Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا امروز با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در توئیتر به اظهارنظر درباره انتشار اسناد محرمانه مربوط به ترور «جان‌اِف‌کندی» پرداخت.
رئیس جمهور آمریکا در این پیام آورده است: اسناد (مربوط به) جان اف کندی با دقت منتشر می شود.  در پایان کار، شفافیت فوق العاده ای ایجاد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه این پیام آورده است: امیدوارم که تقریباً همه چیز در دسترس عموم قرار گیرد.
لازم به ذکر است، آرشیو ملی آمریکا روز گذشته حدود ۲ هزار و ۸۰۰ سند مربوط به ترور «جان‌اِف‌کندی» رئیس جمهور پیشین این کشور و اسناد دیگری که تا کنون محرمانه باقی بودند را منتشر کرد.
شنبه گذشته «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که اجازه انتشار اسناد محرمانه مربوط به ترور «جان‌اِف‌کندی» رئیس‌جمهور اسبق این کشور را خواهد داد.
ترامپ در توئیتر خود نوشته بود: با توجه به اینکه من باید اجازه انتشار اطلاعات مربوط به پرونده قتل جان اف کندی را بدهم، به عنوان رئیس جمهور اجازه می دهم که اسناد مرتبط با قتل وی که مدت طولانی غیر قابل دسترس بوده است، منتشر شود.
گفتنی است، «جان‌اِف‌کندی» در ساعت ۱۲:۳۰ در روز ۲۲ نوامبر سال ۱۹۶۳ در دالاس به قتل رسید و فردی به نام «لی هاروی اسوالد» در ساعت ۷ بعداز ظهر همان روز به جرم قتل یک مأمور پلیس دالاسی مجرم شناخته شد و در ساعت ۲۳:۳۰ همان شب به‌ عنوان قاتل رئیس‌جمهور معرفی گردید.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۸۱۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی:‌ آمریکا شایستگی اظهارنظر در مورد حقوق بشر را ندارد

سخنگوی وزارت خارجه با انتشار تصاویری از رفتار خشونت‌بار پلیس آمریکا با اساتید دانشگاهی حامی فلسطین نوشت: مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهار نظر در خصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه با انتشار تصاویری از برخورد خشونت بار پلیس آمریکا با اساتید دانشگاهی حامی فلسطین و معترض به سیاست‌های آمریکا در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: انتشار تصاویر تأسف‌بار از برخورد خشن پلیس آمریکا با اساتید دانشگاهی حامی فلسطین و معترض به سیاست حمایتی آمریکا از رژیم جنایتکار صهیونیستی، فاصله میان شعار و عمل در رفتار دولت آمریکا را در معرض قضاوت جهانی قرار داده است.

کنعانی با اشاره به این رفتار خشونت‌بار، افزود: مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهار نظر در خصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند.

 

.

 

به گزارش تسنیم، موج اعتراضات حمایت از فلسطین در محوطه‌های دانشگاه‌های آمریکا بعد از دستگیری صدها نفر از معترضان در دانشگاه کلمبیا گسترده‌تر شده و بعد از سرایت به اکثر دانشگاه‌های این کشور در حال گسترش به دانشگاه‌های سایر کشورهای دنیا است.

خیزش سراسری دانشگاه‌های آمریکا علیه صهیونیست‌ها/گزارش ویژهواکنش کنعانی به اعتراضات دانشجویان آمریکایی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمریکا شایستگی اظهارنظر در مورد حقوق بشر را ندارد
  • کنعانی:‌ آمریکا شایستگی اظهارنظر در مورد حقوق بشر را ندارد
  • اگر طوفان نمی‌شد + اسناد محرمانه
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • رئیس‌جمهور آمریکا قانون شامل فیلترشدن تیک‌تاک را امضا کرد
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!