Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پارس جنوبی به زمان دیدار با سپیدرود اعتراض کرد اما این اعتراض نتیجه‌ای در پی نداشت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، طبق اعلام سازمان لیگ فوتبال، تیم پارس جنوبی جم باید پنجشنبه هفته آینده، در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر به مصاف سپیدرود رشت برود. این در حالی است که طبق برنامه قبلی سازمان لیگ، این مسابقه قرار بود روز سه‌شنبه برگزار شود و باشگاه پارس جنوبی به تغییر زمان برگزاری این مسابقه اعتراض کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این اعتراض، سازمان لیگ به این باشگاه اعلام کرد که از قبل قرار بود تیم‌هایی که بازیکنی در تیم ملی ندارند یا در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی حضور دارند پنجشنبه هفته آینده به میدان بروند. باشگاه سپیدرود از این تغییر زمان مطلع بود اما این موضوع، به اطلاع باشگاه پارس جنوبی نرسیده و همین موضوع عامل اعتراض پارسی‌ها بود.

پارس جنوبی در مرحله یک‌شانزدهم پایانی جام حذفی با شکست مقابل نساجی از دور رقابت‌ها حذف شد، اما از قرار معلوم، همانند اردوهای پیشین تیم ملی، قرار نیست بازیکنی از تیم صدرنشین لیگ برتر به اردوی آینده تیم ملی دعوت شود یا اگر دعوت هم شود کمتر از سه بازیکن خواهد بود.

اردوی تمرینی تیم ملی از 10 آبان آغاز می‌شود و تا 14 آبان در تهران ادامه می‌یابد. سپس بازیکنان دعوت‌شده به تیم ملی توسط کارلوس کی‌روش از 15 تا 19 آبان در اتریش به آماده‌سازی خود می‌پردازند و بعد از آن اردوی خود را از تاریخ 19 تا 23 آبان در هلند ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/

R1402/P36447/S3,27/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۷۳۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض باشگاه استقلال به برنامه سازمان لیگ

استقلال به برنامه سازمان لیگ معترض است.

طرفداری | پس از اعلام برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر، باشگاه استقلال طی نامه‌ای رسمی نسبت به تعیین مکان برگزاری دیدار استقلال و پیکان در هفته پایانی اعتراض کرد.

باشگاه استقلال در این نامه با اشاره به این موضوع که تیم فوتبال استقلال شانس اصلی قهرمانی در لیگ برتر است و حضور هواداران این تیم در هفته پایانی حق مسلم طرفداران استقلال است، خواهان تغییر مکان این دیدار شد تا بازی آخر استقلال نیز با حضور تماشاگران برگزار و عدالت در هفته پایانی رعایت شود.

باشگاه استقلال از کلیه مسئولان مربوطه می‌خواهد در این امر مساعدت لازم را انجام دهند تا حق هواداران استقلال تضییع نشود.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه سازمان لیگ
  • مهندسی معکوس قطعات پتروشیمی پارس جنوبی به همت دانش بنیان‌ها
  • برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو
  • اعتراض شدید نمایندگان تهران به وزیر کشور در خصوص هرگونه تعرض به یکپارچگی شهرستان ری
  • تولید ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های پارس جنوبی
  • تولید بیش از ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی
  • اعتراض سریع آلومینیوم: قبل از گل پرسپولیس خطا شد
  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است