Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران گفت: دولت باید به خواسته‌ها و مطالبات مردم توجه بیشتری نشان دهد.

محمد رهبری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به معرفی دو وزیر باقی مانده کابینه دوازدهم توسط رئیس جمهور اظهار کرد: فکر می کنم دولت در  بحث وزارت خارجه، نفت و کشاورزی که جزو نقاط قوت دولت یازدهم بودند؛ همانند پیش این نقاط قوت را حفظ کرده و با معرفی همان کسانی که عملکرد مناسبی از خودشان به جای گذاشتند نشان داد که  عملکردش در این حوزه ها امید بخش خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد:  اما انتظارات از ایشان خیلی بیشتر بود و این تلقی وجود داشت از ایشان که از نیروهای بهتری در اداره کابینه استفاده کنند؛ اما دیدیدم که خیلی از افرادی که مورد پسند جریان اطراف رئیس جمهور نبودند کنار گذاشته شدند و به جایش افرادی که عملکردشان نقد داشت به عنوان وزرای کابینه دوازدهم معرفی شدند.
رهبری 'فت: مهم‌ترین انتقادی که به کابینه دوازدهم وارد می شود این است که نسبت به حامیان و خواسته های آن‌ها و حتی نسبت به شعارهایی که خودشان در ایام انتخابات دادند بی‌توجه بودند. امیدواریم هرچه سریع تر این موضوع اصلاح شود.
وی با اشاره به گزینه‌های معرفی شده برای دو وزارت خانه علوم و نیرو گفت: آقای اردکانیان نسبت به موضوع نیرو و محیط زیست که دغدغه بسیاری از مردم است، اشراف خوبی دارد؛ اما نسبت به گزیه مطرح شده در وزارت علوم انتظارمان این بود که رئیس جمهور گزینه های بهتری را معرفی کرده و برای رسیدن به گزینه‌ای نزدیک به نظر مردم ایستادگی می کردند و اگر امکان ایستادگی نبود شفاف با مردم در این باره گفت‌وگو می کردند.
این فعال دانشجویی در پایان گفت: آقای روحانی، وزرا و اعضای دولت لازم است تا بیش‌تر به مطالبات و خواسته‌های مردم توجه کنند. مهم‌ترین پیشنهاد من این است که باید به خواسته‌ها و مطالبات مردم توجه بیش‌تری شود و فارغ از منافع شخصی و حزبی و گروهی منافع ملی را بیش از پیش مورد توجه قرار دهند. لازم است که رئیس جمهور در همه سطوح و ابعاد منافع ملی را بیش از گذشته مورد توجه خودشان قرار دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۷۴۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکل‌های دانشجویی در شناسایی مسائل و اعتباربخشی سیاست‌ها کمک کنند

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، فهیمه فرهمندپور دبیر ستاد خانواده و زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی با نقد بهره برداری سیاسی جناح‌های مختلف از موضوعات مرتبط با حوزه زنان و خانواده در جهت تقابل و توازن قوا در جریان‌های سیاسی، انتخاباتی و موسمی، به ارزیابی سهم دغدغه‌های مرتبط با این موضوع در ساختار حکمرانی کشور پرداخت.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با مهم دانستن افزایش فرصت کنشگری زنان در سپهر سیاسی کشور و تقویت ساختار‌های فعال موجود در این زمینه، ساختارسازی یا صرف افزایش کمّی زنان کنشگر سیاسی را کافی ندانست و بر ضرورت تمرکز بر حل مسائل واقعی زنان و نهاد خانواده و ارائه کارنامه بر این اساس تأکید کرد.

فرهمندپور با تشریح مأموریت‌های ستاد خانواده و زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی، از دانشجویان فعال و دغدغه‌مند خواست تا با شناسایی مسائل واقعی زنان و خانواده‌ها در میدان عینی جامعه در مسیر سیاستگذاری مطلوب‌تر و اثربخش‌تر این نهاد سیاستگدار کمک کنند.

وی افزود: ارزیابی میزان اثربخشی سیاست‌های طراحی شده و فعالیت همه جانبه در مسیر ادراک سنجی اجتماعی و البته ادراک‌سازی مثبت در راستای سیاست‌ها، برنامه‌ها و اقدامات همه اجزاء ساختار حکمرانی جمهوری اسلامی از مأموریت‌های مهم تشکل‌های دانشجویی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مشت آهنین علیه خیزش دانشگاهیان آمریکا اثرگذار نیست/ فعال شدن بسیج دانشجویی این بار در ایالات متحده
  • تشکل‌های دانشجویی در شناسایی مسائل و اعتباربخشی سیاست‌ها کمک کنند
  • دغدغه‌ام حل مسایل معیشتی و پیگیری منافع ملی و مطالبات مردم است
  • یکی از مطالبات مردم در دور اول انتخابات مجلس موضوع تحول بود
  • توجه همزمان به حقوق و مطالبات کارگری و کارفرمایی در نظام اسلامی
  • کدام دستاورد‌های دولت رئیسی را می‌توان در قالب فیلم و سریال به مردم نشان داد؟
  • کدام دستاوردهای دولت رئیسی را می توان در قالب فیلم و سریال به مردم نشان داد؟
  • فعالیت ۲۰۰ تشکل دانشجویی و ۱۰۰ تشکل فعال استادی در دانشگاه آزاد
  • خیزش دانشگاهیان آمریکا یکی از دستاورد‌های طوفان‌الاقصی است
  • نسبت به حق‌آبه مردم کهگیلویه و بویراحمد بی‌مهری شد