Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل بیمه سلامت استان زنجان با بیان اینکه 621 هزارو 542 نفر در استان زنجان تحت پوشش بیمه سلامت هستند، گفت: بیمه سلامت 59 تا 90 درصد جمعیت استان زنجان را تحت پوشش قرار داده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرزنجان،خدیجه ابراهیم خانی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، با بیان اینکه توسعه نظام سلامت کشور یکی از مهمترین فرامین و سیاست های رهبر معظم انقلاب اسلامی در قانون پنجم توسعه بوده است، اظهار کرد: توسعه نظام سلامت کشور یکی از اهداف مهم سازمان بیمه سلامت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه از اول مهر ماه سال 1391 بیمه سلامت شروع به فعالیت کرده است، ابراز کرد: از اردیبهشت سال 93 صنودوق بیمه همگانی تشکیل شده  که حدود 10 میلیون 400 هزار نفر در سطح کشور و 114 هزار نفر را در سطح استان زنجان تحت پوشش قرار داده است.

مدیر کل بیمه سلامت استان زنجان عنوان داشت: در حال حاضر و تا پایان شهریور 621 هزار 542 نفر از جمعیت استان در صندوق های کارمندی، سایر اقشار، روستایی و بیمه سلامت همگانی  تحت پوشش بیمه ی این اداره کل قرار گرفته اند و از خدمات این بیمه بهره مند می شوند.

وی با بیان این که بیمه سلامت استان زنجان 59 تا 60 درصد جمعیت استان زنجان را تحت پوشش قرار داده است، تصریح کرد: طبق امار موجود نزدیک به 704 بیمار خاص در استان زنجان وجود دارد که از خدمات بیمه سلامت به صورت رایگان استفاده می کنند.

مدیر کل بیمه سلامت استان زنجان با اشاره به اینکه 13 بیمارستان در استان زنجان با بیمه سلامت قرارداد دارد، افزود: حدود 83 مرکز جامع سلامت شهری و روستایی و 91 درصد تمام مراکز تشخصی درمانی که در استان زنجان وجود دارد با بیمه سلامت قرارداد دارند.

ابراهیم خانی با بیان اینکه 25 دفتر پیشخوان درسطح استان زنجان وجود دارد که 9 دفتر در خود شهرستان زنجان قراردارد، ادامه داد: در راستای صدور و ابطال و تمدید دفترچه بیمه سلامت فعالیت می کنند.

وی با اشاره به اینکه کل هزینه پرداختی برای بیمه شدگانی که در طرح رایگان بیمه سلامت همگانی بوده اند در سال گذشته 46 میلیاردو 194 میلیون و 900 هزار تومان بوده است، اضافه کرد: کل هزینه درمان در بیماران خاص در سال گذشته 8 میلیارد 567 میلیون تومان است که به طور میانگین برای هر بیمار خاص حدود یکی میلیون تومان به صورت ماهانه هزینه می شود.

 مدیر کل بیمه سلامت استان زنجان با بیان اینکه 140 هزارو 737 نفر در استان زنجان با سایر بیمه های پایه همپوشانی دارد،خاطرنشان ساخت: نزدیک به 412 هزار نفر بیمه شده وجود دارد که نزدیک به 100 هزار نفر از افراد روستایی دو بیمه پایه دارند که به طور تقریبی از هر چهار نفر بیمه شده روستایی یک نفر دو دفترچه بیمه دارد.

انتهای پیام /

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۶۹۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر میثم معزی ظهر امروز در گفت و گویی رسانه‌ای گفت: تمامی بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی در آماده‌باش کامل برای ارائه خدمات به بیماران دچار تنگی نفس هستند..

وی افزود: به علت آلودگی هوا در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۶۹ نفر به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز مراجعه کرده‌اند.

معزی ادامه داد: از این تعداد ۲۵۴ نفر امروز به علت وقوع گرد و خاک در استان به مراکز درمانی و بیمارستانی دانشگاه مراجعه کرده‌اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: افرادی که دچار بیماری‌های قلبی، عروقی و تنفسی هستند در شرایطی که هوا آلوده است در فضای باز تردد نکنند و در صورت درد و یا سوزش قفسه سینه به بیمارستان مراجعه کنند.

کد خبر 6092187

دیگر خبرها

  • بیمه سلامت متولی امر بیمه همگانی است
  • مهمترین اخبار ۱۱ اردیبهشت/افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت
  • بهره مندی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • ۵۹ داروی جدید تحت پوشش بیمه قرار گرفت
  • گران شدن ورزش به معنای تحمیل هزینه های بیشتر درمانی در آینده است
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • بیش از ۱۳ هزار کارگر ساختمانی در مرکزی تحت پوشش بیمه هستند
  • عاقبت پوشش خدمات روانشناسی چه شد؟
  • بیش از ۷۰ درصد جمعیت کردستان از خدمات وزارت کار بهره‌مند هستند
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است