Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مسعود محمدی با ابراز ناراحتی از احتمال برنگشتن مربی رومانیایی تیم ملی رویینگ گفت: چطور می‌شود با مربی که نتایج به این خوبی کسب کرده قطع همکاری کرد؟

ملی‌پوش رویینگ ایران در گفت و گو با ایسنا، درباره شرایط تیم ملی پس از رفتن مربی رومانیایی اظهار کرد: همه بچه‌های رویینگ این روزها امیدوار هستند که شرایط بازگشت جیوگانیک مهیا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  ما با حضور این مربی توانستیم در رقابت‌های قهرمانی آسیا به مدال‌های خوشرنگ برسیم و برای موفقیت در بازی‌های آسیایی برنامه داشتیم اما به یکباره دیدیم به دلایل غیرفنی و حرف‌های نادرست تصمیم گرفته شده با این مربی همکاری نشود.

محمدی ادامه داد: این مربی از جان و دل تلاش کرد و در رقابت‌های قهرمانی آسیا همه کار برای تیم ایران کرد و چند مدال خوشرنگ کسب کرد. او قول طلا در جاکارتا را نیز داده بود و اصلا درست نیست با او چنین رفتاری شود. نباید اجازه داده شود که او قربانی اهداف برخی اشخاص شود که اصلا به فکر قایقرانی نیستند. امیدوارم که خیلی زود شرایط بازگشت او مهیا شود و بتوانیم زیر نظر این مربی تمرین‌هایمان را ادامه بدهیم.

دارنده مدال طلای رویینگ چهار نفره آسیا افزود: من سال ۲۰۰۷ و ۲۰۰۸ با همین مربی سه مدال گرفتم. یک طلا و دو نقره زیر نظر جیوگانیک کسب کردم. خب اگر او مربی خوبی نبود چرا دوباره او را جذب کردیم؟ حالا هم برگشته و انقدر خوب کار کرده‌ است. مگر می‌شود با مربی که حتی یک ورزشکارش از او ناراضی نیست قطع همکاری شود؟ با مربی که این همه مدال برای ما آورد باید ادامه بدهیم و در مسابقات آینده نیز موفق شویم. همه دنیا مربیان خوب را حفظ می‌کنند و نتیجه می‌گیرند اما ما خیلی راحت آنها را از دست می‌دهیم. ما با حضور جیوگانیک می‌خواستیم در رده جهانی به نتایج عالی برسیم که این اتفاق‌ها افتاد.

دارنده مدال نقره رویینگ دو نفره آسیا همچنین گفت: سال آینده بازی‌های آسیایی است و مطمئن باشید که اگر این مربی بیاید و کارش را شروع کند ما حداقل ۶ یا ۷ مدال طلا خواهیم داشت اما اگر او نباشد هیچ مدالی نمی‌گیریم. البته ورزشکاران تصمیم گرفته‌اند که اگر او نباشد آنها هم به کارشان ادامه ندهند. وقتی می‌دانیم بدون این مربی نمی‌توانیم نتیجه بگیریم چرا از زندگی‌مان بزنیم و وارد اردو شویم و بعد هم موفق نشویم؟ هیچ اردویی در ورزش ایران شرایط سخت رویینگ را ندارد. هیچ کس نمی‌تواند اردوهای پرفشار ما را تحمل کند. ما هم به خاطر همین مربی کاربلد این شرایط را تحمل می‌کردیم که حالا این اتفاق‌ها افتاده‌است.

محمدی با اشاره به تصمیم محسن شادی برای بازگشت نیز بیان کرد: محسن شادی تصمیم داشت بازگردد و پارو بزند اما وقتی فهمید جیوگانیک نیست تصمیمش عوض شد و گفت که او نباشد به اردو نمی‌آید. همه بچه‌ها این تصمیم را گرفته‌اند و من هم واقعا نمی‌توانم با این شرایط کار را ادامه بدهم و امیدوارم که وزارت ورزش با حمایت از فدراسیون باعث شود که این مربی کاربلد به ایران بازگردد. مطمئن باشید اگر جیوگانیک نباشد کاروان ایران ۷ مدال طلا در جاکارتا را از دست می‌دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۷۶۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور از استقلال پرمهره تر است/ از نتیجه بازی راضی هستم

به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام شامگاه چهارشنبه در نشست خبری پس از بازی تیم‌های تراکتور و استقلال با بیان اینکه تیم تراکتور تیم سرسختی بوده و بازیکنان خوبی دارد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال عنوان داشت: سعی داشتیم در طول بازی در ضد حمله‌ها به موقعیت دست بیابیم تا گلزنی کنیم که متأسفانه نتوانستیم.

نکونام با اشاره به تعویض‌های تیم میزبان خاطرنشان کرد: بازیکنانی که روی نیمکت هستند و تعویض می‌شوند روند بازی را به کلی تغییر می‌دهند و ما متأسفانه در بحث یارگیری خوب عمل نکردیم و برخی بازیکنان را به عناوینی از دست دادیم و در این بازی در کنار ما نبودند.

وی تاکید کرد: حداقل چهار تیم بالای جدول و حتی تیم‌های پایین‌تر از ما نسبت به ما یار بهتری دارند با این حال همه فکر و هدف ما بازی‌های مانده از فصل جاری است که با موفقیت به پایان برسانیم.

نکونام با اشاره به بازی درخشان خالد آبادی دروازه بان استقلال اظهار کرد: به این بازیکن تبریک می گویم چرا که عملکرد خوبی را از خودش به نمایش گذاشت وی حتی در تمرینات تیم هم عملکرد قابل قبولی از خودش نشان می‌دهد.

تیم استقلال با تساوی بدون گل، مقابل تراکتور ۵۴ امتیازی شده و همچنان صدر جدول را در اختیار دارد.

کد خبر 6094709

دیگر خبرها

  • تراکتور از استقلال پرمهره تر است/ از نتیجه بازی راضی هستم
  • کارگران سربازان بی‌ادعای جبهه اقتصادی‌اند
  • نوجوان دشتستانی مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات ترکیه را کسب کرد
  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است
  • درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی
  • (ویدئو) خفاش‌ها نباشد دیگر از قهوه خبری نیست!
  • خوزستان برای اولین بار به طلای المپیک فکر می‌کند
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • قدیمی: سرمربی هاکی بانوان در صورت کسب مقام آسیایی می‌ماند
  • برای رسیدن به طلای آسیا برنامه داشتم/ اسپانسر دارم اما کافی نیست