Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد - ایرنا - امام جمعه ابرکوه با اشاره به نقش جوانان در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی گفت: هشتم آبان سالروز شهادت انقلابی 13ساله حسین فهمیده است که سال 1359در مصاف با دشمن بعثی به شهادت رسید و حماسه ای ماندگار آفرید و شهادت این رزمنده درس ایثار است

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته ابرکوه اظهار امیدواری کرد، چنانچه مسئولان آموزش و پرورش گفته اند، ایثارگری این شهید بزرگوار سال آینده در پایه هفتم تدریس خواهد شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خطیب جمعه ابرکوه در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان دانشگاه های افسری ارتش اظهار کرد که به فرموده رهبری دشمنان از اقتدار منطقه ای ایران عصبانی هستند و عناصر اقتدار ملی را عامل مزاحمت خود می دانند و با افزایش قدرت ایران در منطقه و فراتر از آن مخالف اند چرا که این قدرت دفاعی و منطقه ای ، عمق راهبردی نظام است و از نظر ما قدرت دفاعی به هیچ وجه قابل مذاکره و معامله نیست .
وی یادآور شد: در بحران ساختگی کردستان عراق هم دیدید که مقاومت چه اثر معجزه آسایی دارد، مقاومت دولت و ملت عراق و تأکید مرجعیت بر حفظ تمامیت ارضی عراق و حمایت کشورهای همسایه موجب عقب نشینی آنها شد.
وی ادامه داد: دیروز نمایندگان کنگره آمریکا لایحه تحریم موشکی ایران را تصویب کردند تا شاید بتواند برجام دیگری به نام برجام موشکی درست کنند .
وی اظهار کرد: هفته قبل هم که شاهد مواضع و حرف های مضحک ترامپ بودیم یک روز بعدش اروپایی ها هم همگام با آمریکا شدند و به ظاهر خود را شریک نگرانی های آمریکا در برنامه های موشکی بالستیک ایران و فعالیت های منطقه ای ایران دانستند.
وی بیان کرد: اگر اول انقلاب قدرت امروز را داشتیم صدام جرات نمی کرد به ایران حمله کند.
حسینی در بخشی از خطبه ها به شهادت امام حسن مجتبی(ع) اشاره کرد و گفت: زندگی سراسر عزت آن امام همواره بر مبنای جلب رضای خدا و خلق بود و توصیه آن حضرت در بخش اجتماعی پیرامون دوست یابی و انفاق در راه خدا بود .
وی بیان کرد: رفتار اجتماعی آن امام در این بخش جلوه خاصی داشت یعنی در امر انفاق در دو نوبت تمام دارایی حتی کفش های خود را میان فقرای مدینه تقسیم کرد .
مرکز شهرستان 51 هزار نفری ابرکوه در 140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540*2047*خبرنگار: کارگر ابرقوئی ** انتشار: عباسقلی اشکورجیری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۷۸۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

به گزارش خبرنگار مهر، تیمور پورحیدری ظهر چهارشنبه همزمان با روز معلم در دیدار با خانواده معلم شهید ترور «نادر تقی پور» که فرزند این شهید بزرگوار از کارکنان اداره کل صمت است با گرامیداشت یاد و خاطره ۵۵ شهید ترور گیلان اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد شهدا پاسداری از ارزش‌های انقلاب است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به اینکه تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است، گفت: خانواده‌های شهدا با ایثارگری‌هایی که در حق ما انجام داده‌اند تکیه گاه معنوی جامعه ما به شمار می‌روند.

وی ضمن تکریم صبر و صلابت خانواده متدین شهید تقی پور تصریح کرد: حفظ شأن شهدا و جایگاه رفیع آنها در درجه اول توسط خانواده‌های ریشه‌دار و اصیل آنها انجام می‌شود که به حق ستودنی است و تربیت فرزندان صالح توسط همسر مومنه شهید نیز افتخار آفرین و شایسته تحسین است.

پورحیدری با آرزوی سلامتی و سعادت خانواده مکرم شهید تقی‌پور ادامه داد: مهمترین درس معلم شهید خلوص ایمان و آزادگی است یادشان همواره گرامی و نامشان در تاریخ ایران ثبت و جاودانه است.

گفتنی است، شهید معلم نادر تقی‌پور در روز ۱۰ اردیبهشت ۱۳۶۵ توسط منافقین کوردل در شهر آستانه اشرفیه مورد سو قصد قرار گرفت و با اصابت گلوله به فیض شهادت نائل شد.

کد خبر 6094187

دیگر خبرها

  • فرهنگ ایثار و شهادت گنجی است که باید تبیین شود
  • جنگیدن با دشمن در خاک خودش،‌ مهم ترین نشانه قدرت
  • فرهنگ ایثار و شهادت تبیین شود
  • شهادت‌طلبی از شاخصه‌های نیروهای نظامی ایران است
  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار رونمایی شد
  • اسامی اساتید نمونه کشوری منتشر شد
  • عملیات وعده صادق نشات گرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم