Web Analytics Made Easy - Statcounter

پکن- ایرنا- سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان که تیمش امروز / جمعه/ در بازی نیمه نهایی در برابر ژاپن با نتیجه نزدیک 80 - 76 این تیم را مغلوب کرد، گفت: قهرمانی این دوره از رقابت ها حق بچه ها است و به کمتر از آن هم راضی نخواهیم بود.

محمدرضا دستیار روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: بچه های ما از آمادگی بالایی برخوردار هستند و قرعه ما در مرحله گروهی با توجه به آمادگی بالا و مناسب بازیکنان، این دوره از مسابقات تا بدین جا بیشتر به یک تورنمنت تدارکاتی شبیه بود تا مسابقه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با اشاره به شکست تیم های عربستان، تایلند و نیوزیلند در مرحله گروهی گفت: رقبای اصلی ما تیم های چین و ژاپن بودند که دیروز با نتیجه مناسبی از سد چین گذشتیم و امروز هم در برابر ژاپن به نتیجه 80 بر 76 پیروز میدان شدیم.
او گفت: تیم ما نسبت به رقابت های المپیک ریو حدود 50 درصد تغییر پیدا کرده است به طوری که 6 بازیکن جدید داریم و امیدواریم به خواست هایمان برسیم.
دستیار با اشاره به اینکه دیروز سهمیه ورود به مسابقات جهانی 2018 آلمان را به دست آوردیم، گفت: در دور قبل، تیم ما به عنوان نایب قهرمانی رسید و این دوره امیدوارم عنوان قهرمانی را با خود به ایران ببریم.
سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان افزود: از ابتدای مرداد سال 96 با حضور 24 ورزشکار، اردوهای تیم ملی را شروع کردیم و 4 مرحله اردوی آمادگی تیم ملی را در تهران و اصفهان در کمپ فدراسیون جانبازان و معلولان برگزار کردیم و در نهایت 12 نفر اصلی انتخاب شدند.
او گفت: اکنون تیم شرایط مناسبی دارد و امیدواریم در آخرین بازی در مقابل تیم استرالیا پیروز میدان باشیم.
ایران برای کسب عنوان قهرمانی این مسابقات فردا شنبه ساعت 14 به وقت تهران با استرالیا بازی می کند.
این مسابقات با حضور 14 تیم در بخش مردان و چهار تیم در بخش بانوان از یکم آبان آغاز شده است و تا ششم آبان ماه در شهر پکن ادامه دارد.
**آساق**1904**1144
* انتشار دهنده: علیرضا جباری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۷۸۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/جشن قهرمانی تیم ملی فوتسال در مسابقات جام ملت های آسیا

تیم ملی فوتسال ایران با غلبه بر تایلند، برای سیزدهمین بار قهرمان آسیا شد.

دیگر خبرها

  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • پیروزی ۴ بوکسور ایران در قهرمانی امید‌های آسیا
  • عکس/جشن قهرمانی تیم ملی فوتسال در مسابقات جام ملت های آسیا
  • برپایی دوازدهمین دوره المپیاد «آماده دادرس» در فارس
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • حذف کماندار کیش از رقابت‌های کاپ جهانی شانگهای
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • ارشیا مصدقی در ماده پرش با نیزه ششم شد
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران