Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-27@12:15:53 GMT

برگزاری مسابقات هاکی در استان زنجان

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۷۷۶۲۵

برگزاری مسابقات هاکی در استان زنجان

استان‌ها > زنجان - مسابقات هاکی استانی در دو بخش آقایان و خانم ها در مجموعه ورزشی 6 هزار نفری انقلاب زنجان برگزار می شود.

محمدتقی عمادی فر، رئیس هیات هاکی استان زنجان با اعلام این خبر به خبرآنلاین گفت: این رقابت ها در دو بخش آقایان و خانم ها برگزار می شود که در بخش آقایان 7 تیم امید و مینی هاکی از شهرهای استان و در بخش بانوان نیز 3 تیم از شهر زنجان شرکت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این رقابت ها قرار بود در هفته تربیت بدنی برگزار شود، اضافه کرد: به دلیل تراکم برگزاری رقابت های مختلف در سالن 6 هزار نفری این رقابت ها امروز در حال برگزاری است.

رئیس هیات هاکی استان زنجان آشنایی بیش از پیش عموم خانواده ها با این رشته ورزشی تیمی مهیج را از اهداف برگزاری این رقابت ها بیان کرد و افزود: امید داریم با برگزاری رقابت های استانی و میزبانی رقابت های مختلف کشوری زمینه را برای آشنایی و شناسایی استعدادهای هاکی استان ارتقاء دهیم.

این رقابت ها بعد از  گذشت هفت سال با روی کار آمدن رئیس هیات جدید در زنجان برگزار می شود.

 

46

کلید واژه‌ها : استان زنجان - زنجان -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۷۷۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاکی روی یخ جوانان آسیا؛ نمایندگان کشورمان نتیجه را مقابل تایلند واگذار کردند

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، جوانان زیر ۱۸ سال هاکی روی یخ ایران پنج شنبه ۶ اردیبهشت در دومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در ازبکستان به مصاف تیم تایلند رفتند و ۲۳ به صفر نتیجه را به حریف واگذار کردند.    نمایندگان کشورمان در سومین دیدار خود از ساعت ۱۸ امروز جمعه ۷ اردیبهشت به مصاف تیم کویت می‌روند.   تیم هاکی روی یخ جوانان کشورمان در این دوره از مسابقات در گروه A با تیم‌های ازبکستان، تایلند، مالزی و کویت به رقابت می‌پردازد.   در گروه B این مسابقات نیز امارات، مغولستان، هند، اندونزی و ماکائو حضور دارند.

دیگر خبرها

  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت
  • اولین پیروزی تیم زیر ۱۸ سال هاکی روی یخ ایران
  • پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی
  • برگزاری مسابقات اسب دوانی شمال غرب کشور در سلماس
  • هاکی روی یخ جوانان آسیا؛ نمایندگان کشورمان نتیجه را مقابل تایلند واگذار کردند
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود