Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر- ایرنا- معاون امور عمرانی استانداری بوشهر گفت: فاز اول دهکده گردشگری شهرستان کنگان این استان تا پایان سال جاری به اتمام می رسد.

محمد حسن باستی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از طرح های عمران شهری کنگان و در گفت .گو با ایرنا افزود: دهکده گردشگری کنگان یکی از مهمترین طرح های استان و جنوب کشور است که در کنار سواحل کنگان در دست ساخت است و انتظار می رود تا پایان امسال افتتاح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: فاز اول این طرح در زمینی به مساحت هفت هکتار در دست اجراست.
معاون امور عمرانی استانداری بوشهر گفت: برای فاز اول این طرح 120 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.
باستی افزود: از 120 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز تاکنون 30 میلیارد ریال تخصیص و در سال جاری نیز 50 میلیارد ریال دیگر از اعتبارات استان تخصیص خواهد یافت.
وی پیشرفت فیزیکی طرح را حدود 65 درصد عنوان و با تاکید بر ضرورت تسریع در کار بیان کرد: در صورت سرعت بخشیدن در کار ، پیش بینی می شود تا پایان سال جاری فاز نخست این قطب بزرگ گردشگری ساحلی استان بوشهر و جنوب کشور به بهره برداری برسد و مورد استفاده مردم قرار گیرد.
باستی اظهار داشت: دهکده گردشگری کنگان یکی ازطرح های مهم استان و جنوب کشور است که با افتتاح و بهره برداری کامل از آن تحولی عظیم در حوزه گردشگری و اقتصاد رخ خواهد داد.
شهردار کنگان گفت: هم اکنون هفت طرح مهم عمرانی توسط شهرداری کنگان در دست اجراست.
مهندس رحیم جمالی افزود: این طرح ها با اعتبار افزون بر 200 میلیارد ریال در دست اجراست.
معاون عمرانی استانداری بوشهر علاوه بر روند اجرایی فاز نخست دهکده گردشگری کنگان از طرح های در دست اجرای اسکله تفریحی و خیابان ساحلی این بندر نیز بازدید کرد.
شهرستان ساحلی کنگان با بیش از 100 هزار نفر جمعیت در 200 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
7208/6043**
خبرنگار: ابوذر حسین پور** انتشار دهنده: خدانظر خواجه

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۶۵۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه پرسپولیس بعد از انتخاب اوسمار ویرا به‌عنوان جاشنین یحیی گل‌محمدی از علمکرد این مربی برزیلی رضایت دارد و رضا درویش مدیرعامل باشگاه، به دنبال تمدید قرارداد این مربی بوده و مذاکرات خود را با اوسمار آغاز کرده‌ است.

به نقل از ایرنا این در شرایطی‌ست که در پایان این فصل از رقابت‌های لیگ، قرارداد چند بازیکن پرسپولیس که مهره‌های کلیدی این تیم نیز محسوب می‌شوند، به اتمام خواهد رسید. تمدید قرارداد با این بازیکنان یکی از مهم‌ترین و چالش‌های مدیریت باشگاه خواهد بود که تبدیل به دغدغه هواداران در این روزها نیز شده است.

یکی از ۱۱ بازیکنی که قرارداد وی در پایان فصل به اتمام خواهد رسید، سعید صادقی وینگر این تیم است. صادقی در تابستان سال ۱۴۰۱ بعد از درخشش در لیگ بیست و یکم با حواشی فراوان به عنوان شاه ماهی نقل و انتقالات به پرسپولیس پیوست و سال گذشته نیز قرارداد خود را با قرمزها تمدید کرد.

طبق گزارش ها سرمربی برزیلی پرسپولیس علاقه‌ای به این بازیکن ندارد و او در لیست تمدیدی‌ها اوسمار قرار ندارد. بدین ترتیب به نظر می‌رسد در پایان فصل صادقی بعد از ۲ سال حضور در پرسپولیس از جمع قرمزها جدا خواهد شد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900566

دیگر خبرها

  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • حضور۲۰ واحد تولیدی استان بوشهر در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • برای اتمام واقعی بازسازی زلزله کرمانشاه و ایمن سازی استان ۴ همت اعتبار نیاز است
  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود
  • تخصیص ۱۰۳ میلیارد تومانی به محور گردشگری وفاق دیر
  • کشف بیش‌از ۱۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد
  • طرح‌های توسعه و تجهیز مدارس امسال با جدیت دنبال می‌شود
  • هرس و تکریب نخلستان‌های استان بوشهر با ۹ میلیارد ریال
  • عملیات اجرایی بیمارستان عسلویه نیمه نخست امسال آغاز خواهد شد