Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصور معظمی – معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت – اظهار کرد: تاکنون با شش خودروساز بزرگ دنیا به عقد قرارداد پرداخته‌ایم و لزومی ندارد که بیش از این قراردادی امضا شود. به گزارش امتداد نیوز به نقل از ایسنا، وی ادامه داد: اکنون تاکید ما بر آن است که هر چه زودتر این قراردادها اجرایی شوند تا بتوانیم محصولات مرتبط با این قراردادها را وارد بازار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع (ایدرو) در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر آخرین وضعیت مذاکرات ایران و روسیه درباره ساخت هلی‌کوپتر توضیح داد: در این زمینه علاوه بر روس‌ها با کشورهای دیگر نیز در حال مذاکره و تدوین اساسنامه‌های مربوطه هستیم.

معظمی با اشاره به سرمایه‌گذاری ۱۰ هزار میلیارد تومانی برای گسترش صنایع در سال جاری عنوان کرد: برای دریافت این رقم، بنگاه‌هایی که در بخش فناوری اشتغال داشته یا اشتغال بیشتری ایجاد کرده‌اند و سودآوری بیشتری دارند، در اولویت قرار می‌گیرند. بر همین اساس منابع مالی بیشتری به این بخش‌ها اختصاص یافته و بهره کمتری از آنها دریافت می‌شود.

وی همچنین عنوان کرد: سال گذشته در بخش صنعت، به طور کلی ۱۷ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شد اما امسال فقط برای بازسازی و نوسازی صنایع ۱۰ هزار میلیارد تومان تخصیص داده شده است، چرا که رشد صنعتی ما می‌تواند به مراتب بیش از حد فعلی باشد.

مدیر هیات عامل سازمان گسترش  و نوسازی صنایع (ایدرو) یکی از دلایلی را که مانع از رشد صنعتی ایران شده، صنایع قدیمی دانست و گفت: متاسفانه از نظر تکنولوژی صنایع ما عقب مانده هستند و بر همین اساس یکی از شرایطی که تسهیلات در اختیار بنگاه‌ها قرار می‌گیرد به بخش فناوری مربوط می‌شود.

معظمی در پایان در پاسخ به این سوال که در شش ماه اول سال جاری چه میزان از ۱۰ هزار میلیارد تومان یاد شده در اختیار صنایع قرار گرفته است؟ اظهار کرد: این موضوع را به خاطر ندارم.

true برچسب ها : خودرو منصور معظمی قرارداد خارجی خودرو ایمیدرو هلی کوپتر true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۷۷۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال نساجی که به عنوان یکی از مدعیان سقوط به دسته پایین‌تر محسوب می‌شود، ۶ دیدار حساس و فینال گونه تا پایان مسابقات دارد. نساجی در هفته بیست و پنجم باید در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان رو در روی ذوب آهن قرار گیرد.

نساجی برای این بازی می‌تواند از محسن کریمی مهاجم تازه به خدمت گرفته خود استفاده کند. این بازیکن پس از جدایی از خوشه طلایی ساوه در تمرینات نساجی حضور یافت و پس از تأیید ساکت الهامی با این باشگاه قرارداد امضا کرد و همراه با سایر بازیکنان به تمرین می‌پردازد.

کریمی که سابقه بازی برای استقلال تهران را هم در کارنامه خود دارد در صورت صلاحدید الهامی می‌تواند در دیدارهای باقی مانده به میدان برود. قرارداد این بازیکن تا پایان فصل است و در صورت رضایت کادر فنی تمدید خواهد شد.

تیم‌های نساجی و ذوب آهن روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت و از ساعت ۱۸ به مصاف هم می‌روند.

کد خبر 6089902

دیگر خبرها

  • قرارداد رهن و اجاره برای افغانستانی‌ها در این استان سفت و سخت می‌شود
  • ون‌های تاکسی تهران در اختیار یک شرکت شهرداری/ قرارداد‌های اتوبوسرانی خارجی به کجا رسید؟ 
  • شرکت‌های دانش‌بنیان صنایع معدنی گرد هم می‌آیند
  • هرنوع قرارداد رهن و اجاره با اتباع خارجی غیرمجاز ممنوع است
  • ممنوعیت عقد قرارداد مسکن با اتباع غیر مجاز
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد
  • مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان
  • جیب پرپول سرخابی‌ها و صنعتی‌ها در نقل و انتقالات / جزئیات شرایط تخفیف قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • وزیر راه و شهرسازی: نوسازی بافت فرسوده از سیاست‌های اصلی دولت است / امکان ساخت ۳۰ هزار مسکن در منطقه ۱۷ تهران