Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- فرمانده انتظامي استان گفت : حراست از ميراث فرهنگي، حراست از ارزش ها و ثروت هاي ملي است.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار "كيومرث عزيزي" در اين ديدار بيان داشت: فصل مشترک نيروي انتظامي و سازمان ميراث فرهنگي، حفظ و حراست از ارزش ها و ثروت هايي است که در طول ايام به دست آمده و امروز شاهرگ هويتي کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: امروز مي توان بسياري از ناهنجاري هاي جامعه با قرار دادن در قالب ميراث فرهنگي به هنجار، ضد ارزش ها را به ارزش و تهاجم فرهنگي را به فرصت هاي فرهنگي تبديل کرد.
اين مقام انتظامي استان اظهار داشت: همکاري نيروي انتظامي و سازمان ميراث فرهنگي در بحث يگان حفاظت اين سازمان نمونه اي موفق و در عين حال مثبت در بحث هم پوشاني سازماني و ارگاني است که هم مي تواند رويکرد فرهنگي نيروي انتظامي را عيان کند و هم مي تواند پاسدار ارزش هاي يک ملت باشد.
سردار عزيزي در ادامه گفت: اين آمادگي در نيروي انتظامي وجود دارد که براي کارآفريني، ايجاد اقامتگاه هاي بوم گردي و تاسيسات رفاهي و گردشگري، نهايت همکاري را با سازمان ميراث فرهنگي داشته باشد زيرا وظيفه خود مي دانيم که در بحث اشتغال زايي در هر حوزه اي، بازوي حمايتي دستگاه ها باشيم.

نيروي انتظامي فصل مشترک امنيت کشور است
مدير کل ميراث فرهنگي استان نيز در اين مراسم گفت: نيروي انتظامي حافظ حريم امن ملي است که همواره فصل مشترک دلگرمي شهروندان در امنيت ثابت کشور بوده است.
سيد محمد حسيني افزود: برخورد قانونمند، بينش باز و در عين حال صلابت نيروي انتظامي در بحث گردشگري در سال هاي گذشته نه تنها همراه سازمان ميراث فرهنگي بوده بلکه امنيت اين حوزه را نيز ايجاد کرده زيرا بحث امنيت گردشگران در جهان امروز بحثي بسيار حياتي است که در صورت نبود آن، اين صنعت درآمدزا به ورشکستگي کامل مي رسد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۷۷۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است

استاندار لرستان با اشاره به امنیت این استان گفت: اهداف و مأموریت‌های نیروی انتظامی در سایه تعامل مردم با پلیس محقق می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت، ظهر امروز، در نشست با فرماندهان فراجای لرستان گفت: این استان امن و فعال با مشارکت مردم است.

او با بیان اینکه تعامل مردم و پلیس عامل موفقیت پلیس است، اضافه کرد: اهداف و مأموریت‌های نیروی انتظامی در سایه تعامل مردم با پلیس محقق می‌شود.

استاندار لرستان با اشاره به تظاهرات‌های مسالمت‌آمیز علیه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه، تأکید کرد: خشونت پلیس علیه دانشجویان معترض در دانشگاه‌های آمریکا حاکی از زیر پا گذاشتن حقوق انسانی است.

شفقت بیان کرد: رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان، استادان و فیلسوفان قابل‌ قبول نیست، اما پلیس در کشور ما امنیت را با حضور مردم ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری خراسان رضوی در نمایشگاه صادراتی تهران
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری، اقتصاد زیارت و گوهرسنگ‌ها در اکسپو‭۲۰۲۴ تهران 
  • افزایش ایست بازرسی در تهران / خاطره دهه ۶۰ تکرار می‌شود؟
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • «طرح نور» نیروی انتظامی مورد حمایت است
  • الگوی عملیاتی تحقق شعار سال باید منجر به رشد تولید و خلق ثروت شود
  • درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله
  • بازهم درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله
  • بازهم درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله | مقاومت محیط‌ بانی در برابر اقدام غیر قانونی میراث فرهنگی | توضیحات فرمانده یگان محافت محیط زیست