Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیا اسکندانی با اشاره به مدال برنزش در رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: هیچ کس این شانس را برای ما قائل نبود که در دو نفره به مدال برسیم.

ملی‌پوش کانو کانادایی ایران در گفت و گو با ایسنا، درباره رقابت‌های قهرمانی آسیا و کسب مدال در دو نفره هزار متر اظهار کرد: سطح مسابقات واقعا خوب بود و با توجه به اینکه این ماده المپیکی است همه آسیایی‌ها با قدرت در آن شرکت کرده‌بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادقانه بگویم که هیچ کس برای ما شانس مدال قائل نمی‌شد و همیشه در کانو دو نفره تلاش ما برای تمام کردن مسابقه بود اما در اینجا توانستیم به مدال برنز برسیم که اتفاق بزرگی بود.

اسکندانی ادامه داد: دو نفره ما همیشه ضعیف بود و اصلا به مدال نمی‌رسید اما واقعا ما نمی‌خواستیم دست خالی به ایران برگردیم و به همین دلیل همراه علی اجاقی با غیرت پارو زدیم و توانستیم سوم شویم. قزاقستان، ازبکستان و چین مدعیان اصلی این رقابت بودند اما خب اینبار ما روی سکو رفتیم و راه را برای کسب مدال بیشتر در این ماده و البته کسب سهمیه المپیک باز کردیم.

او با اشاره به مدعیان اصلی این رقابت گفت: در کنار سه کشوری که گفتم ژاپن و کره جنوبی هم خیلی پیشرفت کرده‌اند. به هر حال چون رشته المپیکی است همه کشورها روی آن سرمایه گذاری می‌کنند. ازبکستان و قزاقستان که در این ماده سابقه کسب مدال جهانی هم دارند. خیلی خوشحالم که توانستم در این ماده به مدال برسم و حالا برای مدال بازی‌های آسیایی و سهمیه المپیک تلاش می‌کنم.

ملی‌پوش کانو کانادایی ایران در پاسخ به این سوال که بازی‌های آسیایی را چطور می‌بیند؟ گفت: قطعاً این مسابقات زمین تا آسمان با رقابت‌های دیگر تفاوت دارد. همه کشورها با قدرت وارد جاکارتا می‌شوند. قطعا شرایط قایقرانی هم متفاوت است چون به دلیل پرمدال بودن تمام کشورها سرمایه گذاری ویژه روی آن کرده‌اند. قطعا این رشته در جایگاه کشورها در رده بندی تاثیر زیادی خواهد داشت و اگر می‌خواهیم در آن سهمی داشته باشیم باید خیلی تلاش کنیم. اکنون ما به مدال آسیایی رسیدیم و باید تلاش کنیم تا در جاکارتا رنگ آن را بهتر کنیم.

او همچنین افزود: قایقرانی ایران توانایی خود را نشان داده و ثابت کرده که می‌تواند در بازی‌های آسیایی نیز بدرخشد و با مدال‌های رنگارنگش به جایگاه بهتر کاروان ایران کمک کند. فکر می‌کنم دیگر زمان آن رسیده که در فاصله کمتر از یک سال تا بازی‌های جاکارتا نگاه مسوولان به این رشته پرمدال تغییر کند و با حمایت‌های بیشتر باعث شوند تا ملی‌پوشان بدون دغدغه برای افتخارآفرینی تلاش کنند.

اسکندانی درباره عملکردش در دیگر مواد قهرمانی آسیا نیز بیان کرد: من برای تک نفره هزار متر خیلی زحمت کشیده بودم و شانس مدال طلا داشتم اما شب مسابقه مسموم شدم و به بیمارستان رفتم. با این حال تمام تلاشم را کردم و با اختلاف کم چهارم شدم. من تمام تلاشم را کردم و ناراحتی‌ام از این بود که می‌توانستم طلا بگیرم اما به خاطر مسمومیت از نظر بدنی افت کردم و مدال نگرفتم. به هر حال ورزش است و این اتفاق ها در آن می‌افتد. خوشحالم که در دو نفره توانستم به مدال برسم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۴۱۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رقابت‌های کشتی فرنگی بین المللی نوجوانان (جام صفوی) روز گذشته (دوشنبه) به میزبانی شهرستان اردبیل به پایان رسید که ملی‌پوشان خوزستانی به ۴ مدال طلا، یک نقره و ۵ برنز رسیدند.

در وزن ۴۸ کیلوگرم آرمین شمسی پور، در وزن ۵۱ کیلوگرم ابوالفضل کرمی یگائی، در وزن ۸۰ کیلوکرم عمادرضا محسن نژاد و در وزن ۱۱۰ کیلوگرم ایوب حسینوند قاسمی صاحب مدال طلا شدند و در وزن ۵۱ کیلوگرم کیارش احمدی نشان نقره را ازآن خود کرد.

همچنین در وزن ۶۰ کیلوگرم مصطفی حسینوند، در وزن ۶۵ کیلوگرم محمدمهدی آمون، در وزن ۷۱ کیلوگرم پوریا حسن زاده، در وزن ۹۲ کیلوگرم امیرارسلان محمدی و در وزن ۱۱۰ کیلوگرم یزدان دل روز به نشان برنز دست پیدا کردند. در وزن ۴۵ کیلوگرم نیز امیرمحمد حاجی وند به مقام پنجم رسید.

دیگر خبرها

  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • محمد نخودی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا
  • نخستین مدال ایران قطعی شد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد/ شعبان از دور رقابتها کنار رفت
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد