Web Analytics Made Easy - Statcounter

آبادان – سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: به نظر من تیم ما در طول ۴۰ دقیقه بازی مقابل نفت آبادان همانند بازنده بازی نکرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا اسلامی شامگاه امروز پس از باخت تیمش مقابل تیم پالایش نفت آبادان در جمع خبرنگاران افزود: بازی امروز، بازی نفس‌گیری بود. تیم آبادان تیم بسیار پرمهره و قوی از نظر فیزیکی است و دو بازیکن خارجی که امسال به کار گرفته در کسب نتیجه برای این تیم بسیار تأثیرگذار بودند به ویژه بازیکن پست سنتر که سابقه بازی در ان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی. ای را نیز در کارنامه خود دارد این بازیکن در مقابل تیم ما بسیار خوب بازی کرد و پرتاب‌هایش به گل نشست.

وی اظهار کرد: به نظر من ما در طول ۴۰ دقیقه همانند بازنده، بازی نکردیم و همواره در تلاش برای برد در این بازی بودیم اما به‌هرحال این یک رقابت میان نیروی جوان و نیروی با تجربه و نیمکت جوان‌تر در مقابل نیمکت پرمهره بود، به هر حال کسب نتیجه ۷۱ بر ۸۰ برای ما خوب بود.

اسلامی تصریح کرد: من از روند بازی امروز بازیکنانمان راضی بودم و تلاش می‌کنیم در آن لحظاتی که واقعاً به امتیاز نیاز داریم اما آن را به‌سادگی از دست می‌دهیم، بتوانیم در بازی‌های بعدی اینها را نیز تبدیل به گل کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال نیروی زمینی گفت: تیم نیروی زمینی با همین نفراتی که در زمان حاضر در اختیار دارد در لیگ به مراتب بازی‌های بهتری را به نمایش می‌گذارد.

اسلامی افزود: بازیکنان ما همگی سربازند و نماینده یک ارتش ۲۰ میلیونی هستند. صلابت ارتش ما و نیروی مسلح ما در دنیا زبانزد است اما خیلی بد است تیمی که از سربازان یک ارتش زبانزد در جهان تشکیل شده با مشکلات شدید مالی مواجه باشد به طوری که حتی در پاره‌ای از مواقع شاید در تهیه غذا برای بازیکنان هم دچار مشکل می‌شویم و این به‌هیچ‌وجه خوب و پذیرفتنی نیست.

وی با بیان اینکه امیدوارم اسپانسرها این جوانان را ببینند، اظهار کرد: تیم ما امروز در مقابل تیم پرتوان و پرمهره نفت بسیار خوب و با صلابت بازی کرد و بازیکنانمان شایسته تقدیرند، امیدوارم گوشه چشمی به این بازیکنان شود و اسپانسری بیاید تا بتوانیم از وضعیت بد مالی فعلی بیرون بیایم و شرایطمان رو به بهبودی رود.

اسلامی تصریح کرد: در طی دو سالی که هدایت تیم نیروی زمینی را عهده‌دار شدم، تیم تغییرات بسیار محسوسی به لحاظ زیرساختی و سخت‌افزار پیدا کرده و اتفاقات خوبی افتاده اما هنوز نیاز به کمک داریم تا بتوانیم در سطح سوپر لیگ و قهرمانی آن‌هم در مقابل تیم‌هایی که همه شان چندین بازیکن ملی‌پوش و خارجی در اختیار دارند، به خوبی ظاهر شویم به نظرم این کوچک‌ترین توقع بازیکنان ما است که امیدوارم این مشکل پیش پا افتاده را نیز بتوانیم جبران کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال نیروی زمینی در مورد برخی تنش‌های ایجادشده در طول بازی گفت: بازی در این سطح به هر حال تنش دارد و ما در چندین مورد نزدیک و حتی شانه‌به‌شانه نفتی‌ها هم پیش رفتیم و حتی می‌توانم بگویم که اگر بازیکن خارجی تیم نفت در پست سنتر نبود شاید نتیجه نهایی این دیدار چیز دیگری می‌شد، ما امشب تنها به بازیکن خارجی نفتی‌ها باختیم.

اسلامی افزود: به طور طبیعی بایستی بازیکنانمان را در سطح بالایی از انگیزه نگه‌دارم و همین انگیزش مربی در کنار زمین سبب می‌شود تا بازیکنان هم انگیزه خود را به خوبی حفظ کنند به هر حال بایستی به لحاظ روانی بازیکنان را در شرایط خوب نگه‌دارم و در زمان تمرین نیز آنچه مورد نیاز است به آنها آموزش و تمرین دهم این وظیفه یک مربی با یک تیم جوان است و امیدوارم به کسی برنخورد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۷۲۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماتا: رشفورد در یورو احیا می‌شود

ستاره اسپانیایی سابق یونایتد عقیده دارد مشکل مارکوس رشفورد در این فصل روحی روانی است و این بازیکن در یورو خودش را اثبات خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، فصل برای منچستریونایتد بسیار بد سپری شد و تنها امید اریک تن‌هاخ در این فصل قهرمانی در جام حذفی است. این تیم به دیدار نهایی راه یافته و باید در ورزشگاه ومبلی به مصاف منچسترسیتی برود. فرهنگ و ذهنیت باشگاه در این فصل بارها زیر سوال رفته و اتفاقات خارج از زمین مانع پیشرفت تیم شده است. تنها نقطه مثبت در یونایتد حضور برونو فرناندز است که هر بازی ارزش‌هایش را به‌خوبی نشان می‌دهد.

به نوشته پایگاه اینترنتی manchestereveningnews، خوان ماتا با تمجید از این بازیکن پرتغالی گفت:‌ از نظر من فرناندس فرمانده میانه زمین است. باید به همه بازیکنان جوان یونایتد بگویم که به او نگاه کنند. برونو خیلی برای باشگاه مهم است و در سال‌های اخیر تلاش بسیاری کرده و به نظرم شایسته ستایش است. برونو یک نمونه عالی برای همه بازیکنان است و فرهنگ یونایتد باید حول چنین بازیکنی ایجاد شود. بازیکنان جوانی که اکنون برای تیم بازی می‌کنند یعنی آلخاندرو گارناچو،  کوبی ماینو و راسموس هویلوند باید از این بازیکن درس بگیرند. برونو همیشه با نگرش درست در ترکیب تیم حضور دارد. بازیکنی که پیراهن منچستریونایتد را به تن می‌کند باید این طور باشد.

یکی دیگر از دلایل افت یونایتد در این فصل، شرایط مارکوس رشفورد بوده است. خوان ماتا در بخش بعدی صحبت‌هایش درباره این بازیکن گفت: همه ما پتانسیل رشفورد را می‌دانیم و می‌دانیم که وقتی از نظر روحی شرایط خوبی داشته باشد چقدر می‌تواند برای تیم مفید باشد. باشگاه متوجه است که چه بازیکن بزرگی دارد. او این را در گذشته ثابت کرده ولی در این فصل رشفورد مشکل روحی داشته و این مسئله روی سطح بازی او تاثیر بدی داشته است. فکر می‌کنم او در یورو ۲۰۲۴ بتواند خودش را بار دیگر اثبات کند. امیدوارم او بتواند عملکرد خوبی در یورو داشته باشد.

خوان ماتا در سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۲۲ در ۲۸۵ بازی ۵۱ گل و ۴۳ پاس گل برای یونایتد به ثبت رساند و جام حذفی، جام اتحادیه و لیگ اروپا را بالای سر برد. او با قراردادی ۳۷ میلیون پوندی از چلسی به یونایتد پیوست و پس از پایان قراردادش از این تیم جدا شد.

منچستریونایتد امروز و در هفته سی‌وچهارم لیگ برتر در خانه به دیدار برنلی می‌رود. یونایتد در حال حاضر در رده ششم جدول لیگ برتر ایستاده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آلگری: اهداف یوونتوس مهم‌تر از آینده من است
  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!
  • واکاوی بازی ذوب‌آهن و تراکتور/ بازنده سربلند
  • ماتا: رشفورد در یورو احیا می‌شود
  • کامبک تماشایی و گل‌های زیبا علیه پرسپولیس!
  • تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل آلومینیوم با ۲ گل زیبا
  • ایران‌پوریان: تراکتور همیشه در نقل‌وانتقالات بازنده است
  • اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!