Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-08@17:54:07 GMT

حرکات شفر استرس را به بازیکنان انتقال می‌داد

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۷۴۹۰۱

حرکات شفر استرس را به بازیکنان انتقال می‌داد

کاشی‌نژاد در پاسخ به این سوال که فکر می‌کردید دربی به سود پرسپولیس به پایان برسد؟ عنوان کرد: بعد از دیدن بازی استقلال و نساجی و همینطور بازی‌های پرسپولیس در چند وقت اخیر کمی نگران بودم اما پرسپولیس خی

به گزارش مشرق، محمدحسین کاشی‌نژاد درباره دربی هشتاد و پنجم پایتخت اظهارداشت: بازی خیلی خوبی بود و میل خواستن در هر دو تیم وجود داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر می‌کنم پرسپولیس نسبت به ۴-۵ بازی آخر خود میل خواستن بیشتری داشت، البته من فکر می‌کردم پرسپولیس در نبود مسلمان که اواخر بازی به میدان آمد و طارمی در اُفت باشد اما نفرات جایگزین مثل منشا و بشار رسن خوب کار کردند. استقلال هم نسبت به هفته‌های قبل تغییراتی داشت. با دو مسابقه‌ای که از استقلال با شفر دیدیم فکر می‌کنم این تیم به روزهای خوب برگردد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره حواشی اواخر بازی تصریح کرد: این اتفاقات در فوتبال ایران طبیعی است چرا که احساس حاکم است. وقتی تیمی گل می‌خورد میل هجومی دارد اما پرسپولیس با سید جلال حسینی در خط دفاع خوب کار کرد. استقلال هم ۱۰ دقیقه اول بازی خوب بود اما پرسپولیس توانست برنامه‌هایش را دیکته کند. نیمه دوم هر دو تیم خوب بودند، استقلال در ۱۰ دقیقه پایانی بازی سعی می‌کرد از جناحین و ارسال توپ به گل برسد چرا که کسی را نداشت بتواند از عمق به پرسپولیس نفوذ کند بنابراین با خطا و ارسال توپ سعی می‌کردند به گل برسند. امروز روز خوب بیرانوند بود.
کاشی‌نژاد در پاسخ به این سوال که فکر می‌کردید دربی به سود پرسپولیس به پایان برسد؟ عنوان کرد: بعد از دیدن بازی استقلال و نساجی و همینطور بازی‌های پرسپولیس در چند وقت اخیر کمی نگران بودم اما پرسپولیس خیلی خوب کار کرد.
وی درباره تعداد خطاهای این بازی یادآور شد: استقلال ۷ اخطار و پرسپولیس ۳ اخطار داشتند، فکر می‌کنم در اخطارهای استقلال حرکات شفر بی‌تأثیر نبود. او استرس را به بازیکنان انتقال می‌داد، باید کمی ملایم‌تر برخورد می‌کرد، فکر می‌کنم برای استقلالی‌ها تداعی شده بود که این بازی را می‌برند به همین دلیل انتهای مسابقه به تشنج کشیده شد. منبع: فارس ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۷۴۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام علیه اوسمار و نکونام/ خودزنی به سبک ۲ بازیکن پرسپولیس و استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

سروش رفیعی هافبک باتجربه (و ملی‌پوش سابق) تیم پرسپولیس در دیدار مقابل نساجی قائمشهر با انجام دو خطای شدید و دریافت دو کارت زرد از اوایل نیمه دوم زمین مسابقه را با کارت قرمز داور ترک کرده و تیمش را در شرایط سختی قرار داد. انجام خطای دوم سروش رفیعی در شرایطی که بازیکن تیم نساجی در میانه زمین قرار داشت و تهدیدی برای دروازه پرسپولیس به وجود نیامده بود کاملا مشخص می‌کرد که سروش رفیعی شرایط روحیه مناسبی در زمین نداشته و به همین خاطر مرتکب چنین خطایی شد. این اقدام سروش رفیعی در شرایطی انجام شد که ممکن بود پرسپولیس با از دست دادن امتیاز در قائمشهر بخت کسب عنوان قهرمانی در پایان فصل را زودتر از پیش بینی‌های کارشناسان از دست بدهد.

در تهران نیز امید حامدی‌فر بازیکنی که چندی قبل با انجام حرکتی خشن در تمرین یکی از مهره‌های اصلی و تأثیرگذار استقلال یعنی کوین یامگا را دچار مصدومیت کرده و نکونام را عملاً از بهره بردن از چنین مهره‌ای محروم کرد پس از پایان دیدار مقابل ذوب آهن با حرکتی غیر ورزشی به سمت بازیکن حریف حمله ور شد و ضربه‌ای محکم به بازیکن تیم مقابل زد. رفتاری که حالا پیش‌بینی می‌شود چنین بازیکنی را شامل محرومیت یک جلسه‌ای یا بیشتر از آن کند.

در هفته‌های پایانی لیگ برتر که خطر مصدومیت ناشی از فشار ماه‌ها تمرین و مسابقه همه بازیکنان تیم‌های لیگ برتری به ویژه تیم‌های در کورس قهرمانی و یا در خطر سقوط را تهدید می‌کند انجام چنین رفتار‌هایی که منجر به محرومیت و کنار رفتن بازیکن از لیست کلی تیم می‌شود حرفه‌ای به نظر نمی‌رسد. این رفتار‌ها علاوه بر اینکه محرومیت‌های فردی را شامل چنین بازیکنانی می‌کند شرایط سختی را نیز برای کل تیم به ویژه سرمربیان آن‌ها رقم می‌زند.

قطعاً از بازیکنان با تجربه‌ای در سطح حرفه‌ای فوتبال کشورمان که در تیم‌های برتر پایتخت توپ می‌زنند انتظار چنین رفتار‌هایی آن هم در هفته‌های پایانی که ممکن است حضور یا عدم حضور برخی بازیکنان در ترکیب یا روی نیمکت منجر به خالی شدن دست سرمربیان‌شان شود باعث تعجب است.

در وضعیتی که اوسمار ویرا و جواد نکونام این هفته‌ها روی تک تک بازیکنان‌شان برای مسابقات پیش رو حساب باز کرده‌اند چنین رفتار‌هایی عملا اقدام علیه سرمربیان این دو تیم به نظر می‌رسد هرچند که ممکن است تحت فشار‌های ناشی از مسابقه بوده باشد. اما برای سرمربیانی که خود را نسبت به میلیون‌ها طرفدار متعهد می‌دانند تا بهترین نتیجه را بگیرند قطعا چنین برخورد‌هایی می‌تواند ضرر بزرگ مالی و روحی روانی را برای استقلال و پرسپولیس به همراه داشته باشد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • بازیکنان پرسپولیس منتظر پیامک ویژه بانکی!
  • پرسپولیس و استقلال الگوی جذب بازیکنان خارجی می‌شوند
  • اقدام علیه اوسمار و نکونام/ خودزنی به سبک ۲ بازیکن پرسپولیس و استقلال
  • خودزنی به سبک ۲ بازیکن پرسپولیس و استقلال
  • دردسر جدید پرسپولیس در حساس‌ترین روزهای لیگ
  • روحیه بازیکنان طوری بود که از برکناری خطیر خوشحال بودند
  • یوسفی: پرسپولیس مقابل نساجی لیاقت پیروزی نداشت/تیم اوسمار باید کاملا به نتایج استقلال بی توجه باشد
  • یوسفی: انگیزه استقلال برای قهرمانی بیشتر از پرسپولیس است/حمایت هواداران تیم نکونام را به بازی برگرداند
  • نکونام: بازیکنان پرسپولیس را کنار تیم ما بگذارید بعد قضاوت کنید
  • سرنوشت قهرمانی به هیچ عنوان دست استقلال نیست | پرسپولیس با استرس رقیب جام را می گیرد