Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به شمار بالای تعداد بازنشستگان فرهنگی در دو یا سه سال آینده مشکلاتی از قبیل پرداخت پاداش پایان خدمت آن ها ایجاد می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از اوشیدا؛ علیرضا نخعی با حضور در جلسه مدیران مدارس و مدیریت آموزش و پرورش زابل عنوان کرد: مدیران اثر بخش فرصت می‌آفرینند و مدیران دنباله رو در انتظار فرصت می نشینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اظهار داشت: مدیران باید بدانند که منابع دولت خصوصاً در وزارت آموزش و پرورش محدود است و این محدودیت هنر مدیران را می طلبد که از این منابع در اختیار بهترین بهره وری را داشته باشند.

مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان به ایجاد اشتغال و آموزش حرفه های مختلف اشاره و بیان کرد: مدیران باید دانش‌آموزان را به جهتی هدایت کنند که تجربه ی کسب درآمد را داشته باشند و حتی با خرید دست ساخته های دانش‌آموزان آنها را ترغیب کنند تا انگیزه ی آنها برای اقدام به کار بیشتر تقویت شود.

نخعی در مورد کمبود نیرو در آموزش و پرورش با توجه به جذب حداکثری در دهه ۶۰ نیز گفت: تعداد زیادی از همکاران در دو یا سه سال آینده بازنشسته خواهند شد که این موضوع آموزش و پرورش استان را با کمبود بیشتر نیرو مواجه خواهد کرد؛ همچنین از دیگر پیامدهای این موضوع مشکل در پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان خواهد بود.

وی تصریح کرد: تعداد نیروهای ستادی و سیاست گذار در برابر درصد همکارانی که مستقیم در سر کلاس ها حاضر می شوند نامتعادل است بنابراین باید از زنجیره نیروهای ستادی کاسته شود.

گفتنی است؛ مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان پس از پایان این نشست در جمع صمیمی دبیران و دانش آموزان دبیرستان های تیز هوشان و ۱۷ شهریور که در سالن چند منظوره آموزش و پرورش زابل آماده برگزاری انتخابات شوراهای دانش آموزی بودند حضور یافت و از نزدیک شاهد برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی در جمع این دانش آموزان بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۶۷۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ارتباط گیری مستمر با جامعه دانش آموزی

به گزارش خبرنگار مهر، کیا عاشوری ظهر دوشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان رشت اظهار کرد: شورای آموزش و پرورش از مهم‌ترین جلسات بوده و حضور افراد الزامی است.

وی با تاکید بر لزوم تشکیل جلسات شورای آموزش و پرورش افزود: استمرار جلسات شورای آموزش و پرورش منجر به عارضه یابی نقاط ضعف و قوت می‌شود.

فرماندار رشت با گرامیداشت هفته معلم و روز بزرگداشت شهادت استاد مطهری بیان کرد: معلمان یکی از مهم‌ترین و مؤثرترین ارکان آموزش و پرورش به شمار می‌روند.

عاشوری با بیان اینکه معلمان معمار آینده نظام هستند، گفت: نسل امروز محصول تعلیم و تربیت معلمان و جامعه فرهنگیان هستند.

فرماندار رشت با اشاره به محرومیت‌های گیلان زیر پوستین سبز بیان کرد: گیلان در زیر پوشش سبز و طراوت دارای محرومیت در بخش‌های مختلف است.

عاشوری با بیان اینکه دانش آموزان آینده سازان جامعه هستند، گفت: حل مشکلات کشور از مسیر آموزش و پرورش می‌گذرد.

وی با تاکید بر لزوم ارتباط گیری مستمر با جامعه دانش آموزی افزود: رفع نیازهای جامعه دانش آموزی سبب ارتقای سواد آموزشی می‌شود.

فرماندار رشت با اشاره به فاصله چند فرسنگی نسل امروز و دیروز بیان کرد: فاصله بین نسلی زیادی از لحاظ اندیشه‌ها، تفکرات و باورهای اعتقادی وجود دارد که خلاء ها باید آموزش پر شود.

عاشوری با تاکید بر به روز رسانی آموزشی معلمان و جامعه فرهنگیان اضافه کرد: آموزش ّباید محور کار معلمان و فرهنگیان جهت ارتقای سطح آموزشی و پرورشی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه پیوند بین نسلی در آموزش و پرورش پر می‌شود، افزود: معلمان خلاء ها و شکاف‌های بین نسل‌ها را پر کنند.

فرماندار رشت با اشاره به جنگ رسانه‌ای و فضای مجازی و ایجاد شبهات در بین دانش آموزان بیان کرد: فرهنگیان با علم روز و دانش به شبهات دانش آموزان پاسخ منطقی و مستدل دهند.

عاشوری با ارائه آماری از تعداد دانش آموزان در شهرستان رشت بیان کرد: بیش از ۲۰ هزار دانش آموز رشتی در مقاطع دهم، یازدهم و دوازدهم برای انجام آزمون نهایی آماده می‌شوند.

کد خبر 6092090

دیگر خبرها

  • شرکت ۳۰ هزار دانش‌آموز البرزی در کنکور
  • ۴۳ هزار معلم آموزش دانش‌آموزان استان کرمان را به‌عهده دارند
  • نواخته شدن زنگ سپاس در مدارس گیلان
  • بعضی معلمان استان نذر خدمت انجام می‌دهند
  • رشد بیش از ۴ برابری آمار جذب و پذیرش نیروی انسانی در آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان
  • جذب ۲۰ درصد معلمان کشور در دولت سیزدهم
  • آمار ۷۵۰۰ ترک تحصیل کرده در کرمان را قبول نداریم
  • آمار ۷۵۰۰ ترک تحصیل کرده در استان را قبول نداریم
  • لزوم ارتباط گیری مستمر با جامعه دانش آموزی
  • ۲ هزار مشاور در آموزش و پرورش جذب می شوند