Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی استان ضمن انتقاد ار شعار ارتباط صنعت با دانشگاه، ظرفیت های استان را یاداور شد و گفت: پژوهشگران جوان با توجه به پتانسیل موجود در زمینه ارتقای سطح علمی کشاورزی در استان بکوشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ابصارخبر، معین الدین اسدی مسئول بسیج دانشجویی استان امروز در جمع دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اردبیل ، بسیج را شجره طیبه ای دانست و گفت: دفتر بسیج  را مجاهدان در راه خدا امضا ء کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسدی با بیان اینکه بسیج یک تفکر، فرهنگ و ایده ای نو است، به بیانات رهبر معظم انقلاب در این خصوص اشاره کرد و گفت: هرکس که دل در گر نظام دارد، بسیجی است.

وی در ادامه سخنان خود به تبیین روش و سیاق بسیج دانشجویی پرداخت و گفت: در واقع بسیج به نهاد خاصی وابسته نیست بلکه میراث گران بهای امام خمینی(ره) و نماد وحدت و یکدلی در کشور است که سعی می کند با مشارکت تمام اقشار مردم به آرمان های انقلاب اسلامی جامعه عمل بپوشاند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان حل مشکلات کشور در تمام ابعاد را در سایه روحیه جهادی و انقلابی دانست و گفت: بسیج دانشجویی سعی در ترویج روحیه انقلابی و جهادی در میان اقشار مختلف جامعه دارد.

وی پیروزی و استقامت ملت ایران در برابر دشمنان اسلام در تمامی جبهه ها را یادآور شد و گفت: این پیروزی ها جز در سایه وحدت و یکدلی مردم و مسئولین حاصل نمی شود.

اسدی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح تاریخچه بسیج دانشجویی پرداخت و گفت: امام راحل در دوم آذر سال 67 با پیام تاریخی خود بسیج دانشجو و طلبه را تأسیس کرد.

وی اصول تغییر ناپذیر نه شرقی و نه غربی را سرلوحه امور بسیج دانشجویی توصیف کرد و گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب با صدور فرمان تشکیل ارتش بیست میلیونی در واقع تفکر تاسیس حکومت اسلامی جهانی را در دل بسیجیان نهادینه کرد.

مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل با بیان اینکه بسیج متعلق به همه است گفت: امروز تفکر بسیجی فراتر از مرزها در کشورهایی چون عراق، سوریه و یمن موجب تحولات عمیق در این کشورها شده است.

اسدی ابعاد نهادی و تشکلی بسیج دانشجویی را یادآور شد و گفت: امروز بسیج دانشجویی در کنار سایر تشکل های دانشجویی در تلاش است تا با نقش آفرینی در ابعاد سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی در تعالی کشور مثمرثمر واقع شود.

وی در ادامه سخنان خود به بیانات رهبر معظم انقلاب در 17 خرداد سالجاری اشاره کرد و گفت: تشکل های دانشجویی باید در جهت اعتلای اسلام، انقلاب و باور دینی در سطح دانشگاه ها بکوشند.

اسدی مطالبه گری را از خصوصیات ویژه دانشجویی برشمرد و گفت: دانشجو بدلیل اینکه منفعت طلب نیست می تواند با رعات عدل و انصاف در جهت حل مشکلات جامعه با مطالبه گری خود قدم های مثمر ثمری بردارد.

مسئول بسیج دانشجویی استان در ادامه سخنان خود 9 توصیه رهبر معظم انقلاب به تشکل های دانشجویی را یاداور شد و گفت: تشکل های دانشجویی باید با استفاده از پتانسیل های موجود در دانشگاه علاوه بر بصیرت افزایی و ایجاد پویایی در دانشگاه بتوانند رسالت خود را در جامعه انجام دهند.

وی راه اندازی گفتمان انقلاب اسلامی در کنار مطالبه گری را از جمله رسالت های تشکل های دانشجویی برشمرد و گفت: همه این کارها زمانی نتیجه بخش است که تشکل های دانشجویی در جذب مخاطب قشر خاکستری موفق عمل کنند.

اسدی کرسی های آزاد اندیشی، تریبون آزاد و نشریات دانشجویی را از جمله فعالیت های ایجاد گفتمان سازی در دانشگاه ها عنوان کرد و گفت: تشکل های دانشجویی امروز باید به دنبال تزریق روحیه امید در دانشگاه ها باشند.

وی با بیان اینکه بسیج دانشجویی برنامه محور است،گفت: بسیج دانشجویی تنها تشکلی در دانشگاه ها است که برنامه مدون سالانه دارد.

مسئول بسیج دانشجویی استان به فوق برنامه های بسیج دانشجویی نیز اشاره کرد و گفت: علاوه بر برنامه های ابلاغی دفاتر بسیج دانشجویی بنا به شرایط دانشگاهی و شهرستانی خود می توانند برنامه های ابتکاری خود را پس از تصویب در شورای فرهنگی دانشگاه و شورای تبیین مواضع اجرا کنند.

اسدی شعار سال را یاداور شد و گفت: همه برنامه های به اجرا در آمده در بسیج دانشجویی با محوریت اقتصاد مقاومتی است.

وی از مسئولین دفاتر بسیج دانشجویی خواست تا با اتکا به ظرفیت های درونی دانشگاه ها برنامه های خود را به جلو پیش ببرند.

مسئول بسیج دانشجویی استان ضمن انتقاد ار شعار ارتباط صنعت با دانشگاه، ظرفیت های علمی و پژوهشی استان را یاداور شد و گفت: پژوهشگران جوان عضو بسیج دانشجویی با توجه به پتانسیل استان در زمینه ارتقای سطح علمی دامپروری و کشاورزی در استان بکوشند.

اسدی در پایان سخنان خود از تداوم اردوهای جهادی در طول سال خبر داد و گفت: طبق رویکرد جدید بسیج مستضعفین اردوهای سازندگی تنها در تابستان خلاصه نشده بلکه در قالب اردوهای یک روزه طی سال انجام خواهد گرفت.

انتهای خبر/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۵۶۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری

محمدامین دهقانی مسئول بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین مناطق محروم استان چهارمحال و بختیاری در اردوی جهادی جهادگران این واحد دانشگاهی خبر داد و اظهار کرد:‌ این واکسیناسیون  توسط ۲۰ دانشجوی بسیجی دکترای دامپزشکی واحد شهرکرد به مدت چهار روز در مناطق محروم و صعب‌العبور اوره و بارز شهرستان لردگان از توابع این استان چهارمحال و بختیاری انجام شد.

وی واکسیناسیون، انگل‌تراپی، معاینه و درمان و آموزش عشایر را از مهم‌ترین اهداف این اردوی جهادی عنوان کرد و افزود: بیماری‌های انگلی، انتروتوکسمی وآگالاکسی ازجمله بیماری‌های رایج در منطقه اوره و بارز بودند که با تلاش جهادگران وضعیت دام‌های منطقه بهبود یافت.

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد گفت: گروه جهادی حضرت ولی‌عصر (عج) بسیج دانشجویی دامپزشکی این واحد دانشگاهی با همکاری بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بسیج سازندگی استان، واحد شهرکرد، بسیج دانشجویی، اداره کل دامپزشکی استان و شبکه دامپزشکی لردگان و با همراهی محسن جعفریان دهکردی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد موفق به برگزاری این اردوی جهادی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • درخواست پیشکسوت پرسپولیس از مدیران باشگاه
  • از کوچه‌باغ تا باغ‌کاجی | طرشت هنوز به باغ‌هایش معروف است
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویی ضد صهیونیستی
  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • آب شرب ۹۰ درصد روستا‌های سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • گواردیولا: اتفاقی که برای لیورپول افتاد ممکن است برای ما هم رخ دهد