Web Analytics Made Easy - Statcounter

بندرعباس - استاندار هرمزگان گفت: پیشرفت این پروژه در این دوره زمانی کوتاه قطعا از لطف و عنایت خداوند و همت مسئولان و در راس آنها آیت‌الله نعیم آبادی برخوردار بوده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از استانداری هرمزگان، فریدون همتی استاندار هرمزگان روز گذشته در بازدید از پروژه مصلی بندرعباس با بیان اینکه ایران اسلامی پایگاه اسلام است اظهار کرد: پایگاه اسلام مسجد است و با حمایت ها و مشارکت مردم متدین ایران اسلامی بعد از انقلاب در بخش مسجد سازی گام های خوبی برداشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ابراز خرسندی از آغاز پروژه بزرگ مصلی ظرف چند سال گذشته توسط مسئولین و در راس آنها حضرت آیت الله نعیم آبادی خاطرنشان کرد: پیشرفت این پروژه در این دوره زمانی کوتاه قطعا از لطف و عنایت خداوند نیز برخوردار بوده است.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه یکی از راه های تامین منابع برای پروژه های بزرگ در شهرها تبدیل به نقد کردن برخی از اموال، املاک و امکانات غیر منقول است گفت: خوشبختانه این راه هم طی شده و بخش عمده ای از این مسجد بزرگ و کم نظیر از آن محل تامین شده است.

وی مشارکت مردم را بسیار موثر دانست و افزود: از این به بعد هم حضور مردم و مشارکت بنگاه های بزرگ اقتصادی نیاز است و همه باید برای تکمیل این کار تلاش کنیم.

همتی ابراز امیدواری کرد منابع لازم جهت تکمیل پروژه مصلی با کمک بنگاه های بزرگ و مشارکت خود مردم تامین و پایگاهی در شان مردم استان هرمزگان ساخته شود و در خدمت مسائل مذهبی و فرهنگی قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه همه تلاشمان را باید برای تکمیل این پروژه به کار بگیریم گفت: با کمک بنگاه ها، خیرین و مردم این پروژه انشاالله تکمیل می شود و به عنوان نماینده دولت در استان از بانیان و مسئولین این پروژه حمایت می کنیم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۷۸۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مزیت پروژه محوری در حوزه دریا، رشد اقتصادی، اشتغال و رونق معیشت مردم است

ایسنا/هرمزگان مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور در کارگروه استانی اقتصاد دریا محور خواسته رئیس جمهور را در حوزه دریا حرکت پروژه محوری دانست.

  مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور شامگاه چهارشنبه (۱۹اردیبهشت‌ماه)، در نشست کارگروه استانی توسعه اقتصاد دریا محور، اظهار داشت: مسیری  که استان هرمزگان در جهت توسعه دریامحور آغاز کرده دقیقا منطبق بر خروجی و جمع‌بندی هیات دولت است.

وی افزود: رئیس جمهور از ما می‌خواهد در حوزه دریا پروژه محور پیش برویم چرا که در پروژه‌ها هم اشتغال وجود دارد، هم موجب رونق معیشت مردم می‌شود و هم رشد اقتصادی را در پی دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در حال حاضر حدود ۲۷ ارگان مرتبط با دریا در کشور فعالیت دارند، گفت: پروژه‌های خوبی توسط این ارگان‌ها در حوزه دریا آغاز شده است و تمام تلاش ما این است که بتوانیم با هم‌افزایی این پروژه‌ها را به نتیجه برسانیم.

صفایی عنوان‌کرد: همه‌ی همت هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی معطوف بر این است که پروژه‌های در مرحله مطالعات  را سریعا به مرحله‌ی آغاز عملیات اجرایی برسانیم از این رو مجدانه زمینه‌های آغاز پروژه بندرگاه جدید لنگه را در غرب هرمزگان پیگیری می‌کنیم و در شرق نیز تلاش می‌کنیم عملیات اجرایی بندر مکران طی سال جاری آغاز شود چرا که طبق سیستم سازمان بنادر اگر پروژه‌ای آغاز شود به صورت مستمر اعتبارات آن تخصیص یافته و پیش خواهد رفت.

وی همچنین با اشاره به طرح توسعه پس‌کرانه بندر شهید رجایی و عملیات اجرایی پل دسترسی به بندرگاه فعلی و پس‌کرانه، گفت: با بهره‌برداری از این پروژه ۲ هزار و ۴۰۰ هکتار زمین به ظرفیت بندری هرمزگان اضافه خواهد شد.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به طرح محدوده بزرگ گردشگری دریایی استان در بنادر نخل‌ناخدا و شهید حقانی، گفت: این طرح در اسکله نخل‌ناخدا در حال انجام است و در بندرشهید حقانی نیز تلاش خواهیم کرد توسعه حوضچه‌ها را آغاز کنیم تا ظرفیت حمل و نقل دریایی و گردشگری در حوزه دریا دوچندان شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جشن گلابتون ویژه برنامه روز دختر در بندرعباس
  • توسعه محلات، مشارکت مردم را محقق می‌کند
  • مزیت پروژه محوری در حوزه دریا، رشد اقتصادی، اشتغال و رونق معیشت مردم است
  • تشییع پیکر شهید مهدی مزرئی نوده در بندرعباس
  • در زندان زنان بندرعباس چه می گذرد؟ | تصاویر
  • فاضلاب شهر بندر عباس سر و سامان می گیرد
  • شناسایی۱۶هزار میلیارد تومان ملک برای مولد‌سازی در هرمزگان
  • آبان ماه ایستگاه پایانی جهت تکمیل بیمارستان‌های بندرعباس و میناب
  • ارتقای تخت‌های بیمارستانی هرمزگان در دستور کار دولت
  • تکمیل پروژه‌های عمرانی بخش سعدآباد تسریع شود