییع
مراسم تشییع مرحوم حجت السلام و المسلمین دکتر جمشید بحری فردا پنجشنبه 4 مهر ازساعت 9صبح درمقابل مسجدامام جعفر صادق(ع) به نشانی: اتوبان امام علی(ع)، صفای شرقی، خ. شهیدحسین علوی برگزارخواهد شد.

منبع: جام جم آنلاین

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۵۷۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حجت الاسلام فیاضی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان در این مراسم ضمن بیان مطالبی در وصف شخصیت‌های دینی و علمای برجسته، چون شهید مطهری که نامشان در صفحات زرین تاریخ اسلام ماندگار است اظهار داشت، اگر چه امنیت به واسطه‌ی نیرو‌های نظامی و امنیتی در بعضی از کشور‌های جهان برقرار است، اما امنیت پایدار در کشور ایران اسلامی در منطقه بی نظیر است و این امنیت علی رغم جان فشانی شخیت‌های ماندگاری است که در راه خدا برای دفاع از مظلومیت در منطقه از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) اتفاق می‌افتد و این امنیت در داخل کشور با امنیت کشور‌های دیگر قابل مقایسه نیست.
حجت الاسلام فیاض بخش همچنین شهید مطهری را نمونه‌ای بارز از یک شخصیت دینی و مذهبی یاد کرد و گفت: لازم است همه ما قدردان و پاسبان خوبی برای دفاع از خون شهیدان باشیم و نگذاریم خون شهیدان پایمال شود.
تجلیل از رزمندگان، خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران و طلاب و روحانیون پایان بخش این مراسم بود.

دیگر خبرها

  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در پیرانشهر
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • درخواست دیه اولیای دم از قاتل مجنون