Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مراسم تشييع پيکر حجت الاسلام والمسلمين جمشيد بحري از ساعت 9 صبح امروز برگزار شد.
به گزارش جام نيوز، دقايقي پيش پيکر مطهر شهيد حجت الاسلام والمسلمين جمشيد بحري، امام جماعت فقيد مسجد امام جعفرصادق (ع) در ميان انبوه دوستان و آشنايان و وابستگان و همرزمان اين شهيد با بانگ «لااله الاالله عليا ولي الله» از تقاطع صفا به سمت مسجد امام صادق (ع) منطقه تهران نو تشييع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در اين مراسم، جمعي از مسئولين پايگاه هاي بسيج مساجد و ائمه جماعت شرق تهران حضور داشتند.

گفتني است حجت‌الاسلام جمشيد (احمدرضا) بحري متولد سال 1351 در شهر تنکابن دانشجوي دکتراي الهيات، داراي فوق ليسانس فلسفه و همچنين درس خارج حوزه بود.
دو روز قبل اين روحاني پس از ضرب و شتم با تيزبُر کفاشي از سوي ضارب که از پشت سر به وي حمله کرده بود مجروح و در بيمارستان سينا تهران بستري شد و سرانجام به دليل شدت جراحات وارده جان به جان آفرين تسليم کرد.
جام جم آنلاين
115

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۷۵۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای ترمیم زخم‌های کهنه وارد شده بر پیکر مساجد، به اراده جمعی نیاز داریم

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در این گردهمایی گفت : در بنیاد هدایت، هم کار راهبردی و هم تحلیلی و هم رصدی در حوزه مساجد انجام داده ایم و توفیقات هزاران مسجد در کشور را باید روایت کرد.

حجت الاسلام والمسلمین قمی با تاکید بر اینکه در گام دوم انقلاب اسلامی، باید تفاوت و تحول در تمام عرصه ها رقم بخورد، گفت که این امر در عرصه مساجد، مستلزم کار جدی، راهبردی، رصدی، پشتیبانی هوشمند و مؤثر است و این هم افزایی و اراده های به هم پیوند خورده در قرارگاه ملی مسجد، به تقسیم کار واضح نیاز دارد و باید تکلیف برخی زخم های قدیمی بر پیکر مساجد را مشخص کنیم و برای حل و فصل آنها اراده جمعی داشته باشم.

قمی در پایان تصریح کرد که به تحولی، تغییردهنده مناسبات اجتماعی در حوزه مسجد نیاز داریم و سازمان تبلیغات اسلامی هر آنچه در تقسیم کار ملی و در حوزه مساجد مسئولیت و وظیفه پیدا کند، با جدیت و اخذ به قوت، به سرانجام خواهد رساند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر شهید مهدی مزرئی نوده در بندرعباس
  • برای ترمیم زخم‌های کهنه وارد شده بر پیکر مساجد، به اراده جمعی نیاز داریم
  • شاهنامه پژوه بمی در خاک آرام گرفت
  • تشییع پیکر مسعود اسکویی
  • پیکر مطهر معلم شهید «حجت‌الله یوسفیه» در ورامین تشییع شد
  • پایان ۳۹ سال غربت/ تشییع پیکر معلم شهید در ورامین
  • کتاب «رضای انقلاب» در حوزه هنری رونمایی می‌شود
  • مراسم تشییع شهدای گمنام در نیروی زمینی ارتش در تهران
  • مراسم یادبود اسکویی امروز برگزار می‌شود
  • مراسم یادبود صدای ماندگار ورزش امروز برگزار می شود