Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-27@18:37:03 GMT

فقر گلزنی و موقعیت گل در استقلالِ مدل آلمانی

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۷۸۲۴۶

مهر نوشت :

 آمار رسمی دربی ۸۵ در پایان بازی نشان از برتری پرسپولیس به لحاظ نتیجه و برتری نه چندان محسوس استقلال در مالکیت توپ داشت. همین آمار، موقعیت های خطرناک استقلال را با عدد ۳ نشان می داد. 

حتی اگر در خوشبینانه ترین حالت ممکن هم تعداد موقعیت های استقلال را در شهرآورد ۳ فرض کنیم، باز هم باید گفت خلق تنها ۳ موقعیت در ۹۰ دقیقه آنقدر کم هست که بتوان از واژه فقر موقعیت خطرناک استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به خصوص که عجز این تیم در خلق موقعیت خطرناک مسبوق به سابقه است.

شفر دومین تجربه اش در لیگ برتر را پشت سر گذاشت. وی در اولین حضورش روی نیمکت آبی پوشان در لیگ برتر مقابل فولاد به تساوی بدون گل رضایت داد و حالا در دومین حضورش روی نیمکت این تیم در لیگ برتر با شکست یک بر صفر مواجه شد.

استقلال با شفر در لیگ برتر در مجموع دو بار به میدان رفته بدون آن که گلی زده باشد. اما از آن بدتر و ناامید کننده تر این است که آبی پوشان تحت رهبری شفر در ۱۸۰ دقیقه چیزی در حدود صفر موقعیت خطرناک ایجاد کرده است.

آبی پوشان که فصل خوبی را سپری نمی کنند و در پایان هفته دهم همچنان در رده های پایین جدول حضور دارند، به کم خطر ترین حال حاضر لیگ بدل شده اند تا جایی که دروازه بانان تیم های مقابل مقابل آنها چندان به زحمت نیفتند. 

با در نظر گرفتن تعداد اندک گل های این تیم که هنوز به جمع انگشتان یک دست هم نرسیده، حکایت از بی خطر بودن استقلال شفر در لیگ برتر دارد. 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۷۸۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی الوحده در حضور نوراللهی

تیم فوتبال الوحده ابوظبی در خانه حریف انتهای جدولی لیگ برتر فوتبال امارات به تساوی رضایت داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، الوحده در بیست‌ویکمین دیدارش در فصل جاری لیگ برتر امارات جمعه شب در خانه الامارات نتیجه تساوی بدون گل را به دست آورد. الوحده مهمترین فرصت گلزنی‌ را در دقیقه 60 توسط عمر خریبین از روی نقطه پنالتی از دست داد.

احمد نوراللهی در ترکیب اصلی الوحده برابر الامارات بازی کرد.

در جدول رده‌بندی 14 تیمی لیگ برتر امارات الوحده با 35 امتیاز چهارم است.

تساوی اتحاد کلبا با گلزنی قایدی + فیلم

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • سلیمانی می‌خواست گل صعود بزند
  • پرش شش‌گام؛ آخرین قدم‌های استقلال برای قهرمانی، زیر ذره‌بین
  • تساوی الوحده در حضور نوراللهی
  • حذف قرمز پوشان در شب نفس‌گیر اراک
  • سد بزرگ ذوبی‌ها مقابل ستاره خارجی تراکتور!
  • ذره‌بین مایکل ادواردز؛ داروین نونیز بهای افتش را پرداخت می‌کند؟
  • جبران فرصت‌های سوخته در رفسنجان
  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • 14 سال پس از گلزنی آرتتا؛ اولین پیروزی خانگی اورتون مقابل لیورپول
  • با گل هری مگوایر مقابل شفیلدیونایتد؛ رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد