Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسدآباد - ایرنا - امام جمعه اسدآباد با اشاره به اینکه مهمترین موضوع کشورمساله اقتصاد است، از مسئولان در رده های شهرستانی، استانی و کشوری خواست ازمعیشت و اقتصاد مردم غافل نشوند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید موسی حسینی مجد در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اسدآباد بیان کرد: مسئولان اصلاح بازار و رفع گرفتاری های مردم را در اولویت بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: در نیمه دوم سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام 'اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال' نامگذاری شده است قرار داریم و تلاش برای تحقق خواسته رهبری توسط همه مردم و مسئولان باید مضاعف شود.
امام جمعه اسدآباد، کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی را ضروری دانست و گفت: در عرصه های دیگر نیز باید به خودکفایی برسیم، هرچند توفیقاتی حاصل شده اما کافی نیست.
حجت الاسلام حسینی مجد تصریح کرد: اگر تمام مردم خمس و زکات مال خود را بپردازند در جامعه فقیر نخواهیم داشت و همه ازنعمت بهره مند می شوند.
وی همچنین با گرامیداشت فرارسیدن هفته بسیج دانش آموزی، اوصاف شهید حسین فهمیده را برشمرد و اضافه کرد: این نوجوان شهید ارزشمندترین الگو برای انقلابی و با ایمان ماندن نوجوانان کشوراست.
امام جمعه اسدآباد خطاب به دانش آموزان و دانشجویان گفت: این کشور متعلق به شماست و همچون جوانان دوران انقلاب باید برای عزت و سربلندی کشور بکوشید.
شهرستان اسدآباد با 100 هزار جمعیت در 45 کیلومتری همدان واقع شده است.
آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه در 22 نقطه استان همدان برگزار می شود.
7527/2087
خبرنگار: زهرا زارعی** انتشار دهنده: زهرا پیرنیا

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۷۹۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آیت‌الله سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های امروز نماز جمعه اختلاف نظر برخی مسئولان درباره مبارزه با بدحجابی، گفت: دلسوزان حجاب هر سلیقه‌ای دارند در میدان هستند، انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست و مشکل بی حجابی را حل نمی‌کند، مجلس و شورای نگهبان پای کار هستند و مطمئن باشید ما از دین عبور نمی‌کنیم و مسئولان نظام اسلامی هر کجا باشند فدائی دین هستند.

آیت الله خاتمی ادامه داد: حجاب از ضروریات دین است، ده آیه در قرآن در مورد حجاب آمده است و صد‌ها روایت در این باره وجود دارد، مقام معظم رهبری فرموده اند؛ بی حجابی هم خلاف شرع است و هم خلاف قانون و به فضل خدا نظام اسلامی در مقابل این ناهنجاری خواهد ایستاد، کسی را به زور بهشت نمی‌بریم، اما نظام در برابر ناهنجاری می‌ایستد و عقب نشینی هم ندارد.

ادامه دارد

دیگر خبرها

  • امام جمعه اردبیل به بذرپاش: خودت را در این پروژه بدنام نکن /امام جمعه تبریز: دولت و مجلس برای معیشت کارگران توان مضاعف بگذارند
  • کارگران زحمت کشور نیازمند توجه مسئولان هستند
  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • لزوم توجه مسئولان به معیشت کارگران
  • کارگران رکن مهم اقتصاد کشور هستند
  • لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی
  • نماز جمعه سنندج
  • بنای اقتصاد کشور به دست کارگران ساخته می‌شود
  • امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست
  • مسئولان بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید را فراهم کنند