Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «محمد آیت‌الله امامی کاشانی» خطیب نماز جمعه تهران در خطبه‌های نماز جمعه این هفته  پایتخت با بیان اینکه ما اگر می‌خواهیم بنده خدا باشیم خداوند باید همه امور ما را بپسندد، گفت: ما همه ما باید بنده خدا باشیم و همه کار‌های ما برای بندگی خدا باشد.

وی با اشاره به مبارزه ملت عراق با تروریسم افزود: عراق با تروریسم مبارزه کرد و از تجزیه کشورش جلوگیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دشمن نتوانست تجزیه و اشغال عراق را به کمک یک مشت اراذل و اوباش انجام دهد و این به لطف رزمندگان و نیرو‌های مردمی و ملت عراق است.

آیت الله امامی کاشانی با بیان دیدار رهبر معظم انقلاب با «حیدر العبادی» نخست وزیر عراق ادامه داد: اگر عراق به آمریکا اعتماد کند، این کشور محو می‌شود.

خطیب موقت نماز جمعه تهران تاکید کرد: آمریکا در عراق به دنبال ریشه کن کردن تروریسم نیست؛  تنها با یک بمباران که مشکل حل نمی‌شود.

آیت الله امامی کاشانی اظهار کرد: سرداران سپاه و افسران ارتش و نیرو‌های فداکار، اینها برای کشور ارزش هستند. خداوند سردار سلیمانی و همه افسران و سرداران و جانبازان را از گزند حوادث حفظ کند.

وی اضافه کرد: اظهارات مقام آمریکایی علیه سپاه از سر بغض و کینه و ناراحتی بود.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با بیان اینکه امنیت و عزت امروز ما مرهون شجاعت و عزت رزمندگان است، افزود: امنیت و تجهیزات نظامی جمهوری اسلامی ایران قابل مذاکره و حرف زدن نیست.

 این خبر در حال تکمیل است....

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۷۸۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ حجت الاسلام  ابوالفضل سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه آران و بیدگل با اشاره به پاسخ کوبنده ایران به اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی گفت: وعده صادق بزرگترین و مهم‌ترین عملیات نظامی یک کشور علیه رژیم کودک کش صهیونیستی بود.
امام جمعه آران و بیدگل افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی امروز با عملکرد خود در منطقه نشان دادند به غیر آدم کشی و کودک کشی کاری برای بهبود اوضاع در خاورمیانه انجام ندادند.

حجت الاسلام سلیمانی ادامه داد: امنیت کشور، امنیت زندگی مردم، اجرای عدالت در همه عرصه‌ها، رسیدگی به مسکن محرومان و ایجاد اشتغال برای جوانان منجر به توسعه جامعه می‌شود و باید مسؤولان این موارد را مورد توجه قرار دهند.
وی با بیان اینکه امروز مردم در سرنوشت جامعه اثرگذارند، افزود: شعار امسال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» نیاز به همراهی مردم دارد و مردم باید در این زمینه همراه مسوولان باشند.

دیگر خبرها

  • آیت‌الله خاتمی، خطیب نماز جمعه تهران: حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است/ دشمنان ما در هر نقطه جهان که هستند بدانند رژیم صهیونیستی نابود شدنی است
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • شلیک به اسرائیل، شلیک به آمریکا است
  • صهیونیست‌ها اگر دوباره غلطی کنند سیلی محکم‌تری خواهند خورد
  • آیت الله خاتمی: در مساله عفاف و حجاب دوقطبی ساخته نشود
  • خطیب نماز جمعه تهران: به زور کسی را به بهشت نخواهیم برد
  • عملیات تنبیهی وعدۀ صادق یک کار الهی بود/ صهیونیست‌ها اگر دوباره غلطی کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد
  • امام جمعه تهران: مذاکره موشکی نکردیم، نمی‌کنیم و نخواهیم کرد /وقتی می‌گوییم می‌زنیم محکم می‌زنیم /در مساله عفاف و حجاب دوقطبی شکل ندهید
  • خطیب نماز جمعه تهران: صهیونیست‌ها اگر دوباره غلطی کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد
  • دستور امام جمعه تهران به وزیر کار دولت رئیسی /نیروهای مسلح اجازه کمترین تعرض به کشور را نمی دهند