Web Analytics Made Easy - Statcounter

تربت حیدریه - ایرنا - امام جمعه تربت حیدریه گفت: برجام نقاب از چهره استکبار برداشته و هویت واقعی و خوی ددمنشانه آمریکا را نسبت به نسل امروز و آینده انقلاب اسلامی نشان داد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدرضا عصمتی در آئین سیاسی عبادی خطبه های این هفته نماز جمعه تربت حیدریه افزود: فایده دیگر برجام آن بود که صدق کلام مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت بی اعتمادی به طرف آمریکایی را یکبار دیگر به اثبات رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادعاهای دروغین حقوق بشری را در راستای منافع استکبار ذکر و تصریح کرد: حقوق بشر از منظر آمریکا یعنی کشتار مسلمانان میانمار و به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم یمن، سوریه و عراق که در قبال این جنایت ها مهر ننگ سکوت را بر لبان خود دوخته است.
عصمتی در بخش دیگری با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران هیچ مذاکره ای در خصوص برجام موشکی با غربی ها نخواهد داشت، گفت: در شرایط کنونی تنها راه نجات کشور را وحدت کلمه، همصدایی و همگرایی بین مردم و مسوولان می دانیم زیرا معتقدیم در سایه این وحدت و استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های داخلی، می توان کشور را نجات داد.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود به هشتم آبان سالروز شهادت شهید فهمیده اشاره و اظهار کرد: شهیدانی چون فهمیده ها و حججی ها در مکتب حضرت سیدالشهدا(ع) تربیت شدند و در دوران دفاع مقدس و نسل امروز انقلاب اسلامی ثابت کردند که روحیه شهادت طلبی در جوانان و نوجوانان ایران اسلامی نهادینه شده است.
شهر 130 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.
6121 / 1744
خبرنگار: علیرضا حسینی مقدم *انتشار: علی اصغرافتاده

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۷۸۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید رئیس قوه قضائیه بر تدوین پیوست رسانه‌ای در آرا و تصمیمات قضائی

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای امروز دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) طی سخنانی در نشست شورای‌عالی قوه قضائیه، اظهار کرد: پیشاپیش شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) را تسلیت می‌گویم. همانطور که مستحضر هستید در زمان امام صادق (ع) فرصتی برای نشر، ترویج و گسترش معارف بلند اسلامی فراهم آمد و شاگردان مبرزی از متکب ایشان آموختند و به تبلیغ اسلام واقعی پرداختند. همچنین روز معلم و شهادت استاد شهید مرتضی مطهری را گرامی می‌داریم؛ استاد مطهری از شاگردان مکتب امام صادق (ع) و متخلق به اخلاق اسلامی بودند.

دیگر خبرها

  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • شهر کَدکَن قابلیت تبدیل به قطب گردشگری ادبی شهرستان تربت‌حیدریه را دارد
  • تأکید رئیس قوه قضائیه بر تدوین پیوست رسانه‌ای در آرا و تصمیمات قضائی
  • تاکید رئیس قوه قضائیه در راستای عدم تأثیرپذیری از فضاسازی‌ها
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور
  • آزادی بیان غربی‌ها اهداف استکباری و استبدادی دارد
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • شرکت ملی نفت منطقه تربت‌حیدریه افزون‌ بر ۷۰۰ بازدید انجام داد
  • کشف و ضبط هشت هزار عدد قرص متادون ۴۰ خارج از شبکۀ توزیع در تربت حیدریه
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران