Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - به دنبال اظهارات دو نفر از نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی و اتهامات وارد شده از سوی آنان پیرامون واگذاری پالایشگاه نفت کرمانشاه، سازمان خصوصی سازی با صدور بیانیه ای به این اتهامات پاسخ داد.

به گزارش پنجشنبه شب ایرنا به نقل از سازمان خصوصی سازی، در متن این بیانیه آمده است: اخیرا در اظهار نظر دو نفر از نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، نسبت تبانی به سازمان خصوصی سازی زده شده است و همچنین عبارت های مبهم دریافت رشوه و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در امر واگذاری پالایشگاه نفت کرمانشاه مطرح گردیده است.
این سازمان برای پرهیز از تداوم این قبیل تنش ها تاکنون خویشتن داری بخرج داده است، لکن به دلیل ادامه انتساب تهمت های ناروا به سازمان خصوصی سازی وظیفه خود می داند که علیه کسانی که نسبت ناروا و تهمت به خدمتگزاران صدیق و فداکار در عرصه اجرای سیاست های کلی اجرای اصل 44 وارد می کنند، شکایت کیفری مطرح کند.
این سازمان با قاطعیت اعلام می دارد واگذاری پالایشگاه نفت کرمانشاه همچون سایر واگذاری های سازمان خصوصی سازی، کاملا قانونی و بدون هیچگونه خطا و اشتباه و در نهایت سلامت و پاکی واگذار شده است و کسانی که بخواهند با آلوده نشان دادن این فضا، مانع اجرای سیاست های ابلاغی و قانون اجرای این سیاست ها بشوند، اولا به محاکم معرفی می شوند و ثانیا در صورت نیاز از پشت پرده ارتباط های آنان با برخی از افراد ذینفع که توفیقی در مزایده های شفاف سازمان پیدا نکرده اند و با لجن پراکنی سعی در بهم زدن مزایده های قانونی می نمایند، خبررسانی کند.
همچنین به خبرگزاری ها و رسانه ها نیز که دست به انتشار این اتهام های ناروا می زنند نیز توجه داده می شود که این نسبت های ناروا قابلیت تعقیب کیفری دارد و لذا از نشر این تهمت ها جدا خودداری کنند.
شبد**1953**1379 **
تنظیم کننده: مرتضی شحنه** انتشار دهنده: هادی افتخاری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۷۳۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۴۵۶۶ سند شهرک‌های صنعتی هرمزگان

با حضور رئیس ثبت اسناد کشور آئین واگذاری ۴۵۶۶ هزار سند شهرک‌ها ونواحی صنعتی و واحدهای تولیدی استان هرمزگان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، در جریان سفر حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد واملاک کشور به استان هرمزگان ، آیین واگذاری 4566 هزار سند شهرک‌ها و نواحی صنعتی و واحد‌های تولیدی استان هرمزگان با حضور رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برگزار شد.

 این اسناد حدنگاری در 31 شهرک و نواحی صنعتی و برای 4566 هزار قطعه و با مساحت 4368 هکتار صادر شده‌اند.

 اسناد حدنگاری مشاور مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی هرمزگان در این آیین به صورت نمادین توسط حسن بابایی رئیس سامان ثبت اسناد واملاک کشور تحویل داده شد.

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • پاسخ به حاشیه‌سازی‌ها پیرامون انتصابات در دانشکده علوم خانواده
  • واگذاری سرویس مدارس شیراز به شهرداری
  • زمان واگذاری پروژه‌های نهضت ملی مسکن در کردستان+فیلم
  • اردبیل در رتبه اول رده‌بندی مولدسازی کشور قرار گرفت
  • رفع کمبودهای اعتباری اردبیل از محل مولدسازی
  • فیلم | تجربه واگذاری لکوموتیوهای آلستوم به مپنا، برای مدعیان خصوصی سازی کافی است
  • پیشرفت ۶۵درصدی طرح بنزین‌سازی پتروپالایش تهران
  • بیانیه ۵ زبانه تشکل‌های اسلامی دانشگاه شهید باهنر کرمان پیرامون حوادث دانشگاه‌های آمریکا
  • واگذاری ۴۵۶۶ سند شهرک‌های صنعتی هرمزگان
  • غلامحسین امیرخانی به پرسش‌هایتان درباره نستعلیق پاسخ می‌دهد