Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدحسن حسینی شاهرودی در خصوص اجرای حکم بابک زنجانی و بازگشت اموال، اظهار داشت: حکم اعدام بابک زنجانی باید اجرا شود مگر اینکه اموال برگشته و مشمول تخفیف شود و تا زمانی اجرای حکم به تاخیر می افتد که دستگاه قضا از بازگشت سرمایه ملت ناامید نشود.

به گزارش امتداد نیوز به نقل از خانه ملت، عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به بازگشت اموال امیدواریم، ادامه داد: برای بازگشت اموال بابک زنجانی باید ازطریق دادگاه های بین المللی اقدام کرده و با همکاری پلیس اینترپل می توان اموال را شناسایی کرده و باز گرداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس دهم شورای اسلامی گفت: حتی می توان از توان اطلاعاتی در سپاه و وزارت اطلاعات برای بازگشت اموال اقدام کرد.

وی در این باره که سابقه نشان داده می دهد که دادگاه های بین المللی همکاری نخواهند داشت، بیان داشت:  حتی اگر دادگاه های بین المللی کمک نکنند ما باید اقدام خود را انجام دهیم. موضوع سیاسی نیست بلکه فساد اقتصادی رخ داده است. هر چند در بسیاری از پرونده ها  در دادگاه های بین المللی ایران پیروز هم شده است بنابراین نمی توان به بهانه سابقه دادگاه ها، اقدامی انجام نداد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پلیس اینترپل در زمینه تخلفات خاوری همکاری لازم را با جمهوری اسلامی ایران نداشته است، اظهار داشت: تا زمانی که به نقطه نهایی در پرونده بابک زنجانی نرسیم، نمی توان دست از تلاش برای بازگردان اموال برداشت و اگر به نقطه نهایی برسیم باید حکم اجرا شود که دستگاه قضا مرجع این تشخیص است.

true برچسب ها : اینترپل فساد مالی محمود خاوری true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۷۸۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماکودا ؛ پیشنهادی جذاب، لذیذ و خوشمزه

به گزارش همشهری آنلاین، ماکادو یکی از ساده و خوشمزه ترین کتلت‌های مراکشی است که با استفاده از مواد اولیه و مدت زمانی کمی تهیه می‌شود. این کتلت دارای طعمی تند است که می‌توان به عنوان شام و یا ناهار سرو کرد. این کتلت مناسب برای زمان‌هایی است که می‌خواهید غذایی متفاوت بچشید اما زمان و یا حوصله کافی را برای این کار ندارید. طرز تهیه ماکودا در این مطلب قرار دارد.

همانطور که می دانید کتلت‌ها انواع مختلفی دارد که کتلت به دلیل حاضر شدن سریع و داشتی طعمی لذیذ محبوب است. از انواع کتلت می‌توان به کتلت پنیری، کتلت ماش و یا حتی کتلت ایتالیایی اشاره کرد. کتلت ماکودا را می‌توان با انواع سبزی‌های معطر مانند جعفری و گشنیز به دلخواه تزئین کرد.

مواد لازم

تخم مرغ ۲ عدد

سیب مینی ۳ عدد

آرد ۱ پیمانه

سیر ۲ حبه

برگ گشنیز خرد شده ۱ مشت

نمک به مقدار لازم

فلفل سیاه به مقدار لازم

روغن به مقدار لازم

طرز تهیه ماکودا مراکشی لذیذ و خوش طعم

ابتدا برای تهیه ماکودا باید سیب زمینی‌ها را به خوبی بشویید و با پوست درون یک قابلمه مناسب آب پز کنید. پس از آب پز شدن سیب زمینی پوست آن را جدا نمایید و در کاسه‌ای رنده کنید. نمک و فلفل را به کاسه اضافه کنید و هم بزنید تا به خوبی مخلوط شوند.

تخم مرغ، برگ گشنیز خرد شده و سیر را به کاسه اضافه کرده و با دست ورز دهید تا به خوبی مواد کتلت مخلوط شوند. مقداری از مواد کتلت را بردارید و در دست به صورت گرد کنید و در مقداری آرد بغلتانید. سپس تابه‌ای مناسب را با مقداری روغن بر روی حرارت قرار دهید.

صبر کنید تا روغن داغ شود. پس از داغ شدن روغن کتلت‌های گرد خود را در تابه سراخ کنید. به دلخواه می‌توان شکل کتلت‌ها را با دست تغییر داد قبل از سرخ کردن. کتلت را برگردانید تا روی دیگر آن هم طلایی و سرخ شود. پس از سرخ شدن کتلت را بر روی دستمال حوله‌ای قرار دهید تا روغن اضافه گرفته شود. زمانی که تمامی کتلت‌ها سرخ شد، آن را در ظرف مناسب بچینید و به همراه انواع سس، گوجه و یا حتی خیار شور سرو کنید.

کد خبر 846949 منبع: ایرنا برچسب‌ها سیب زمینی آشپزی توصیه‌ها و آداب خبر مهم آشپزی - دستور پخت تغذیه سالم تغذیه

دیگر خبرها

  • هشدار نسبت به برخورد قضایی با تخلفات شهری
  • مزایده اموال متهم پرونده صندوق سرمایه گذاری بهمئی
  • اقدامات لازم جهت حفظ اموال فرهنگی در بروجرد ضروری است
  • بررسی پرونده‌ها و کالاهای موجود در انبار مرکزی اموال تملیکی گیلان
  • توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان در گلستان
  • توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان موادمخدر در گلستان
  • جلوگیری از نقل و انتقال 2 هزار و 500 میلیارد تومان اموال قاچاقچیان موادمخدر در گلستان
  • مزایده اموال شناسایی شده متهم پرونده کثیرالشالکی بهمئی
  • ماکودا ؛ پیشنهادی جذاب، لذیذ و خوشمزه
  • مزایده اموال شناسایی شده متهم پرونده کثیرالشالکی شهرستان بهمئی