Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وزیر ورزش پس از نشست با نمایندگان مجلس گفت: برای حفظ مجموعه‌های ورزشی لازم است از منابع جدیدی استفاده کنیم و امیدوارم ردیف بودجه در این خصوص به تصویب برسد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر پس از نشست با اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی که بعد از ظهر امروز در سالن دوازده هزار نفری آزادی برگزار شد اظهار داشت: مجموعه ورزشی آزادی یکی از بزرگترین مجموعه‌های منطقه و بزرگترین مجموعه کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ادامه داد: خوشبختانه در سال‌های پیروزی بعد از انقلاب جهت ایجاد توازن و برخوردار کردن مناطق مختلف کشور از امکانت ورزشی در همه استان‌های کشور استادیوم‌های بزرگی مثل استادیوم ۷۵ هزار نفری نقش جهان اصفهان، ۵۰ هزار نفری پارس شیراز، غدیر اهواز، یادگار امام تبریز، ثامن مشهد و ۲۰ استادیوم ۱۵۰۰۰ نفری در مراکز استان‌ها ساخته شده است. همچنین حدود ۴۵ استادیوم پنج هزار نفری در سایر شهر‌های کشور در حال ساخت است که پنج، شش عدد از آن‌ها تمام شده و بقیه در حال اتمام است.

وزیر ورزش و جوانان افزود: کارنامه نظام جمهوری اسلامی از جهت ساخت و ساز در استان‌ها بسیار کارنامه خوبی است، اما وظیفه ما در قبال مجموعه ورزشی آزادی که قبل از انقلاب در تهران ساخته شده است حفظ، نگهداری و توسعه آن است. بخشی از استادیوم‌های این مجموعه در ۴۳ سال گذشته با توجه به بهره برداری‌های مختلفی که از آن شده نیاز به تعمیر و بازسازی دارد که استادیوم یکصد هزار نفری از جمله آن است. با توجه به مشکلاتی که وجود داشت با نظارت و هماهنگی با مشاورین مختلف ما بازسازی مرحله به مرحله استادیوم آزادی را آغاز کردیم و همزمان با بازسازی از آن بهره برداری هم می‌کنیم.

سلطانی‌فر در خصوص سایر مکان‌ها و سالن‌های مجموعه آزادی گفت: در مجموعه پنج سالن هم اقدامات بسیار خوبی جهت بازسازی و بهره برداری مناسب صورت گرفته و استخر تمرینی این مجموعه هم که سال‌ها بلا استفاده بود با سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی در حال بازسازی است.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: ما با توجه به منابع محدودمان، همه امکانات از منابع مختلف را تزریق کردیم و تا جایی که توانستیم اقدامات لازم برای تعمیرات مجموعه را انجام دادیم. برای ادامه این روند لازم بود از منابع جدیدی استفاده کنیم. مسئولین سازمان برنامه و بودجه توجیه هستند و لازم بود نمایندگان مجلس را هم در این خصوص توجیه کنیم و بتوانیم در بودجه سال ۹۷ ردیف مستقلی برای تعمیرات، بازسازی و توسعه این مجموعه بگنجانیم.
دکتر سلطانی فر در پایان گفت: ان شاء الله بازدید امروز نمایندگان مجلس بتواند در خصوص تصویب این ردیف بودجه به ما کمک کند و بتوانیم این مجموعه را که محل برگزاری مسابقات بین‌المللی ما است بهتر از گذشته حفظ کنیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۵۵۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی رجبی عصر دوشنبه در دیدار مدیران شهری آلاشت با بیان اینکه سوادکوه و شهر آلاشت یک ظرفیت برای استان مازندران است، افزود: صنایع مختلفی در آلاشت وجود دارد و می توان از آن برای جذب توریست و گردشگر استفاده کرد زیرا ورزش بخش مهمی است و باید در آلاشت روی آن سرمایه گذاری کرد.

رجبی از مرمت و بازسازی اماکن ورزشی شهر آلاشت گفت و ادامه داد: وظایف دولت خدمتگزاری است و ما سعی می‌کنیم هر قولی که می دهیم را عملی کنیم از این رو مرمت و بازسازی مشکلات سالن ورزشی آلاشت بزودی و ظرف مدت مشخص شده، رفع می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران تاکید کرد: باید برنامه ریزی صورت دهیم تا در آینده از ظرفیت شهر آلاشت در بحث گردشگری و توریسم ورزشی به درستی بهره ببریم.

شهردار آلاشت در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از پیگیری‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران، اظهار داشت: مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در طول این مدت نگاه ویژه‌ای به شهر آلاشت داشت که از این بابت از ایشان تشکر دارم.

امین مستوفیان از موقعیت‌های عالی شهر آلاشت در بحث ورزشی سخت گفت و افزود: توجه به ورزش آلاشت می تواند در بحث گردشگری و توریسم ورزشی کمک شایانی به ورزش استان و بحث گردشگری داشته باشد.

کد خبر 6092407

دیگر خبرها

  • بازسازی ورزشگاه آزادی به کجا رسید؟
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • افزایش ۸۶ درصدی بودجه در دولت سیزدهم!
  • انتقاد از اختصاص ردیف اعتباری خاص برای سفر رئیس جمهور
  • کلیات جدول ۹ لایحه بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • جدول هزینه‌های متفرقه بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • مبلغ این جدول بودجه خیلی درشت است /جدول برآورد اعتبارات ردیف‌های متفرقه بودجه ۱۴۰۳ به تصویب رسید؟
  • آلبوصبیح: استقلال را فراموش کردیم
  • اختصاص ردیف بودجه‌ای به ۳۰ دانشگاه برتر
  • پخش صدای علیرضا قربانی قبل از مسابقه حساس فوتبال !