Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - مجلس ختم فوتبالیست پیشکسوت تیم های ملی و باشگاهی مرحوم ابراهیم آشتیانی با حضور انبوه پیشکسوتان، فوتبالیست ها و فوتبال دوستان در مسجد نور تهران برگزار شد.

به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا این مراسم از ساعت 9 صبح در مسجد نور میدان فاطمی و با حضور خانواده و دوستان مرحوم، بزرگان فوتبال ایران، باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این مراسم حضور نسل اولی های فوتبال ایران چشمگیر بود، گروه دوم شاگردان تربیت شده آنان بودند که هم اکنون تعداد انگشت شماری از آنان را می توان در ویترین فوتبال کشور مشاهده کرد.
حسین ماهینی و محمد انصاری از پرسپولیس و اعضای تیم فوتبال باشگاه نفت طلاییه نیز نمایندگان نسل جدید فوتبال ایران در مجلس یاد بودند.
دراین مراسم پیشکسوتان فوتبال ایران حسین کلانی ، محمود خوردبین، علی پروین، کریم باقری، افشین پیروانی، حمید استیلی، محمود خوشخوان، محمد مایلی کهن و، بیژن ذوالفقارنسب و بازیکنانی همچون پایان رافت، هاشم بیگ‌زاه، عیسی آل‌کثیر، محمد انصاری و امیرحسین فشنگچی، محمد نصرتی حضور داشتند.
مرحوم آشتیانی بازیکن سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس صبح روز سه‌شنبه دوم آبان ماه دارفانی را وداع گفت و روز چهارشنبه پس از تشییع از مجموعه ورزشی شهید شیرودی در قطعه نام آوران بهشت زهرا سر بر بالین خاک گذاشت.
**افتخارات ابراهیم آشتیانی
قهرمانی با ایران در جام ملت‌های آسیا 1968
قهرمان با ایران در جام ملت‌های آسیا 1972
قهرمان با ایران در المپیک بازی‌های المپیک تابستانی 1972
صعود با ایران به جام عمران منطقه ای 1970
قهرمان با ایران در جام باشگاهی تهران 1343
قهرمان با شاهین در لیگ منطقه ای 1351
قهرمان با پرسپولیس در جام تخت جمشید 1352
قهرمان با پرسپولیس 1353
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزشی ایران و جهان با کانال ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی** 1293** 1776
تنظیم :محمد طاهری* انتشار: لیلا خطیب زاده

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۷۷۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال از فروش رسمی سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، ابراهیم بازیان سرپرست سازمان خصوصی‌سازی در نامه‌ای به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، اعلام فروش سهام کنترلی متعلق به دولت در شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس را اعلام کرد.

آیا تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس مشکل‌ساز می‌شود؟

در نامه بازیان آمده است:

به استحضار می‌رساند در اجرای مصوبه هیئت محترم واگذاری بلوک سهام کنترلی شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس متعلق به دولت (وزارت ورزش و جوانان) در تاریخ 1403/2/3 توسط این سازمان به فروش رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور بیش از ۵۰ تیم استان کرمان در رقابت‌های لیگ‌ برتر
  • یاد مرحوم هادی نوروزی در بازی پرسپولیس - سپاهان زنده شد +فیلم
  • گزارش‌زنده؛ پرسپولیس ۰ - سپاهان ۰
  • استقبال پرشور هواداران پرسپولیس و سپاهان از الکلاسیکو ایران +فیلم
  • محمد انصاری به کادرفنی تیم ملی جوانان اضافه شد
  • یادبود مسعود اسکویی در شبکه نسیم
  • مربی پرسپولیس هم راهی تبریز می‌شود!
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • عالیشاه به بازی مقابل سپاهان رسید