Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-28@20:14:21 GMT

شرایط خروج اتباع خارجی برای شرکت در اربعین

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۷۵۰۸۷

رئيس پليس مهاجرت و گذرنامه ناجا از صدور گذرنامه در 72 ساعت و افزايش ساعت كار ادارات گذرنامه تا ساعت ۲۰ خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سرهنگ مجيد صمدي رئيس پليس مهاجرت و گذرنامه ناجا درگفتگوي اختصاصي با خبرنگار شبكه خبر با اعلام اين خبر افزود: با نزديك شدن به ايام اربعين حسيني، ارائه خدمات به زائران از سوي پليس مهاجرت و گذرنامه بيشتر شده است و بر اساس هماهنگي‌ هاي انجام گرفته شده، ارائه خدمات در مراكز و ادارات گذرنامه تا ساعت 20 و در دفاتر پليس + 10 تا ساعت 18 ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ صمدي با اشاره به اينكه در حال حاضر روزانه حدود 39 هزار جلد گذرنامه صادر مي‌شود، گفت: در ماه هاي گذشته روزانه حداكثر 12 هزار جلد گذرنامه صادر مي شد كه با توجه به افزايش متقاضي و درخواست‌هاي مردم، تسهيلات جديد ارائه شد.
رئيس پليس مهاجرت و گذرنامه ناجا تصريح كرد: همچنين مقرر شد تا براي زائران اربعين حسيني كه گذرنامه خود را مفقود كرده‌اند، تسهيلاتي در نظر گرفته شود كه پس از ثبت اعلام مفقودي، به مراكز پليس + 10 مراجعه كرده و نسبت به اخذ گذرنامه خود اقدام كنند.
صمدي در ادامه با تاكيد بر لزوم دارا بودن گذرنامه معتبر و ويزا براي خروج تمام زائران اربعين حسيني، گفت در مرز هيچ گذرنامه و ويزايي صادر نخواهد شد و توصيه مي شود متقاضيان حتما قبل از سفر مدارك  خود را تهيه كنند.
رئيس پليس مهاجرت و گذرنامه ناجا افزود:  مقرر شد تا زائران اربعين حسيني كه گذرنامه خود را مفقود كرده‌اند، تسهيلاتي در نظر گرفته شود كه پس از ثبت اعلام مفقودي، به مراكز پليس + 10 مراجعه كرده و نسبت به اخذ گذرنامه خود اقدام كنند.  دانلود  

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۷۵۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع دفترچه های سپرده گذارای اتباع در یزد

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد، محسنی راد مدیر کل اداره  گفت:دفترچه های سپرده گذاران اتباع خارجی استان یزد که در ماه های گذشته در این طرح شرکت نموده اند ، در اختیار دفاتر کفالت،اقامت و اشتغال اتباع خارجی استان  جهت توزیع قرار گرفت.

وی افزود:دفترچه های فوق دارای مهلت شش ماهه بوده که پس از بررسی وضعیت فرد،  قابل تمدید می‌باشد.                                                             

 محسنی راد گفت:ضریب امنیتی این دفترچه ها با توجه به استفاده از کاغذ چاپ پول و وجود بارکد امنیتی،شماره سریال،مهر برجسته،امضا و مشخصات فردی تبعه بسیار بالا و غیر قابل جعل می‌باشد.

همچین  وی افزود : افرادی که دفترچه سرمایه گذاری را دریافت نموده اند در اولویت واگذاری کارتهای هوشمند قرار خواهند گرفت و کارتها و دفترچه بصورت همزمان تحویل اتباع خواهد گردید.                                                   

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود
  • تحصیل ۷۰ هزار اتباع خارجی در خراسان رضوی
  • کارگران رکن تولید هستند
  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • سرمایه‌های خُرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی ساماندهی می‌شود
  • توزیع دفترچه های سپرده گذارای اتباع در یزد
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • کتاب «رازهای زیارت اربعین» روانه بازار نشر شد
  • توزیع دفترچه های اقامت طرح سپرده گذاری به اتباع